מחירי שכירויות ובתי ספר בבוורלי הילס

אושרX2

New member
מחירי שכירויות ובתי ספר בבוורלי הילס

קיבלתי הצעת עבודה בבוורלי הילס.
האם יש מישהו בפורום שגר שם או יכול לתת מידע
1. לגבי מחירי שכירויות (2 חדרים + סלון)
2. בתי ספר (כיתה ז וכיתה ט)
תודה
 

onetwothree1

New member
גרה באיזור...

1. לא ממש יודעת. כדאי לבדוק ב craigslist ו west side rentals. לגבי 2. ב- בוורלי הילס בתי הספר היסודיים הם k עד 8th ואז התיכון - beverly high. כיתה ט - התיכון, וכיתה ז - כדאי לעשות tour של בתי הספר היסודיים. כולם טובים אבל לכל אחד יש רעיון שונה למה טוב לכן כדאי לבדוק אותם ולראות מה אתם אוהבים. בהצלחה!
 

onetwo5

New member
כמו שנאמר מעלי

תסתכלי ב westsiderentals ואולי גם ב craigslist. מנסיוני הלא מעודכן (כבר עשור), westsiderentals היה שווה את דמי הרישום (לא יודע אם בכלל עוד יש). המידע שלי על מחירי שכירות מאוד לא מעודכן.

לגבי בתי הספר, יש תיכון ציבורי אחד כך שאין בחירה, ומספר בתי ספר יסודיים. השיוך לבתי הספר נעשה לפי הכתובת (אם כי ישנה איזה גמישות), אז יכול להשפיע על מציאת מקום המגורים. שימי לב שיש כתובות עם מיקוד של בוורלי הילס (90210) אבל אינן שייכות לעיר עצמה, מה שאומר שהילדים לא יכולים ללמוד בבתי הספר שם, אז להיות מודעים לכך (בדרך כלל מסומן כ BHPO - Beverly Hills Post Office). בכל מקרה, לבדוק עם האתר של הסקול דיסטריקט לגבי השיוך לבתי הספר.

המעבר הוא פנימי בתוך ארה״ב או מהארץ? את יכולה ליצור קשר בפרטי אם יש לך שאלות ספציפיות שלא מתאימות לפורום הרחב. אני עדיין בסביבה פלוס מינוס.
 

אושרX2

New member
תודה על התשובות...ושאלה נוספת

ושאלה נוספת...כמה כסף צריך לחודש כדי להתקיים עם שני ילדים בגיל בית ספר באיזור בבוורלי הילס?
 
למעלה