מחכה למכונה שלי...

מחכה למכונה שלי...

הי, אני קוראת פה ומתענגת כבר כמה שבועות. הזמנתי מכונה מחו"ל והיא אמורה להגיע בשבוע הבא ב"ה. בינתיים במהלך שיטוטי בחנויות בדים כהכנה להגעתה קניתי כמה בדים מתוקים והחלטתי לשפץ את הכיסאות שלי. שיהיה לי מה לעשות עד שאני מתחילה לתפור... מקווה שיהיו לי בקרוב תוצרים תפורים
שנה טובה
 

nivaziv

New member
שבי לך בנחת על הכסא המקסים

וצפי לך למכונת התפירה שנת יצירה צפויה לך...
 
ממש יופי של שיפוץ!!!

אולי תשקלי להוסיף איזה החתמה/ציור פרחים ורוד שאנטי על השולחן ובפיצי על הכסאות, נראה לי ממש דורש. יפיפה!
 
תודה, איזה מתוקות אתן! ../images/Emo210.gif

כמה אני מחכה כבר למכונה שלי
הדברים פה כ"כ יפים, נתתן לי מליון רעיונות להתחיל לתפור... מקווה שאני אסתדר, אני ממש מתחילה מכלום.
 
למעלה