מחליפים דעות

לא אמרתי כזה דבר.

זה שהם יפגשו יריבה ראויה לא אומר שהם לא יוכלו לה. קליבלנד לדעתי הם המועמדת הראשית.
 

Puskas

New member
עובדה

קליבלנד השנה מזכירים לי את צסק"א (להבדיל אלף אלפי הבדלות ולברון אחד גדול) של לפני 3-4 עונות.. צסק"א נתנה עונה לתי רגילה..עשה איזה 22-0 בליגה ועוד איזה 4-5 נצחנות בלי הפסד בגביע וגם איזה 20-0 ביורוליג.. אבל בפיינל פור כשהם פגשו יריבה חזקה רצינית ראשונה אז הם קיבלו בראש ואז הפסידו גם בקרב על מקום 3.. ז"א זה שכל העונה הם טיילו בליגה,בגביע הרוסי וביורוליג מול קבוצות של חצי מהרמה והניסיון שלהם זה יופי.. אבל במאני טיים מול קבוצות של כמעט ברמה שלהם הם נפלו ובענק... אז הקאבס פירקו ת'ליגה בעונה הסדירה (בקצה הזה ועם קצת יותר השקעה הם שנה הבאה שוברים ת'שיא עונה סדירה של שיקגו) ופירקו 2 קבוצות נחמדות+ בפלייאוף על סוויפים...(דטרויט לא מה שהיתה..עדיין פרינס,שיד,מקדייס וסטאקי הם כוח משמעותי אבל מוגבל ושחוק ברובו,ואטלנטה סופר כשרונית וצעירה אבל ספגה המון פציעות שלא השאירו לה סיכוי,מאמין שבסגל מלא הם היו לוקחים לפחות משחק אחד והשאר היו צמודים הרבה יותר) אבל עכשיו בוסטון או אורלנדו זה אופרה אחרת.. כי אצל דטריוט יש כישרון אבל הקבוצה מבוגרת ומוגבלת כבר..שבעה במיוחד.. להוקס יש אחלה מטרייה של סמית' והורפורד (אבל אל לא היה כל הסדרה בערך) ויש להם אחלה קלעי שהיה גם פצוע (ג'ו ג'ו) ויש לה רכז ראוי ומבוגר,וטרן טוב (ביבי) וכמה משלימים טובים (פצ'וליה,מרווין) אבל שוב..הפציעות של אל וג'ו ג'ו גמרו אותם..לא השאירו להם סיכוי במצ' על הלברונז.. למג'יק יש את הווארד שזה בראש ובראשונה נשק לקאבס לא יהיה תשובה בשבילו..עם כל הכבוד לורז'או שהוא אחלה גבוה הגנתי..אין לו סיכוי מול המאסה,הכוח והאתלטיות של דווייט.. דבר שני יש למג'יק 2 שוטרים ברמה גבוהה מאוד (טורקו ולואיס) ושורה של משלימים שנותנים עונה מעולה (אלסטון,קורטני וגורטאט למשל) אז כבר יש פה מצ' טוב..אז את הקינג יהיה קשה מאוד להאט אבל יש להם כלים לעצור את דלונת'ה,זי ומו...זה חשוב! לברון בלי הצוות שלו יתקשה מאוד.. ולסלטיקס יש את פירס ואלן שהם שועלי קרבות וכמובן ווינרים ותיקים וטובים,ויש להם את ביג בייבי,פרקינס ורונדו שהם שלושה כשרונות משתפרים שנותנים עונות שיא..אז מצד אחד פה זה נגמר..מעבר להאוס אין להם כלום בספסל..מצד שני זו חמישייה לוחמ,כשרונית שמשלבת רוח נעורים ורעב עם ותק,ניסיון ואופי.. יהיה לקאבס קשה מאוד ולדעתי סדרת גמר המזרח תגיע בכל מקרה ל-6 משחקים מינימום ולא יפליא אותי אם זה יגיע ל-7.. הכוח של הקאבס היה ונשאר הבית..בבית הם בלתי ניתנים לעצירה..אם יצליחו לקחת להם משחק באוהיו אז הם יהיו בבעיה..
 

Or Amit

New member
3. סטן ואן גנדי

אחרי רינונים דומים לגבי בראון וריברס, אולי אצלו הסטיגמה צודקת - הוא יותר תוצר של השחקנים שלו מאשר משפיע באמת על הקבוצה.
 

rapgamer4ever

New member
לא נראה לי

הוא די מפשל בפלייאוף הזה, אבל זה בגלל שהצליח להעלות את הציפיות בזכות עונה רגילה טובה שהייתה הרבה בזכותו. שחקן פורץ אצלו בטירוף כבר שנה שנייה ברציפות,ואני חושב שהוא לא מדהים אבל מבין טוב את היתרונות והחסרונות של השחקנים שלו ומתאים להם את סגנון המשחק. בפלייאוף הזה הוא באמת לא מנהל משחק טוב, אבל גם פה לא כל האשמה עליו. אורלנדו לא בדיוק הצטיינה בפלייאוף גם לפניו, אני חושב שזה עניין של אופי של השחקנים. גם שלו כמובן, אבל גם של השחקנים. יש לו בעיה מסוימת של יחסי אנוש, זה ידוע, ואי אפשר להפריד את זה לחלוטין ממכלול היכולות שלו כמאמן. ובכל זאת, אני לא יכול שלא לתת לו קרדיט על העונה הרגילה הטובה של אורלנדו. השחקנים עשו את העבודה, אבל הוא אפשר להם לעשות אותה וזה לא מובן מאליו. לדעתי הוא מהמאמנים היותר טובים במזרח, וממאמני העונה הרגילה היותר טובים בליגה.
 

carmelo

New member
מאמן טוב

אבל כמו ששאק ולאחרונה גם גורטאט טענו, MASTER OF PANIC, ואפשר לשמוע את זה בהתנהלות שלו.
 
אגדה

וכאן צריך לראות את אורלנדו כמו שהיא. דוויט הווארד הוא אחד השחקנים הטובים שיש במשחק. הוא מביא יתרונות עצומים לקבוצה שלו מצד אחד. מצד שני הוא מביא איתו בעיות קשות. בניגוד לקובי, לברון או וייד, שבלתי אפשרי לעצור אותם, את הווארד מאוד קל לעצור, כי יש לו המון חסרונות. זה מתחיל בעובדה שמאוד קשה לו לעשות נקודות כשהוא במרחק של יותר מ2 מטר מהסל, אחוז העונשין המזעזע, והנטיה לעשות עבירות. זו לדעתי הסיבה האמיתי שאורלנדו מאבדת יתרונות גדולים ומפסידה משחקים צמודים. כאשר תוכנית המשחק עובדת, ואין מי שמפריע להווארד, הכל עובד. כאשר הוא נדחף קצת החוצה, נשלח לקו, יושב בחוץ בגלל עבירות, אורלנדו דיי חסרת אונים. דוויט וואן גנדי חייבים שחקן קלאץ' מהשורה הראשונה כדי להפוך לקונטדרים, אבל פשוט אין להם את זה. וכאן לדעתי נכנסת הטעות הענקית בהחתמת לואיס. לואיס ללא ספק שחקן טוב, וקלע אדיר, אבל 20 מליון דולר אתה משלם לשחקן שמנצח עבורך משחקים, וזה לואיס לא. ולכן מישהו צריך להיכנס לנעליים של שחקן הקלאץ'. בשנה שעברה עשה את זה הידו. ללא ספק הוא עשה פריצה ענקית, אבל עצם העובדה שהיה באורלנדו איפשרה לו לעשות את הפריצה הזו. השנה הידו עשה שני צעדים אחורה, שוב נוצר פער, ושוב היה שם מישהו שימלא אותו, נלסון. עד שכמובן הוא נפצע. בכל מקרה, הידו, טוב ככל שיהיה, הוא לא משחקני הקלאץ' הטובים ביותר. לג'אמיר יש פוטנציאל, אבל זה מאוד תלוי איך הוא יחזור מהפציעה. כרגע אחד ביציע, והשני לא בכושר, ודוייט לא צריך להתקשר לטרייסי כדי להבין שעם ראפר אי אפשר לבנות מדינה, ובכל מקרה לא נראה לי שטרייסי בפאב פייב שלו. אז אני מזהה את הבעיה בסגל של אורלנדו. ואן גנדי אחראי למצוא פתרונות. לעונה הרגילה יש לו כבר מספיק פתרונות, אבל קאם פלייאוף טיים, זה לא זה. אולי בעוד שנתיים-שלוש, עם קצת נסיון אצלו, ונסיון של השחקנים הוא ימצא את הנוסחה, בינתיים זה לא יעבוד, ולדעתי גם החלפת מאמן לא תעזור. אורלנדו תקועים עם החוזה חסר הפרופורציות של לואיס, וכרגע התקווה היחידה שלהם הוא נלסון. השאלה היא איך הוא יחזור מהפציעה. ושאקיל, במקום לשפוך עוד דלק למדורה, צריך להסתכל על הווארד ולהגיד תודה שיצא לו לשחק ליד שחקנים כמו קובי ווייד, שלדעתי בלעדיהם, גדול ככל שיהיה (תרתי משמע), הוא לא היה מקבל יותר מטבעת אחת.
 
וכמובן ששכחתי משהו

ועם כל התלונות של דוויט, אי אפשר בלי להתייחס למשחק 6 בסדרה מול פילי. סדרה סופר צמודה, שאורלנדו גילתה חוסר יציבות ענק בתוך המשחק, בין אם זה באיבוד של פערים משמעותיים, ובין אם זה בחזרה מפערים משמעותיים, חוץ משחק אחד. המשחק שדוויט הווארד ישב בחוץ. דווקא במשחק הזה אורלנדו ניצחה בכל אחד מהרבעים, כולל הרביעי אותו היא נצחה 27-17. זה לא מקרי. זה נובע לדעתי מזה שאורלנדו לא יכולה לשחק 48 דקות באותו סגנון. מה שעובד ברבע הראשון והשני, לא עובד בשלישי, ובטח לא עובד ברביעי. ואם מסתכלים על זה בגדול יותר, מה שעובד בעונה הרגילה, לא עובד בפלייאוף. בתחילת המשחק אורלנדו דוחפת כדורים פנימה לדוויט. כל המשחק שלה בנוי על זה. ברבע הרביעי היא נמנעת מלעשות את זה, ולמעשה כל המשחק שלה נתקע. זו הסיבה האמיתית לאיבוד הפערים. באותו משחק שהווארד לא היה, לואיס וראפר קיבלו את הדקות, הכדורים והבטחון, ולא הייתה שום סיבה שזה ישתנה ברבע הרביעי. במשחקים אחרים, אחרי 5-6 זריקות בשלושת הרבעים הראשונים, הם פתאום צריכים להתחמם ומהר, ולא תמיד זה קורה.
 

תום116

New member
חח איזה כתבה מצחיקה

יואב בורוביץ' עם כתבה כ"כ מגעילה, לא ייאמן. שימו לב לקטע הזה, החלק האחרון של הכתבה: "וקובי בראיינט? שחקן גדול אבל אוברייטד(
). עד כדי כך שההשוואה השבועית שחבר שלי יואב גורן עושה בינו לבין לברון ג'יימס היא עילה לתביעה מצד לברון. מחר כנראה בראיינט יוליך את הלייקרס שלו לניצחון על יוסטון. הלוואי שיפסיד לדנבר של בילאפס ואנת'וני. (עם המזל שלי קובי יזכה בסוף באליפות ויוכיח איזה אידיוט אני. אבל גם אם זה יקרה, וזה ככל הנראה לא יקרה, זה לא ישנה את העובדה שלברון נתן עונה גדולה מקובי, פלייאוף הרבה יותר גדול מקובי, ושלצד שחקנים הרבה פחות טובים מאלו שמשחקים לצד קובי הוא מצליח לעשות הרבה יותר)." אני לא מבין איך בטור של ספורט 5, אפשר לכתוב דברים כאלה. הא' ב' בטור זה אובייקטיביות מינמלית. "הלוואי והלייקרס תפסיד"? למה הוא לא רשם גם בענק למעלה "אני שונא אל איי". ליצן. על הסיכומי פליאוף לגבי זה שלברון נתן פליאוף יותר גדול מקובי(כן, הפליאוף הרי נגמר, אף אחד לא סיפר לי!) אני לא אדבר בכלל.
 
כמה הערות

1)יואב בורוביץ' הוא לא כתב אמין ובעל הבנה מאוד מוגבלת בכדורסל וב-NBA. 2)כתבה אולי צריכה להיות אובייקטיבית, אבל טור אישי? כל הקטע שלו זה סובייקטיביות- דיעה. 3)אתה פאנאט של קובי והלייקרס בעצמך, אז כמו שאתה נרעש מה"שנאה" כלפיו, כך אחרים יכולים להיות בה במידה נרעשים מה"אהבה העיוורת" שלך כלפי הלייקרס וקובי. ובנימה אישית יותר- קובי שחקן מעולה, אבל לא הטוב בעולם אי פעם, לא הטוב בעולם כיום, ופחות טוב מלברון. ובנוסף הוא בן-אדם מעורר מחלוקת.
 

תום116

New member
תשובות להערות

1. אין ספק לגבי זה. 2. יש להיות סובייקטיבי, ויש להיות אידיוט. קובי אוברייטד? איפה נשמע דבר כזה. אפילו אורן, לא זכור לי שהוא אמר אי פעם דבר כ"כ מפגר. ועם כל הכבוד, טור אישי שכולל "הלוואי והלייקרס תפסיד בסיבוב הבא"- זה טור של שנאה ודעה אישית מצוצה. 3. מה הקשר? קודם כל, אין לי בעיה מיוחדת עם אנשים ששונאים את קובי, כל עוד הם מדברים כמו בני אדם ולא כמו בורוביץ' הליצן. יש הבדל. שנית, אני מעריץ את קובי, אבל אף פעם לא אמרתי עליו שהוא "הטוב ביותר אי פעם" או משהו כזה. בחיים לא. כן אמרתי, שהוא אחד הטובים שראיתי, והטוב ביותר מאז מייקל, אבל לא הכתרתי אותו ל"טוב ביותר אי פעם" והוא גם לא נחשב לכזה. הכתבה הזאת היא בדיחה לא מצחיקה. יש להעביר ביקורות על קובי, ויש לעשות מעצמך צחוק. "אוברייטד"?! פחח, תעשה לי טובה. רק תעבור על הטוקבקים של הכתבה הזאת, שחלקם הגדול רציניים מאוד, ותבין שכולם חושבים כמוני ולא במקרה. הבחור ליצן.
 

ה מרקיז

New member
לכתבות האלה כבר אין ערך..

אני זוכר שפעם הייתי קורא אותן ולומד פה ושם קצת דברים חדשים. 9 מתוך 10 הכתבות האחרונות צמד היואבים עסקו ב "אני שונא את קובי ואני רוצה שהלייקרס יעופו". כמעט ולא שינו מילה אחת. פשוט כל פעם הטון הופך להיות יותר אישי. יחד עם אייל גרוסברד הם מרכיבים שם קו אחורי שיכול להפוך את האתר לקונדקטורית אמיתית בתחום הליצנות..
 

Orenseg

New member
אוברייטד = מוערך יתר על המידה

אני חושב שקובי בהחלט מוערך יתר על המידה. יש שמחזיקים ממנו אלוהים, אחד השחקנים הכי טובים בהיסטוריה, וכו' וכו' וכו'. אני חושב שזו הגזמה מופרכת, ולכן לדעתי הוא אוברייטד. יואב בורוביץ' ויואב גורן כותבים ברמה של טרום חובה. אין לי מושג למה אתה מסתכל לכיוון שלהם בכלל.
 

rapgamer4ever

New member
יש הבדל במונח אוברייטד בין עברית לאנגלית

האמריקאים רואים בזה משהו יותר קיצוני. בשבילם מישהו צריך להיות רחוק מאוד ביכולת מהדימוי שלו כדי שיהיה אוברייטד. אנחנו לעומת זאת אוהבים לקטול ומספיק לנו שנראה שמישהו טיפה פחות טוב ממה שהוא נתפש וכבר אנחנו אומרים "אוברייטד". לכן אני בכלל לא מתרגש, בטח לא מכאלה שבכנות אפילו לא טרחתי לקרוא את מה שכתבו. אגב לא פעם שאלתי את עצמי אם קובי באמת כזה טוב כמו שהוא נתפש. אני לא יודע. הוא מהטובים בליגה אבל אני לא יכול לענות חד משמעית על השאלה הזאת. בינתיים אני מפרגן לו מעמד על גם ביחס לסופרסטארים הכי גדולים בליגה, במיוחד כי ככה הרבה שחקנים ומאמנים חושבים עליו.
 

ikrmr

New member
לרובי יש גורילה אחת על הגב

בס"ד הוא לא זכה באליפות והיה לא טוב בגמר כשהוא הכוכב הראשי.
 

Oxycodone

New member
תשמע

כתבה הזויה......אבל באמת הוא צודק להשוות את קובי ללברון זו עילה לתביעה של לברון את קובי חח
 
למעלה