מחלף דבירה נפתח ביום שישי - שינויים בתחבורה הציבורית
מחלף דבירה נפתח ביום שישי - שינויים בתחבורה הציבורית
בקווי אגד, קווים - אין עדכון לעת עתה (יהיה עוד מעט), לכן לא התייחסתי לקווים אלו כאן.
מהמהלך של כביש 6 נוצר מצב בעייתי לתח"צ באיזור. מכיוון שירידה לבית קמה הפך להיות הארכה לזמן הנסיעה (הארכה דיי משמעותית) הכוללת מחלף + שני כיכרות ופרסוס באחת מהכיכרות - רק קווי מאסף או קווים עם חשיבות שיעצרו במקום - יורדים לבית קמה. עתה נפתח מחלף דבירה, מכיוון שיש קווי מאסף שכבר יורדים בבית קמה, אלו דווקא ידלגו על מחלף דבירה וקווים ישירים לגמרי או מהירים דווקא יעצרו בדבירה.
יש לכך מספר סיבות:
1. קרית גת וקסטינה - מגיע להן שירות מהיר לבאר שבע ואת זה 367 יעשה מעתה כקו היחיד מקרית גת לבאר שבע שלא ירד לבית קמה או דבירה.
2. לא לעכב נוסעים ליעדים רחוקים יותר כמו אשדוד, רחובות, נס ציונה, ראשון לציון אך מנגד לאפשר מדבירה שירות כלשהו ליעדים אלו. ואז כדי לא לפגוע בקרית גת, דווקא הקווים הישירים והמהירים ליעדים אלו יבצעו עצירה בדבירה (גם כי חלק מהם כמו 348 עושים עצירה בבית קמה).
בסופו של דבר כל תוצאה שתהיה (וחכו לקווי אגד שגם בהם יחול שינוי) - מסבכת את המשתמש הממוצע. איזה קו יורד לבית קמה, איזה לדבירה, מי מהיר, מי לא... סיבוך.
אז בכיוון הנסיעה צפונה הקווים הבאים לא יעצרו:
348 מאסף לאשדוד.
354 מאסף לרמלה, לוד, נתב"ג.
367 מאסף לרחובות, נס ציונה, ראשל"צ.
687 ישיר למכללת אחווה.
קווים שיעצרו בדבירה לכיוון צפון:
44 לבית קמה, שובל, משמר הנגב.
52 לנתיבות דרך יישובי כביש 293.
258 מהיר לקסטינה, מסמיה ומודיעין.
366 לשדרות ואשקלון.
368 אקספרס לאשדוד
374 ישיר לרחובות.
377 מהיר לרחובות, נס ציונה, ראשל"צ.
381 ישיר לראשל"צ.
469 לקרית גת, נתב"ג, תל אביב (קו לילה).
בכיוון הנסיעה דרומה הקווים הבאים לא יעצרו:
348,354,367
שאר הקווים דרומה יעצרו על פי אותה המתכונת , או איסוף והורדה או הורדה בלבד.
מחלף דבירה נפתח ביום שישי - שינויים בתחבורה הציבורית
בקווי אגד, קווים - אין עדכון לעת עתה (יהיה עוד מעט), לכן לא התייחסתי לקווים אלו כאן.
מהמהלך של כביש 6 נוצר מצב בעייתי לתח"צ באיזור. מכיוון שירידה לבית קמה הפך להיות הארכה לזמן הנסיעה (הארכה דיי משמעותית) הכוללת מחלף + שני כיכרות ופרסוס באחת מהכיכרות - רק קווי מאסף או קווים עם חשיבות שיעצרו במקום - יורדים לבית קמה. עתה נפתח מחלף דבירה, מכיוון שיש קווי מאסף שכבר יורדים בבית קמה, אלו דווקא ידלגו על מחלף דבירה וקווים ישירים לגמרי או מהירים דווקא יעצרו בדבירה.
יש לכך מספר סיבות:
1. קרית גת וקסטינה - מגיע להן שירות מהיר לבאר שבע ואת זה 367 יעשה מעתה כקו היחיד מקרית גת לבאר שבע שלא ירד לבית קמה או דבירה.
2. לא לעכב נוסעים ליעדים רחוקים יותר כמו אשדוד, רחובות, נס ציונה, ראשון לציון אך מנגד לאפשר מדבירה שירות כלשהו ליעדים אלו. ואז כדי לא לפגוע בקרית גת, דווקא הקווים הישירים והמהירים ליעדים אלו יבצעו עצירה בדבירה (גם כי חלק מהם כמו 348 עושים עצירה בבית קמה).
בסופו של דבר כל תוצאה שתהיה (וחכו לקווי אגד שגם בהם יחול שינוי) - מסבכת את המשתמש הממוצע. איזה קו יורד לבית קמה, איזה לדבירה, מי מהיר, מי לא... סיבוך.
אז בכיוון הנסיעה צפונה הקווים הבאים לא יעצרו:
348 מאסף לאשדוד.
354 מאסף לרמלה, לוד, נתב"ג.
367 מאסף לרחובות, נס ציונה, ראשל"צ.
687 ישיר למכללת אחווה.
קווים שיעצרו בדבירה לכיוון צפון:
44 לבית קמה, שובל, משמר הנגב.
52 לנתיבות דרך יישובי כביש 293.
258 מהיר לקסטינה, מסמיה ומודיעין.
366 לשדרות ואשקלון.
368 אקספרס לאשדוד
374 ישיר לרחובות.
377 מהיר לרחובות, נס ציונה, ראשל"צ.
381 ישיר לראשל"צ.
469 לקרית גת, נתב"ג, תל אביב (קו לילה).
בכיוון הנסיעה דרומה הקווים הבאים לא יעצרו:
348,354,367
שאר הקווים דרומה יעצרו על פי אותה המתכונת , או איסוף והורדה או הורדה בלבד.