מחלקה ראשונה ושנייה ברכבות

מצב
הנושא נעול.

iliketrains

New member
מחלקה ראשונה ושנייה ברכבות

מחלקה ראשונה ושנייה ברכבות
בעולם נהוגה חלוקה של קרונות נוסעים למחלקה ראשונה ושנייה, או למחלקת סטנדרט וראשונה. מה דעתכם שינהיגו חלוקה כזאת גם ברכבות בארץ, בעיקר בקווים הארוכים שיפעלו בעתיד?
 

orangecalx

New member
עומס ובילבול

מחלקה ראשונה ושנייה ברכבות
בעולם נהוגה חלוקה של קרונות נוסעים למחלקה ראשונה ושנייה, או למחלקת סטנדרט וראשונה. מה דעתכם שינהיגו חלוקה כזאת גם ברכבות בארץ, בעיקר בקווים הארוכים שיפעלו בעתיד?
עומס ובילבול
סתם גורם לעומס, מחסור במקומות ישיבה, ובילבול. אולי רק ברכבת לאילת זה כדאי.
 

ליילנד

New member
חס ושלום

מחלקה ראשונה ושנייה ברכבות
בעולם נהוגה חלוקה של קרונות נוסעים למחלקה ראשונה ושנייה, או למחלקת סטנדרט וראשונה. מה דעתכם שינהיגו חלוקה כזאת גם ברכבות בארץ, בעיקר בקווים הארוכים שיפעלו בעתיד?
חס ושלום
שוב סיפורי העשירים והעניים - חוץ מזה אנשי "המחלקה הראשונה" בארץ לא ירדו אל העם אל הרכבת.
 
תתפלאי, אבל חלקם (הקטן)

חס ושלום
שוב סיפורי העשירים והעניים - חוץ מזה אנשי "המחלקה הראשונה" בארץ לא ירדו אל העם אל הרכבת.
תתפלאי, אבל חלקם (הקטן)
כן נוסע ברכבת. יצא לי לראות מספר מפורס(ת)מים ברכבת בארץ. למשל את משה אבגי, אריאל זילבר, שימרית אור (בתו של יעקב אורלנד, אמה של דוגמנית וחברת מועצת פרדס-חנה), חברי כנסת (יוסי כץ, רפול, ועוד כמה ששכחתי את שמם), עו"ד יורם שפטל (שלוקח מאות דולרים לשעה שכר טרחה, הגן על דמיניאניוק ועל גרגורי לרנר). זוהי רק רשימה חלקית. יש לפעמים אנשי עסקים עשירים הצריכים להגיע לפגישות עסקיות בחיפה או בבאר-שבע והם נוסעים, לעתים, ברכבת. בד"כ בקרון השמור שהוא מעין כמעט מחלקה ראשונה. שכן בקרון זה מובטח לך מקום ישיבה וכן לא יהיו "סתם עמך" שיעמדו במעבר.
 

four seasons

New member
בשביל מה הרכבת בארץ...

מחלקה ראשונה ושנייה ברכבות
בעולם נהוגה חלוקה של קרונות נוסעים למחלקה ראשונה ושנייה, או למחלקת סטנדרט וראשונה. מה דעתכם שינהיגו חלוקה כזאת גם ברכבות בארץ, בעיקר בקווים הארוכים שיפעלו בעתיד?
בשביל מה הרכבת בארץ...
היא ברמה של מחלקה ראשונה בכל הרכבות, מה בדיוק אתה מעוניין שעל הכרטיס שאנו משלמים היום נקבל פחות, שיורידו את כל השולחנות ויחליפו את כל המושבים למושבים איומים, לדעתי המצב בארץ מצויין ורק שימשך כך, אגב אחת המצבים המאוד לא אהובים עלי ברכבות באירופה זה סידור ישיבה כמו של אוטובוס שורות שורות, כך שחצי רכבת יושבת הפוך ללא שולחן, זה ממש מתסכל, הסידור שנשמך בארץ הוא יחודי וביחוד היום שיש פריחה ברכבת, הייתי נותן לה ציון מצויין
 

ליילנד

New member
או, חלקם הקטן../images/Emo70.gif../images/Emo68.gif

בשביל מה הרכבת בארץ...
היא ברמה של מחלקה ראשונה בכל הרכבות, מה בדיוק אתה מעוניין שעל הכרטיס שאנו משלמים היום נקבל פחות, שיורידו את כל השולחנות ויחליפו את כל המושבים למושבים איומים, לדעתי המצב בארץ מצויין ורק שימשך כך, אגב אחת המצבים המאוד לא אהובים עלי ברכבות באירופה זה סידור ישיבה כמו של אוטובוס שורות שורות, כך שחצי רכבת יושבת הפוך ללא שולחן, זה ממש מתסכל, הסידור שנשמך בארץ הוא יחודי וביחוד היום שיש פריחה ברכבת, הייתי נותן לה ציון מצויין
או, חלקם הקטן

לא מצדיק בכלל. אנחנו לא באנגליה הויקטורינית, אצלנו יש הפרות אחרות. קהילה שלמה שמפרידה בין נשים וגברים (מזל שהם עדיין לא הגיעו לרכבת). אז בואו נשאיר את הרכבת שווה לכווווווווווווולם
 
ואיך תכני את הקרונות השמורים ?

או, חלקם הקטן

לא מצדיק בכלל. אנחנו לא באנגליה הויקטורינית, אצלנו יש הפרות אחרות. קהילה שלמה שמפרידה בין נשים וגברים (מזל שהם עדיין לא הגיעו לרכבת). אז בואו נשאיר את הרכבת שווה לכווווווווווווולם
ואיך תכני את הקרונות השמורים ?
אשר נמצאים בקווים הבין עירוניים, בעיקר לחיפה/נהריה ולבאר-שבע ? הלא זה סוג של מעין חצי מחלקה ראשונה, לא ?
 

oren*

New member
מחלקה ראשונה לנסיעה של שעתיים?

מחלקה ראשונה ושנייה ברכבות
בעולם נהוגה חלוקה של קרונות נוסעים למחלקה ראשונה ושנייה, או למחלקת סטנדרט וראשונה. מה דעתכם שינהיגו חלוקה כזאת גם ברכבות בארץ, בעיקר בקווים הארוכים שיפעלו בעתיד?
מחלקה ראשונה לנסיעה של שעתיים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה