מחלת הנשיקה..

86elad

New member
מחלת הנשיקה..

שלום...אני חיילת..ולפני כשבועיים איבחנו אצלי במרפאה הצבאית מחלת הנשיקה.. האבחנה נעשתה בזה שהתלוננתי שהיה לי חום עייפות וחולשה ובבדיקה קטנה הרופא גם ראה שהבלוטות שלי נפוחות...הוא שלח אותי לבדיקות דם שאחרי שבוע וקצת אישרו שיש לי מחלת הנשיקה.. המחלה כנראה עברה לי בצורה די קלה כי לא ממש חזר לי חום אחרי אותו יום שהתלוננתי על זה...והשאלה שלי היא כזאת... האים יתכן שיהיה מחלת הנשיקה בלי חום וכמעט בלי הסימפטומים הרגילים של המחלה? אין לי חום...חוץ מעייפות שאולי יותר מהרגיל אני מרגישה טוב.. נכון לעכשיו...הרופא נתן לי פטור לעבודה משרדית במשך 45 יום...כי התפקיד שלי בצבא הוא פיזי.... אולי יש לי משו אחר והוא לא איבחן נכון? שמעתי על אנשים שיש להם את זה שהם ממש כמעט תמיד עם חום גבוה כמו שפעת ארוכה ואצלי הכל בסדר... אני כבר לא יודעת מה רוצים ממני.....
 
מחלת הנשיקה

זה יכול להיות ללא חום או חום נמוך והסמפטומים בעיקר של העייפות יכולים להמשך מספר שבועות.
 
למעלה