מחירי מקרנים ממשיכים לצנוח - ומהר

חייםא1

New member
קודם כל תודה על האינפורמציה ואני

הולך לבדוק אבל לא ניראה לי שאם המחיר 4500$ (למרות שהרגע בדקתי שנית והוא 4950$ )זה משנה משהוא במידה והמחיר משמעותית יותר זול אז העיסקה כדאית
 

aharon b

New member
נכון מאד - וחיים תסתכל

המשלוח עולה רק 129$ (מאיפה הבאת 500??) ראה תמונה מצורפת המציינת כי מחיר הרכישה של האופטומה H77 מ B&H עולה כ 4630$ או מחיר סופי כולל מיסים לך פה בארץ סביב 27500 ש"ח . *אבל עזוב אותם, יש מחיר עדיף ומבצע משופר אצל projectorpeople .
 

dts

New member
אהרון - אתה יכול להביא מ B&H

H77 במחיר של 4000$ + נורה חלופית ? אתה מוכן לשלוח מקרן שלך ב 129$ ? איזה ביטוח המחיר הזה כולל ? חלופית לקנות מprojectorpeople ידרוש משלוח מורכב ויקר יותר משמעותית. אגב בעניין הסוני האם אתה קונה ? אם כן אני אמצא לך כשרות בפער של כ 3000 ש"ח, למרות שאתה משלה את עצמך שתיבא אותו ב 17800 (בחיים המחיר יהיה קצת יותר גבוה).
 

aharon b

New member
תודה על רצונך הטוב לסייע כמו תמיד

קבל
אבל מה לעשות וטרם הגעתי "למעמד" המאפשר לי לרכוש מקרן קולנוע ביתי ב 20K ש"ח ומכאן שמטרת השרשור היא רק עבור הצגת הנושא והנתונים כלפי החברים השונים והקוראים. מה לעשות ועדיין לכלל החברים והקוראים השונים אין בהכרח את "הקשרים"
לרכוש הסוני האמור בפחות מ 23K ש"ח ומכאן שמבחינת הכלל לפחות, לא בהכרח יסתייע בידם לקבל את סיועך הנדיב. ושאלה לי: מדוע לדעתך היבוא לא יסתכם בכ 17800 ש"ח ? ומה הם "בחיים המחיר יהיה קצת יותר גבוה" אליו אתה מכוון ? כי לפי התחשיב המאד ברור והפשוט יש לך סה"כ 17800 ש"ח לשלם אלא אם כן יש אגרות והיטלים עליהם לא שמענו/שמעתי ואני אשמח לביעור העניין בעזרתך האדיבה כמובן
 

arieldr

New member
דמי אכסון בממ"ן יהיו רק במידה

שהסחורה הגיע בסוף שבוע או חג או במקרה של עיקוב באיסוף אבל בכל מקרה מדובר על סכום של עשרות שקלים בודדים. השימוש בעמיל מכס במקרה של יבוא של פריט בודד הוא מיותר לחלוטין וכך יגיד לך כל עמיל מכס שלא סובל מחמדנות... יש גם מס ביול של שטר המכס אבל גם פה לא מדובר בסכום גבוהה לכן מניסיוני הסכום שציין אהרון הנו פחות או יותר העלות האמיתית.
 

dts

New member
באדיבות אני אספר לך מנסיוני

שלשלם בויזה לא מקובל ברוב האתרים אמריקאים (לא סומכים על זרים) לכן צריך PAY PAL ואם אתה לא מפקיד מזומן בחשבון אלה מגהץ אצלהם את הויזה יש עמלה נוספת של 3% . כמובן שהחנות תשמח לקבל העברת מזומן אבל אני לא אעשה את זה. שיחרור ממכס (עמילות) עלה לי עוד 100 ש"ח ביבוא הקודם שלי. שליחות מממ"ן לביית עלתה לי עוד 100 ש"ח (אחרי צעקות כמובן) המרות מטבע לא יצאים תמיד על האגורה וכל הקטנות האלו מצטברות למאות שקלים נוספים ולכן 17800 נראה לי מין מספר אקדמי כזה. בעניין המחיר המקומי של הסוני אני מבטיח לך שמיקוח נימרץ יוריד את המחיר גם ללא קשרים , אבל וכמובן לא כל אחד מתמקח בארצנו.
 

moco10

New member
מי לא מקבל ויזה?

האם הסיבה שסוחרים משלמים לויזה עמלות היא לא בדיוק בשביל לקבל את הביטחון שבגביה?
 

dts

New member
מי לא מוכן לשלוח בינלאומי

הרוב למה ככה מה ההבדל ללכת לדואר ולשלוח לקנדה או לישראל - לי לא ברור אבל לרוב האמריקאים כן. גם "הפטנט" של סריקת כרטיס האשראי ישן כמתושלח ולא עובד בעידן ה PAY PAL מי שרוצה לקבל ממך ויזה יקבל, ויאשר אותו אצל ויזה בנוהל רגיל והכסף מובטח. חברות האשראי לא דורשות צילום כרטיס כתנאי לאישור עיסקה במסמך חסר, ובעיסקה של 4000$ אתה יכול לחלום על ויזה - זה לא יעבור עם זרים וגם PAY PAL מציבה תקרה שנמוכה מ 4000$ לתשלום ב ויזה. כמו שאמרתי הדיון הזה מאוד אקדמי והראשון שייבא מוצר כמו האופטומה, ורצוי ה 77 , יספר חוויות ועלויות ואז נראה.
 

moco10

New member
האמת שהניסיון שלי הוא עד $2000

ואולי בגלל זה לא נתקלתי אף פעם בבעיה. אגב, להגבלת השילוח בתוך ארה"ב ההיגיון ברור. זה מהווה מטרד קטן להתחיל להתעסק עם משלוחים וביטוחים חריגים. צריך לדעת עוד קצת מהרגיל ולהרבה עסקים ההזמנות מחוץ לארה"ב הם כל כך שוליות שהם פשוט מוציאים את זה מהתחום. תוך כדי כתיבה עולה ההסבר לאי קבלת הויזה - עסקה במסמך חסר, קל ללקוח לצאת ממנה, חובת ההוכחה על הספק. אולי הם חשדניים (ייתכן בצדק) לגבי זרים, במיוחד בגלל שאם זה יגיע לביטול עסקה ההתעסקות המשפטית תהיה מסובכת ויקרה.
 

dts

New member
איזה התעסקות יש בלהזמין שליחות

UPS או כל אחד אחר בתוך או מחוץ לארה"ב. הרי זה דבר יום יומי כמו לשתות קולה ומהמשלוחים הללו קמו חברות ענק בינלאומיות עם צי מטוסים ורכבים. איזה תוחלת היתה להם אם משלוח בינלאומי היה מסובך כל כך סתם שטויות ותרוצים
 

moco10

New member
יש התעסקות קטנה

למשל 1) להוסיף לאתר את חישוב המשלוח (בעזרת שימוש באתרי חברות המשלוח) 2) להתעסק עם אימיילים כתובים באנגלית לא ברורה אני יודע שזה הכל שטויות קטנות, אבל למי שזה שוק ממש שולי, גם את זה הוא לא ירצה. תגיד אבל מה דעתך אתה, שזה שיש עסקים שלא מוכרים מחוץ לארה"ב זה בלי כל סיבה?
 

dts

New member
לא הבנתי אותך משה

אמריקה מלאה במליוני אנלפבתים ועוד מליוני מהגרים שדוברים הכל מלבד אנגלית ובקנדה יש ימבה צרפתים. אז גם לאלה לא נמכור ? אם כבר הוספת קישור לחישוב זה אותו קישור לחישוב בינלאומי בקיצור תרוצים ומנטליות של משק סגור למדי ואוטרכי. צריך להבין שאמריקה מלאה בעסקים גדולים שחיים על גודלה העצום ואין להם צורך כלכלי להתפשט החוצה. זה הראש שלהם.
 

moco10

New member
במשפט האחרון שלך הבעת ביותר

הצלחה ממני, את מה שאני ניסיתי להגיד בדוגמאות (מודה, לא הכי מוצלחות). ההתפשטות החוצה, דורשת עוד מאמץ, אומנם קטןיחסית, שהוא לא מוצדק בהרבה מקרים. מדובר בהמתמקדות עסקית בדיוק כמו שרוב עסקי הספרים לא ימכרו גם צעצועים, חוץ מהגדולים. למכור החוצה זה רעש אם השוק שולי. כך שנראה לי שאנו מסכימים. אגב, לגבי האנלפבתים ומהגרים לא דוברי אנגלית: כן, גם הם מחוץ לתמונה לגבי הרבה עסקים. כל חנויות האינטרנט לא מוכרות לא להם וגם לא למי שלא גולש בכלל ומוותרות גם על השוק הזה שמן הסתם הוא לא קטן משוק הלקוחות הפוטנציאלים מחוץ לארה"ב. בפורום זה יש התקבצות של אנשים מאוד יחודיים. גם קונים פוטנציאלית באינטרנט, גם חיים מחוץ לארה"ב וגם קונים מוצרי נישה. לא סופרים אותנו
 

aharon b

New member
אז ככה

כאחד שרכש בשנים האחרונות מספר פעמים ציוד מחו"ל (לאו דווקא אודיו) השיטה בה כל סוחר אמריקאי מוכן לקבל כרטיס אשראי בכל מקרה ובכל מצב היא כדלקמן: יש לסרוק במחשב את כרטיס האשראי משני צדדיו, כמו כן את הדרכון (ואפשר בנוסף גם את תעודת הזהות) ולשלוח למוכר ב email . לאחר מכן הוא מכבד העסקה ואף שולח לך בפקס נייר חוזה וחיוב כרטיס האשראי - עליו אתה מן הסתם חותם ושולח אליו בחזרה. זה מבטיח לך כסוי כי כל עסק אמריקאי יעבוד איתך - וזה בדוק. (על אחת כמה וכמה אם יש לך כרטיס בינלאומי מכובד) לגבי רכישה בכרטיס אשראי - אין שום עמלות או עיגולי אגורות (אלא אם כן חברת האשראי מסבנת אותך). יש לך חוזה ברור מאד מול חברת האשראי כשהונפק לך הכרטיס בבנק! השער לעסקאות בינלאומיות מוכתב, והוא עומד בממוצע על 4 עד 5 אגורות מעל היציג בשנים האחרונות. מכאן שפטרתי לך את בעית ביצוע העסקה מול כל עסק אמריקאי וגם פטרתי לך את בעיית ה"עמלות" שצצו לך מכל מני פינות לא מובנות. לגבי עמילות מכס כבר נענית ע"י קודמי - אין שום צורך בעמילות מכס עבור חבילת דואר בודדת. כמו כן אין שום מס לממן מטענים באם המוצר לא המתין שם (תתאג ליבא לא לפני חגים או שביתות לא עלנו
) שורה תחתונה (וכאחד שכבר קיבל חבילה או שתיים) לא שלמתי זולת מע"מ (כי זה היה ציוד מחשוב) פרוטה אחת - אפילו לא אגורה. לא עמיל מכס, לא ממ"ן מטענים ולא נעליים (שאשתי מאד רוצה) *השילוח שלי היה במשלוח דואר חבילות רגיל מארה"ב USPS בשירות EMS מבוטח בגובה שווי הסחורה.
 

רומן ט

New member
אתה טועה ובגדול

א. רוב החנויות והמוכרים בארה"ב לא מוכנים לשמוע בכלל על משלוח מחוץ לארה"ב. נקודה. לא יעזרו תחנונים ואימיילים ופקסים וטלפונים. וזה בהחלט מניסיון. ב. גם אלה שכן מוכנים לשלוח, לרוב לא מוכנים לקבל כרטיס אשראי בינלאומי. וסריקת הכרטיס והדרכון ושליחתם בפקס או באימייל היא כמו שרני כתב פטנט ישן מאוד, שלפעמים עובד, אבל בד"כ לא. ואז או שאתה משלם עמלה על PP או על העברה לחשבון שלהם. ג. ציוד בגודל של מקרן לא מקבלים לתיבת הדואר. אם אתה נהנה ליסוע לנמל התעופה, לטפל בניירת ולשחרר לבד - סבבה לך. לי הזמן שווה כסף, ולכן אני מעדיף להשתמש בעמיל מכס (בד"כ יש לחברת השילוח, לא צריך עמיל מכס אישי כמובן) ד. החבילה שלך יכולה להתקע במכס מכל מיני סיבות - לא מדובר דוקא בשביתות או חגים. חבילה גדולה יש לה סיכוי גבוה יותר להתקע - לפקיד אין כוח להתעסק עם זה היום, והוא משאיר את זה בצד. נשמע מופרך? עובדה שזה קורה. לא תמיד, אבל קורה. ומדי פעם יש גם בדיקות אקראיות שאתה יכול ליפול עליהן - ואז אתה משלם גם על הבדיקה, וגם על הזמן בו המוצר שלך בילה במחסני ממ"ן. וזה קרה לי אישית, כך שלא תוכל לומר שזה לא אפשרי. בקיצור, אתה מוזמן לייבא מקרן בצורה זו בעצמך, ורק אח"כ להתווכח ולהציג מחירים. הניסיון מראה שהרבה פעמים יש תוספת על המחיר שנדמה לך שתשלם..
 
תלוי איזה גודל המקרן.

היום קיבלתי אל סניף הדואר שלי חבילה בגודל של אריזת מקרן . 12X12X10 אינץ ואני חושב שזו אינה המגבלה.
 
חבר'ה - קצת פרופורציה....

עזבו אותי ממשלוחים וביטוחים, ויש שיוסיפו - עזבו אותי מתשלום מכס... רוב המקרנים, במיוחד של OTPOMA שוקלים 2-4 ק"ג ונכנסים בקלות ל-TROLLY. נגמרו האנשים שאתם מכירים שנוסעים לניו-יורק?
 

aharon b

New member
נקודות

א' אני מדבר על חנויות ומשווקים שכן מוכרים בינלאומיים כדוגמא B&H אילו אתה רוכש מחנות שאיננה משווקת בינלאומית מוטל עליך לדאוג לכל סידורי המשלוח מארה"ב לישראל. אתה צריך להיעזר בשרותים כמו mustop למשל או לשלוח את המוצר לחבר/קרוב משפחה ולהעזר בו כך שהוא בתורו ישלח לך את המוצר לארץ. ב' כל ספק אמריקאי מסודר ונורמלי מקבל כרטיס אשראי בינלאומי (מכובד) ובתנאי שסופקו כל הפרטים אותם הוא מבקש בינהם מקובל צילום של הכרטיס כולל כל התעודות המזהות וחשוב לא פחות אישור עסקה חתום בפקס על ידך. הוא כבר דואג לאמת את העיסקה מול חברת האשראי כולל וידואי אותנטיות החתימה - קרה לי אישית מול ספק של ציוד חומרה למחשבים. רק לאחר כל האישורים "שהרגיעו" אותו העסקה יצאה לפועל (אגב - מאז יש לי כבר כרטיס לקוח אצלו ואני יכול לרכוש בלי התניות) ג' אכן יש משמעות לגודל הציוד ואני כאן נאלץ להסכים אתך, ומכאן שיש יתרון למשל למקרנים קטנים כמו H31 שארוזים כמו צעצוע, לעומת מקרנים מגודלים מקליבר של סוני או אופטומה 77 . ד' מסכים גם כאן אבל כאמור זה תלוי מה תייבא ואם המקרן קטן אז אין בעיה בסעיף זה. *אגב זה גורר לי המלצה והיא למי שיש קרובי משפחה או חברים טובים ביבשת האפשרויות הבלתי מוגבלות, לעשות מאמץ ולהעזר בהם לצרכי שילוח וכך לחסוך הרבה כאבי ראש ובלבולי מוח .
 
למעלה