מחירי ספק תשתית לאינטרנט

koganzon

New member
מחירי ספק תשתית לאינטרנט

שלום לכולם. רציתי להתייעץ עם חברי הפורום לגבי מחירי ספקי תשתית. אני גולש במהירות 1.5 מגה ומשלם דרך בזק בין 50 ל 60 ש"ח ללא מע"מ (לא זוכר כרגע את המחיר המדוייק). כרגע אני במסלול ללא התחייבות, אני יודע שאם אני מתחייב לספק (בזק) דרך YES, שאני לקוח שלהם, הם מחייבים על אותה מהירות ב כ 5 ש"ח פחות ,סה"כ, אבל בהתחייבות לשנה. רציתי לשאול האם יש אופציות / מחירים טובים יותר שלא מפורסמות שדרכם ניתן להוזיל משמעותית את התשלום. תודה
 

Musi© Gi®l

New member
יש לך בסה"כ

2 אפשרויות לתשתית- כבלים וADSL. ADSL ניתן לקבל מבזק ישירות או דרך YES. ואת האופציות האלו אתה מכיר. להוזיל? מעבר למה שתקבל דרך YES? תנסה לאיים בניתוק בגלל מחיר, ותראה אם קורה משהו. בכבלים עלות 1.5/128 כיום ללקוח עם שירותי טלויזיה הוא 45 ש"ח. ללקוח אינטרנט בלבד 55 ש"ח לחודש. אם אתה לקוח חדש מחייבים לשנה.
 

koganzon

New member
זו ככל הנראה הסיבה למחיר המופרז, לד

לדעתי עבור תשתית. אתמול שוחחתי פעמיים עם אינט... זהב............. פעמיים הורידו לי מחיר , ללא התחייבות, כאשר בפעם הראשונה אמרו לי שנתנו לי את מחיר המינימום...... בפעם השניה דיברתי איתם לגבי סוגיה אחרת ........... התומכת, ביוזמתה, הורידה לי את העלות . אי אפשר להאמין פה לאף אחד !
 

koganzon

New member
בדוגמא להורדת המחיר.......

התכוונתי לספק אינטרנט ולא תשתית.
 
גם עם בזק אפשר להתמקח.

אבל בגבולות הטעם הטוב , כמו עם כל חברה. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא לא להתחייב לספק אינטרנט. בנוגע לספק שירות באמת אין טעם שלא להתחייב, כי הרי לא תחליפו ספק כל חודש. ספק אינטרנט - אפשר להחליף, אבל אין טעם להחליף אם החיסכון הוא של סכום זעום בחודש. (גם סכום זעום מסתכם לסכומים גדולים יותר, נכון, אבל לקוח ותיק הוא בעל כח מיקוח טוב יותר בהמשך)
 
למעלה