מה עושים ב-40% ...?
ט טאקילה~* New member 19/9/02 #24 אני רומזת.. שבא לי על שניצל מאמא עוף.. ותפוס לי הזרוע וכואב לי והמישחה מסריחה והכאב אותו כאב.