מחירי מקרנים ממשיכים לצנוח - ומהר

MartinHSabag

New member
B&H מקבלים ויזה מחו"ל

וזה מניסיון. בנוסף אפשר להשיג את ה-H78 בארץ בפחות מ-27K שזה נראה לי כבר שווה.
 

krall

New member
מדוע בחו"ל אתה מחפש את המחיר הזול

ביותר? ומשווה אותו למחיר המחירון היקר ביותר, תואיל להשוות אותו למחיר הזול ביותר בארץ - לפי הנתונים שבידי הפער נמוך בהרבה ממה שאתה מציג. אלה אם כן תמשיך לטעון בעקשנות כי מחירו של הפוג'יטסו הוא 8000 ש"ח בארץ.
 

aharon b

New member
מה לעשות איציק ונתונים לחוד

ומציאות לחוד ומחיר המחירון לצרכן של הסוני HS50 עומד בישראל על 24500 ש"ח ולא 23000
23000 ש"ח הוא המחיר אותו מקבלים בחנויות אחרי מיקוח וסגירת תנאים במזומן (תאמין לי עשיתי בירור היום). ומכאן שהשוואת המחיר בן ה 23000 ש"ח בארץ אל מחיר ה 17800 ביבוא אישי אותו עשיתי איננה משולה כלל וכלל אל השוואת מחיר מחירון כמו בדוגמא עליה רמזת - דוגמא עם הפוגיטסו ומחיר המחירון שלו (העומד על כ 8000 ש"ח)
*ובכדי למנוע טענות ושאלות חוזרות אני מקדים תרופה למכה וחוזר ומדגיש כי מחיר נמוך מ 23000 ש"ח הוא מחיר "קומבינה" ברכישה ישירה מישפאר ובעזרתו וסיועו האדיב של רני ואיננה משולה לרכישה רגילה של צרכן מהשורה.
 

krall

New member
איזה נתונים? עשית לך מנהג קבוע

לתת כותרת של צניחת מחירים, ירידת מחירים, ומפולת מתקרבת במחירי המקרנים, זאת אחת לשבוע. מה לעשות שזה אינו קורה והמפולת מבוששת לבוא למרות נבואותיך. מבדיקה מקרית במחירו של הסוני בפרייס יפן מתברר כי מחיר קנייתו לארץ נשאר כפי שהיה כמעט ללא שינוי לפחות בחודשיים האחרונים ועומד על כ 18000 ש"ח. הפנסוניק 700 יעלה לנו מאתר זה בקירוב כ 10000 ש"ח - הפרש זעום לעומת מחירו בארץ. כנ"ל לגבי האופטומה 57. אז מה אתה רוצה מהיבואנים ? בחינם? ודרך אגב לא טעיתי בהערכותיי - ככל הנראה אם אתה טורח לחפש בחנויות את הסוני ולברר את מחירו - ואף להתמקח על מחירו (אוי לאותם סוחרים), אחד מהשניים או שאתה משועמם להחריד (אפשרות לא סבירה לאור עיסוקייך האחרונים) או שקניית -שדרוג מקרן הינה על הפרק מבחינתך (סביר מאוד). הצעתי לך ועל מנת לשחרר אותנו מעול הפרסום השבועי כאן בפורום לגבי מחירי המקרנים היורדים וכדאיות היבוא האישי, תייבא באופן אישי וכשתראה כמה טוב - שכנע את חברי הפורום בכך. בהצלחה.
 

Sanchez

Member
איציק, זה לא פייר מה שאתה עושה... אף אחד לא עוקץ אותך שאתה מפרסם כל שבוע (בעזרת מנהלי הפורום), את המציאות השבועיות שלך ! לכן, זה לא פייר להשתמש במושגים כגון: "ועל מנת לשחרר אותנו מעול הפרסום השבועי כאן בפורום". מישהו אחר (חדש בפורום), תיכף יכול לחשוב שיבואן או שתיים "מרפדים" אותך. אני כמובן לא רוצה להאמין לזה !!! מה שבטוח, שלאהרון ולי, לא יוצא כלום מה"פרסום השבועי" שלנו, לגבי היבוא המשתלם. לכן, אם לא מעניין אותך לקרוא על כדאיות היבוא, אתה מוזמן לפסוח על מה שאנו כותבים.
 

krall

New member
מעניין , אבל לא נראה לך שהבנו את

המסר שאתם (אתה?) רוצים להעביר. איך שהוא מדי מספר ימים ובאופן תמוה אתם ממחזרים את רעיון יבוא האישי של המקרנים . לכן הצעתי היא: במקום לפטפט יותר מדי על העניין, אולי תעברו לשלב העשיה ותרכשו מקרן ביבוא אישי. את חווית הקניה והחיסכון הניכר נשמח כולנו לשמוע וללמוד על "רטוב".
 

Sanchez

Member
תשמע... תן לנו להחליט מה לעשות בכספנו. כמו שלך אף אחד לא מפריע לפרסם כל שבוע את אותן החנויות, אל תפריע לנו להמליץ לאנשים לקנות בזול יותר. יש לי מין הרגשה, שאם היינו ממליצים על חנות מסויימת (בארץ) שלא נמנית עם החנויות שאתה מפרסם, גם אז היתה מוצא אלף סיבות לשכנע את כל העולם, למה לא כדאי לקנות שם. אז בוא נמשיך מכאן כל אחד לדרכו הוא ופרסומיו. אני מבטיח לך שכשארצה לקנות פריט מסויים, שלפי הפרסומים שלך יהיה יותר זול/משתלם לי, אתה תהיה הראשון שאני אפנה אליו.
 

י.לוי

New member
אתה מוכן להפנות אותנו לפירסומים

של איציק, שאתה טוען שמועלים פה כל שבוע ,על ידו ולא בסיכום השבועי של רומן? יואב
 

Sanchez

Member
לזה בדיוק התכוונתי אם היית קורא בדיוק 2 הודעות למעלה, היית רואה שהזכרתי שהפרסומים מועלים ע"י מנהלי הפורום.
 

aharon b

New member
כמו שנאמר

אל תפרשן את כוונותי
ואני לא אפרשן את כוונותך . ולשאלתך באופן ענייני, אז התשובה חיובית: אם הייתי הולך לרכוש Sony HS51 אז הייתי פונה ליבוא אישי מחו"ל בכ 17800 ש"ח ולא ב 23000 ש"ח שהייתי יכול להשיגו בארץ. את האופטומה H57 ניתן להשיג במחיר של סביב 18K ש"ח רק בגלל שזה במבצע ל- 4 יחידות הראשונות! לכשהמבצע יסתיים המחיר יאמיר כלפי מעלה - כמו תמיד אצל חלק מיבואננו השוחטים
לו הייתי רוצה לרכוש כעת אופטומה H57 למשל, אז אכן הייתי רוכש ב 18K במחיר המבצע ולא מייבא לבד שכן ביבוא לבד לא ממש הייתי חוסך מאומה - נכון ? אם לעומת זאת הייתי מעוניין לרכוש כאשר המבצע כבר הסתיים לו והפער עומד על 4-5K ש"ח - בהחלט הייתי מיבא לבד.
 

dts

New member
אם הייתי צריך להמר על מה שתעשה

אהרון - הייתי נותן להימור עליך כיבואן יחס של 1:10 מחיר הסוני נמוך מעט מ 23K ועבור 3000 ש"ח פער אני רוצה לראות אותך מיבא מ B&H ,והיא חנות מכובדת. האינטרנט לא משנה את האופי הישראלי וכמו בכל שיחת סלון של יום שישי בה מנהלים אימפריות בהבל פה , ומדיחים מנכל"ים ידועים , כך גם מיבאים בזול לרווחת עם ישראל וכמובן מפרגנים והמון
. מה שיהיה הרבה יותר קונקרטי זה מידע ממרטין על אותה מעבדה גדולה שעוסקת במקרנים. כל מידע כזה על מעבדה מסוג זה יכול להניב פניה שתבדוק אפשרות לקנות שרות אצלהם למקרן מיובא - ואז כל העסק יהפוך לאמיתי בהנחה של מחיר סביר לאחריות.
 

aharon b

New member
רעיון טוב לגבי רכישת אחריות ושירות

ממעבדה מסודרת בארץ ובכך אכן להוריד חשש מה כאשר מיבאים לבד. נ.ב תסביר לי רק בכמה פחות מ 23K ש"ח ניתן לרכוש את הסוני האמור בבקשה, כי זה לא מסתדר לי עם ההפרש: בין 23000 ש"ח ל 17800 עומד פער של 5200 ש"ח! "קצת פחות" (כלשונך) מ 23K עדיין לא מוריד את ההפרש ל 3000 ש"ח
אלא אם כן "קצת" זה 2200 ש"ח (חומר למחשבה).
 

י.לוי

New member
אהרון מאחר והזכרת את הסוני הרשה

לי לתת לך דוגמה קטנה, שאולי תגרום לך לחשוב פעמים, לפני שאתה מזמין מחו"ל, בעזרת מספר לחיצות קלילות על העכבר והמקלדת. כידוע לך המקרן של סוני נגוע בבאג של ה- 720P . לאחרונה סוני החלו להוציא עדכון לנושא, שדורש את החלפת הייפרום במקרן. בשיחה שהייתה לי עם ישפאר נאמר לי שהם בקשר עם סוני בחו"ל וברגע שהעדכון יגיע לארץ אנחנו נוזמן אליהם לצורך ביצועו. מה היה קורה אילו הייתי רוכש את המקרן הנ"ל בחו"ל? רק מלחשוב על זה אני זקוק לכדורי הרגעה במינון גבוה. יואב
 

aharon b

New member
שלומות יואב, אני מציע כי באמת

לאחר הבעיות שחווית לאחרונה עם הצורב והמינונים ההולכים וגדלים של כדורים
שאתה נזקק לקחת לאחרונה - באמת תוריד קצת לחץ ותכנס לרגיע
*אולי איזושהי חופשה מרוחקת מעמודי חשמל תעשה את שלה
ולעניננו, הנקודה שהעלת יפה ומעניינת, אבל לכל מצב יש גם פתרון: א' יש אפשרות לשלוח את המקרן לחו"ל ולבצע השדרוג שם - נכון זה עולה כסף אבל הרבה פחות מההפרש של 5K ש"ח
ב' ניתן לברר מול היצרן הכיצד ניתן לעשות (אולי) את השדרוג לבד בעזרת כבל RS232 ומחשב ואולי בכלל זה אפשרי עם ממשק ה USB . ג' ניתן תמיד לשאול את ישפאר כמה כסף הם ירצו תמורת השדרוג אצלהם - אם זה יותר זול ופשוט מאשר לשלוח לחו"ל זה כדאי. ד' לא לכל אחד השדרוג רלוונטי - בינתיים אין בארץ שידורי HD וכל עוד לא עובדים עם scaler אז כנ"ל .
 

י.לוי

New member
אהרון זה שיש פתרונות לרוב אני יודע

אבל לי לא היה מתאים להיפרד מהמקרן לאיזה חודש מינימום ע"י שליחתו לחו"ל . אני מעדיף את האפשרות של פרוק המקרן הכנסתו לאוטו והבאתו להרצליה פיתוח וקבלתו תוך מספר ימים או אפילו באותו היום. לגבי עדכון דרך המחשב אז הענין לא בר ביצוע.(כבר בררתי עם ישפאר). זה שבארץ עדין אין HD לא אומר שאני לא רוצה שהמקרן יהיה תקין 100% . בקיצור לי אישית, השרות והנגישות ליבואן, שווה את ההפרש בכסף. כל אחד יעשה את החשבון שלו. יואב
 

aharon b

New member
מסכים בהחלט אבל בל נשכח כי אתה

רכשת את הסוני שלך ב 18900 כולל מתלה
אני לא בטוח שאילו היתה עומד היום לרכוש והפער היה עומד על 23000 למול 17800 היתה נכנע כל כך מהר ליבואן המקומי. לטעמי האישי אני הייתי "מוכן לקבל" תוספת של 10% (נגיד אולי אף 15%) מעל מחיר יבוא אישי מחו"ל כפער שמקובל עלי. מעבר לזאת, אופצית היבוא האישי (מבחינתי) מטה את הכף לכוונה...
 

arieldr

New member
כמובן שכל אחד עושה את שיקולי

הכדאיות שלו אולם מהניסיון שלי שליחת המקרן לעדכון תוכנה בחו"ל לא תארך יותר מ 10 ימים ומה גם שאם העדכון הוא קריטי עבורך הוא יהיה זמין בחו"ל הרבה לפני שהיבואן בארץ בכלל שמע על כך.
 

moco10

New member
זו טענה של סוכן ביטוח

לקחת דוגמא של תקלה שכבר קרתה כדי ל"הוכיח" כדאיות. כידוע, השיקול בקניית ביטוח או אחראיות היא לפני הקניה על ידי אנשים שלא יודעים את העתיד.
 

י.לוי

New member
תאמין לי שיש מספיק אנשים שיקנו

את המקרן הנ"ל , בלי לדעת בכלל על הבעיה, ורק לאחר שיתחילו להכניס לו 720p היא תתגלה להם והם יזדקקו לשרות. יואב
 

moco10

New member
במקרן הספציפי הזה, הבעיה כבר ידועה

והבנתי ממך שגם הפתרון כבר קיים. קונה נבון ידאג לקבל מקרן שכולל כבר את התיקון. מעבר לכך, אני מצפה שהיבואן ידאג לזה גם עבור הלקוחות שלא יודעים על העיניין. בכל אופן מכיון שזו תקלה ידועה זה כבר לא נושא של אחראיות.
 
למעלה