מחיקת השרשור

איל35

New member
כנשוי עם ילדה אין לי צורך באגו נפוח

גם לא במכונית גדולה ונפנוף בסמלי סטטוס. לך יש צורך במעט דרך ארץ וכבוד בסיסי לאדם שזר ממך. גזענות, אין לך מושג מהי גזענות שאת פולטת שטויות בקצב. אני אשם שישנם כאלו שזורקים כלבים ומרביעים בלי הכרה, נו באמת... אם כבר מי שמעלים לי את האגו אלו ילדתי האהובה ואישתי. כלבתי היא בת בית טובה ומפונקת שמקבלת רק אהבה ומשחקת עם כל כלב באשר הוא, זקן, צעיר ומכל ערבוב שהוא.
 

A k a s h a

New member
לא חושבת שאתה צריך להתגונן

ובטח שלא בפניה. קורה לא מעט שאנשים חדשים מגיעים לכאן ושופטים אחרים לפי משפט. רצוי קודם ללמוד קצת על האנשים, על הפורום לפני שקוטלים פה אנשים. עזוב שאני בכלל לא מבינה איך היא מתחילה "לקלל" אותך מבלי לדעת בכלל את מי היא מקללת
 

איל35

New member
תודה רבה על העידוד

צודקת, היא לא שווה התיחסות אבל כשפוגעים בך...
 
תענה תשובה במקום להתגונן.

לא נתת תשובה אחת מספקת. עכשיו אנחנו טקו אני ירדתי עלייך אתה החזרת לי,יופי טופי. עכשיו דבר לעניין
 
אגב.. עוד משהו קטן

לי עשו דברים הרבה יותר גרועים מעל דפי פורום,ולא איימתי בכלל על תביעת דיבה,אפילו לא חשבתי על זה. הבנתי שנפגעת אבל אתה לא צריך להגזים עם התגובות שלך
 

איל35

New member
לא תובע ולא מחפש לתבוע אבל...

לשון הרע זה לשון הרע. פגיעה והעלבה בפרהסייה יכולה להוות עילה לתביעת דיבה. לפני מס שנים נתבעה גולשת ע"י וטרינר שהושמץ על ידה ע"ג אחד מהפורומים. הוא זכה בפיצוי של 100000 ש"ח על פגיעה בשמו הטוב. לכן מאוד לא מומלץ להשמיץ, לקלל ולהוציא דיבתו של איש ע"ג הפורומים. זה אינו מימד אנונימי ובנוסף חשוב לזכור שאנשים +רגשות נמצאים מאחורי הכינויים השונים ויש להתיחס לכל בדרך ארץ ובצורה מכובדת. אני גולש בתפוז עוד מימיו הראשונים (שייך לדור IOL וקבוצות הדיון)ובפורום כלבים ON OFF מעל לשלוש שנים. הנושאים שעלו בשרשור הנ"ל צצו ועלו כבר עשרות פעמים ונטחנו עד דק. לא מזיק לפני שמשמיצים מישהו לחשוב פעמיים לפני שלוחצים על כפתור "שלח/י"
 
אני לא יודעת מי אתה

אתה מדבר כאילו אני אמורה להכיר אותך ואת פועלך .אני מכירה את ענת רפואה למשל,ויודעת מי עומדת מאחורי ההודעות שלה,אבל מצטערת,השם שלך לא אומר לי כלום, ובשבילי אתה גולש אנונימי כמוני,אז ככה שאם חשבת שמראש באתי לפגוע בשמך הטוב כי אתה דמות מוכרת כאן,אז טעית. אז מקווה שהעניין הזה הובהר...
 

איל35

New member
אני גולש אנונימי ולא פעיל עמותות

מבחינתי, פגיעה באדם זר היא פגיעה. התנצחות בין גב' ענת רפואה לצב"ח זה עניין שביניהם. אני בהחלט דברתי על השמצות של גולשים ע"ג הפורום כנגד אחרים משום שהאני המאמין שלהם הוא אחר. זה הכל, מקווה שהבהרתי את עצמי.
 

איל35

New member
היא נקנתה כי התאהבנו בה במבט

ראשון. בכלל לא תכננו לקנות כלב ו/או להביא באותו יום. צרוף מקרים נדיר הפגיש אותנו עם אותה גורה, כך שכסף לא היווה שאלה בכלל. אפרופו כסף, היא מגזע נדיר יחסית, נדיר=לא פופולרי כך שהיא לא היתה יקרה. לפעמים חלומות מתגשמים וכך יצא שהבאנו את איימי אלינו הביתה. כיום, לאחר שנים, למדתי וקראתי חומר רב על הגזע אליו היא שייכת וכן אני מאוהב ומשוחד בנוגע לגזע הזה כשם שיש האוהבים פינצ'רים, דוברמנים או לברדורים. אני בעד כלבנות מבוקרת ומסודרת על כן את איימי עיקרנו כשהיתה גורה. הכלבנות המבוקרת היא התשובה לבעיית הכלבים בארץ. לידיעתך, פחות מ2% מההמלטות בארץ הן מהמלטות מבוקרות. הם לא תופסים בית לאף כלב. בטענות תבואי בבקשה לאלו המרביעים באופן פיראטי או אלו שנותנים לכלבה הלא מעוקרת שלהם להסתובב חופשי ולהתעבר כל פעם. בזכות הכלבנות המבוקרת עולם הכלבים מפותח. נרכש ידע רפואי רב תועלת ומודעות רבה יותר לטיפוח ושמירה על הכלבים. גיזעי או מעורב הם שווים בעיני השוני מתבטא באופי הבעלים המקרין בסופו על התנהגות ואופי הכלב. על כן לא תמיד אוהב את כל הכלבים, יש לי סלידה מכלבים תוקפנים באשר גודלם או גיזעם!!! לרוב הם בצמידות לאנשים דומים. פני הכלב כפני בעליו.
 
עם זה בדיוק יש לי בעיה

מקוממים אותי הסוחרים שמגדלים ומרביעים כלבות וכלבים גיזעיים ומבוקשים בכוונה תחילה כדי לעשות כסף.ובאותה מידה מקוממים אותי הקליינטים שלהם שבאים וקונים מהם. אני בטוחה שהכלבה שלך מקסימה ושובת לב,בלי לדעת אפילו איזה גזע היא,אבל כל פעם שאני שומעת על מישהו כמוך שכותב פה ונראה שאכפת לו והוא רגיש כמוני לכלבים-ואחר כך קוראת שהוא רכש את הכלב\ה שלו ,זה צובט לי בלב. במיוחד לאור המודעות שיש לך בנושא הנטישות,והכמויות הבלתי נתפסות של כלבים חסרי בית.לי זה ישר מדליק נורה אדומה בראש של "הנה עוד אחד,שנתן כסף לסוחר כלבים חסר לב במקום להציל כלב מכלבייה" אחרי ההודעה האחרונה שלך,אני מבינה שכנראה הרגישות שלנו לנושא שונה,אז זה מסביר את הכל כנראה.
 

איל35

New member
היא היתה מהמלטה מבוקרת

ואין כיום כמעט המלטות מהם. בהמלטות המבוקרות כסף רב אין כי ישנה השקעה גדולה מאוד מלכתחילה. אין מדובר בסוחרי כלבים כדוגמת הכלבים האוזבקים. הכסף הגדול יותר מצוי בהרבעות הפיראטיות, מגדלים לרוב מפסידים כסף, תעיד על כך ניל"י, מחברות הפורום הותיקות. מבחינתי שמי שמרביע מבוקר שירויח, כן שירויח ולא כל אחד יקנה/יקבל/יאמץ. כלב הוא בן בית לשנים ארוכות, אם היו רק הרבעות שכאלו, לאחר כמה שנים היית נוכחת בירידה דרסטית בכלבים נטושים.
 

ניל´´י

New member
איל, חשבתי לרגע לכתוב באמת

על ההוצאות ו"ההכנסות" שיש לנו בעלי הכלבים הגזעיים, כמה עלו לנו הכלבים, כמה אנחנו מוציאים עליהם בחודש וכו... וכמה עולה לנו המלטה... אבל לאחר מחשבה שניה... (מחקתי את הודעתי הראשונה עוד לפני לחיצה על שלח/י) החלטתי שלא שווה לנסות שוב ושוב להסביר שאצלנו המגדלים הקטנים, הכלבים שלנו חיים בבית, לא במכלאות, מורבעים רק פעם או פעמיים, רק יוצאים מופסדים.... חיבוק לכל המשפוח'ה על 2 ועל 4... האם אקאשה יצרה איתך קשר?? סבתא ניל"י...
 

איל35

New member
טוב, זה ידוע שיש לך VV בסביון

וילה וולבו בסביון. תעשיות ניל"י בע"מ, חווה לגידול כלבים. שרק ירבו אנשים כמוך כך ייטב לעולם הכלבנות. נ.ב כן, קבלתי בצהריים מסר. ותודה בשם משפחתי. הקטנה רודפת כל הזמן אחרי איימי ונותנת לה שטויות. כבר חושבים על ילד נוסף, רק זה חסר לכלבה שלי, עוד זאטוט|!!!
 
המלטות מבוקרות

זה יפה וטוב שהכלבים שלך חיים בבית ללא מכלאות,ואני בטוחה שהם מקבלים טיפול הולם,ולך זה מסב אושר, אבל האם זה לא אנוכי קצת להרביע באופן שיטתי ואחר כך למכור? הרי לא שאלת את הכלבות אם הן נהנות מזה.. ואם אין לך הכנסות מזה ורק הוצאות,אז למה את עושה את זה מלכתחילה? אני שואלת ברצינות,כי אני לא מצאתי תשובה אחרת לזה. נ.ב גם 2 אחוז המלטות מבוקרות,לדעתי פוגעות בסיכויים של כלבים אחרים למצוא בית,ואלוהים! במיוחד לאור זה שצב"ח ת"א הורגים 75-90 אחוז מהנטושים אצלם
 

ניל´´י

New member
אהבת פועלי הבניין...

אולי משום שאני אוהבת את הגזע הזה ורוצה לשמר אותו?
 

ניל´´י

New member
לא כל שימור הוא בעקבות

סכנת הכחדה... שימור הוא גם על הקיים... הגזע, דני ענק כחול ו-ווסטי...
 

A k a s h a

New member
מבחינה ביולוגית

אם תשמרי רק מה שבסכנת הכחדה תגיעי למצב שהגזע (לא משנה כרגע אם זה נמר לבן או כלב שארפיי) יהיה בעל מומים ומחלות גנטיות עקב התרבות בתוך פול גנטי מצומצם. לכן, שימור היא הדרך הנכונה לדאוג לכלב גזעי (או איזה סוג נדיר של עטלף) ללא בעיות רפואיות נלוות.
 

obshar

New member
ממתי אנחנו מדינת עולם שלישי?

להקות כלבים פראיות נשמע לך מופרך? תבואי לבאר שבע וסיור חינם עלי. מאות כלבים משוטטים שחיים בפאתי העיר ובוואדיות. פראיים, פצועים ולעיתים אף טורפים אחד את השני. אני לא יודעת איך לנסח את זה בצורה לא מכלילה או פוגעת, אבל בקרב האוכלוסיה הבדואית יש בעיה חמורה של הזנחה, התעללות והתרבות חופשית של כלבים. המצב בדרום הוא פשוט מזעזע. אם לא שמתם לב, בארץ לא נגמרת באזור רחובות.
 

klaris

New member
מכיוון שאני גרה בצפון אז גבולות

הארץ שלי הם ממש לא גדרה חדרה. ואם עוד לא הבנת שבמדינה שלנו מה שקורה בשוליים לא קורה בכלל אנחנו כנראה לא חיות באותה מדינה. (ובטח לא מה שקורה אצל ערבים/בדואים/דרוזים או כל מיעוט מוסלמי/נוצרי כזה או אחר).
 
למעלה