אני שמח לקרוא את הדברים. כפי שאמרתי יש נהגים ויש נהגים. הערך הצבור שלי מכיל כבר כ200 שקלים רק מפיצויים על תלונות מוצדקות על נסיעות של אפיקים שלא התבצעו או נהגים שלא עצרו בתחנה. גם אני מעדיף תחבורה ציבורית למרות שיש לי רשיון נהיגה ויש לנו רכב בבית. אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו חוזרים אחורה כי למי ששכח עד לפני שני עשורים לא ידענו מתי מגיע האוטובוס, התשלום היה פר קו וחופשי חודשי היה מקומי או אזורי. כן,עדיין צריך לשפר אותה ויש עוד הרבה מה לשפר. בסופו של דבר כדי לגרום לאנשים לעבור לתחבורה ציבורית, היא צריכה לפעול לאורך כל הלילה וגם בשישי שבת. אם עכשיו רוצים לייבא נהגים מחו"ל, מה הבעיה שהם יהיו הנהגים בקווים שיופעלו? כבר היום אין ממש בעיה כשרוב הנהגים מהמגזר הערבי
לגבי ההנחות אני מסכים איתך. 50 אחוז לדעתי זה די והותר. נסיעה חינם הייתי משאיר אולי לבני שבעים ומעלה בנסיעה עירונית בלבד ו50 אחוז בשאר הנסיעות
לגבי ההנחות אני מסכים איתך. 50 אחוז לדעתי זה די והותר. נסיעה חינם הייתי משאיר אולי לבני שבעים ומעלה בנסיעה עירונית בלבד ו50 אחוז בשאר הנסיעות