מחירי מקרנים ממשיכים לצנוח - ומהר

aharon b

New member
טוב, זה רק בגלל שאתה גר בדרום ...

הכוונה לזה שמעצבנים אותך במכולת
 

Sanchez

Member
אתה יודע איך זה אצלנו... אפוד וסכין קפיצית בהיכון. אחרת... SAY HELLO WAVE BYE BYE
 

krall

New member
לא, התשובה היא לא. הם לא יקנו מקרן

מחול במחיר של 18000 ש"ח ללא אחריות בארץ , על זה אני חותם. איך? שיקום אותו אחד שמוכן לרכוש בסכום כזה מקרן ביבוא אישי ויוותר על אחריות יבואן תמורת חיסכון של 10-15% במחיר. אף אחד לא קם.
 

boazs1

New member
איפה ראית?

איך יש כבר שרשורים ב-avsforum עם בקורות של בעלי המקרן אם עוד לא יצא?
 

Sanchez

Member
31 הוא דגם חדש שמחליף את ה 30 למרות שעדיין ניתן לקנות את ה 30. אולי גם תמצא את 30A שהוא למעשה הדגם האירופאי שזהה ל 31 החדש. ממבחינים שנערכו בחו"ל לשני המקרנים (30 מול 31), עולה כי הדגם החדש (31) יותר מוצלח משמעותית, מהדגם הקודם.
 

krall

New member
אהרון, אני מבין שהחלטת סופית לשדרג

את הפוגי'טסו 601. אחרת לא מובנת לי מלחמת החורמה שאתה מנהל באחרונה כנגד יבואני המקרנים הנ"ל. 2 מקרנים מצוינים: האופטומה 57 והסוני hs51 , מתומחרים לדעתי במחיר הוגן מאוד על ידי היבואנים בארץ, לעומת המחיר בחו"ל. לשנתים אחריות הן לדעתך שום ערך? ויש לי שאלה אליך ותענה בכנות : אתה אישית היית שופך כ 18,000 ש"ח על מקרן ללא אחריות וגב של יבואן בארץ? התשובה ידועה מראש.
 

moco10

New member
שאלה נגדית

אתה לא היית שם גבול על כמה שווה לך לשלם על אותה אחראיות למקרן ב18,000 ש"ח? אחראיות זה שירות בעל ערך, אך זה לא ייהרג (או ישלם מחיר מופרז) ובל יעבור.
 

krall

New member
כן, יש גבול. אבל אנו מדברים

בסוני ובאופטומה 57 , על פער של 10-15% - וזה די סביר.
 

moco10

New member
לשנה, שנתיים או שלוש ?

אם זה ל3, אני מסכים שזה סביר. אם זה לשנה אז זה נראה יקר. זה צריך להיות בסדר גודל של תוחלת הנזק. האם מקרן אחד מתוך 7 עד 10 הולך (תיקון בסדר גודל עלות המקרן) ? זו שאלה שאיני יודע את תשובתה אך נוטה לחשוב שמצב המקרנים יותר טוב. יש לקחת גם בחשבון שמחיר המקרנים יורד די מהר (מקרנים חדשים עם אותה יכולת) כך שלקראת סוף שנת האחראיות (ובודאי במקרה של 3 שנים) יש להתיחס למחיר מקרן אחר.
 

aharon b

New member
לא איציק - בסוני מדובר על פער של

5200 ש"ח המהווים תוספת של 30% למחיר לעומת יבוא אישי.
 

Sanchez

Member
מה הקשר לעלות הסופית ? ואם אני אגיד לך שיש מוצר ששוה X ביבוא מחו"ל ו 1.8X מחיר בארץ, אתה עדיין תקנה בארץ ? לכן, מה בדיוק משנה מהו המחיר ? ההבדלים צריכים להיות רק באחוזים !!! התשובה ידועה מראש ?!
 

dts

New member
שום תשובה לא ידועה מראש אריה

תענה לי אתה למה אנשים בהמונהם משלמים כמעט 50% יותר על DVD בחנויות מוזיקה (ורק שבוע שעבר עמד לידי אחד כזה) כשנושא הקניות ברשת של דיסקים ידוע לכולם וניטחן באתרים דוגמאת YNET ואינטרנט יש כמעט לכל אחד וקבלנו מתנה בלתי מוגבלת של 50$ פטור. נא לא לשכוח שצריך לקחת בחשבון ביבוא כזה לדעתי שני משלוחים לחו"ל וכל משלוח כזה הוא טירטור שכולל שילוח , ביטוח , ורישום ההוצא של הציוד מהארץ במכס כדי שלא תשלם עליו מכס כשיחזור- ובקיצור פרוייקט.
 
למעלה