מחיקת הודעת הפרידה של רון אוריאל

orinu

New member
מחיקת הודעת הפרידה של רון אוריאל

היא תעודת עניות להנהלת הפורום ומוציאה הרבה אויר מהמפרשים של מי שעדין מנסה להשאר פעיל כאן.
 

dafdaf

New member
פשוט בושה לך איריס ../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

ההודעה כאן למי שרוצה לקרוא
 
מספיק עם הודעות כאלו כאן בפורום!

הודעות כאלו מטרתן רק להוסיף ולקלקל.בטח שלא לתרום כאן לאוירה. הנושא של פורום נוסף נדון בפורום משוב ושם הכתובת. כעת צריך להתרכז בניקוי החורבן שאנשים מסוימים משתדלים להשליט כאן - כדי לקלקל במפורש למי שנמצא כאן. לדעתי זו חוצפה שאין כדוגמתה,במיוחד ממי שהחליט להפסיק להיות כאן. זכותו-לא להיות. אין לו זכות-לחרב לאחרים,שכן רוצים להיות. צריכים להתרכז כאן בעבודת שיקום של הפורום! לא לעודד את המתנגדים,תמיד יהיו כאלה. זו דעתי. קל מאוד להרוס-במחי יד וכמה רגעים. אף אחד לא חייב לספוג פה את כמויות הרפש האדירות שאנשים זורקים חופשי על אחרים. לא לכך נועד הפורום כאן. בדיוק מריבות כאלו מרחיקות. יוצרות אוירה מורעלת, וזו המטרה של המחרבים והמתנגדים. וממש לא משנה מה הרקורד שלהם-אדם נקמן-הוא נקמן,וזהו! אני לא תומכת בה,בפירוש! הודעות מתלהמות והנוגדות את מטרת הפורום יימחקו!
 

dafdaf

New member
הרעל היחיד שיש פה זה ממך../images/Emo70.gif

מה כ"כ כואב לך שיהיה פורום חדש ואז את כבר לא תוכלי לשלוט בכולם כמו שאת אוהבת או שפשוט לא יהיה לך את מי לנהל כי כולם יודעים איזה פורום יהיה יותר איכותי. תתביישי לך!
 

orinu

New member
זו היתה הודעת פרידה מנומסת מאנשים

שתהו לאן הוא נעלם. לו יש עוד חברים כאן, את יודעת.
 

זמשוש

New member
ניקוי חורבן שאנשים משליטים?!

אללה יוסטור... על איזה עבודת שיקום את מדברת? את היא זו שממשיכה להטביע את האונייה ! רון לא זרק רפש על אף אחד, רק רשם את דעתו או שאולי דעה אישית שלא תואמת לדעות שלך משמע היא רפש/התלהמות/נקמה?
 

simaniya

New member
צריך מדריך הישרדות עם Eliasshole

אלי יש לך אולי הסבר, איך כל כך הרבה אנשים מבוגרים ונבונים נבלעו בחור השחור שלך?
 
בעצם-צודקים!חבל"ז!ותודה למחרבים!

ולחוצפנים עדיני הנפש למיניהם. די להציק כאן! די! די! די! לא נמאס לכם?
 

ארנוןתכ

New member
איריס, אני איתך, אבל

לא יעזור כלום תמיד יהיו כאלה שיהיה להם מה להגיד. אם לא חייבים, תני לזה להיעלם תוך כמה דקות בתוך הארכיון, חבל על האנרגיות המושקעות בהגנה.
 

dopey_wizard

New member
../images/Emo31.gif

זה כבר בהגזמה, עכשיו אסור לבן אדם להיפרד ? בהחלט מוריד אויר מהמפרשים.. בושה להנהלה.
 
../images/Emo184.gifהמלצת היום - והצנע לכת

וגם למחר וגם ליום שלמחרת ובכלל לנהוג כך כל הזמן בכל ימות השנה
 

ishay-to

New member
חברה סבלנות ../images/Emo24.gif

תחשבו שוב לפני שאתם שולחים הודעות דייייי דיייייי הינו בסרט הזה לרון ידידי קבל
רון רון חבל שעזבת אני חושב שהתרומה שלך לפורום היתה גדולה ויש לי רק להצטער שאנשים כמוך עזבו. אירס היקרה קבלי
אני מבין שהמניעים שלך נבעו מהצורך למנוע כאן דיונים שלא ממש תורמים להתנהלות הפורום. בהצלחה
 

doron h

New member
יש שיר שאני אוהב לשיר כאשר ...

שיר שאני שר לילדי היקרים כאשר הם מתחילים לעצבן קלות...שורה חשובה מהשיר ... "ילדים זה שמחה ילדים זה ברכה..." כך אני מרמז להם שאומנם ילדים זה שמחה אבל לפעמים הם מזה מעצב... למה נזכרתי בשיר , בעיקר מהסיבה של האשכולות בסגנון זה . אולי בעצם מזכיר לי את ... תתפסו אותי לפני שאני ... אני יודע שאני מעורר כרגע זעם/כעס/רוגז וכו' רב אצל ידידים חברים ושאר מכירים. אך אני מרשה לעצמי לכתוב כי זאת דעתי !!! אירס ניהלה את הפורום מהיום הראשון שהוחלט על מנהל לפורום , אם אני זוכר היטב אז עברו בערך שלוש שנים מאז. תמיד היו מריבות אך בדרך כלל הם הסתימו, כמו שאנשים בוגרים יודעים ... בשלום בית . אבל לפתע כל שני וחמישי(אולי גם שלישי...) מכתב ארוך ומנומק מדוע אני עוזב ולמה אני צודק ולמה איריס אשמה ולמה הוא והוא ולסיום גם ההוא ...בעצם גם היא ...אולי גם תבחרו לבד ... חברים יקרים פורום זה מקום שאליו מתכנסים אנשים בעלי עניין משותף. הוא לא קניין של אף אחד פרט לתפוז בעלי הבית כאן. יש לו כללים אפשר לקבלם אפשר שלא. אבל בשבועות האחרונים התחושה שלי (רק שלי ) שהאגו והאמת של המחרבים (אני לדוגמא חושב אחרת) היא הדרך הכי נכונה לנסות להרוס לפגוע ובעיקר להוציא את החשק. רק המחשבה שבפורום אחר הם יחזרו לכתוב כך...יהפוך המקצועי לטיפולי ... אספר את האמת גם אני לא אוהב (ממש ממש לא אוהב) שמוחקים הודעות . אך עם כל הכבוד המתבקש לכותב ההודעה. קראתי את ההודעה בעיון רב ותחושתי היחידה היתה. אתה רוצה לעזוב ...תעזוב בנינו הרי כל המכתב הארוך שצרפת לעזיבתך היא להשפיע על מה שאחרים חושבים עושים ואולי אף נהנים. מותר לכבד גם דעה אחרת, מותר אפילו לא לקבל אותה . אך בתפוז יש הנהלה שהיא מחליטה וזהו !!! נ.ב. אני מתנגד לפורום "מיקצועי" בתפוז. הפורום הזה יכול להיות מקצועי אם רק ירצו אנשים לעסוק בצילום ולא במשחקי כבוד.
 

snow goose

New member
../images/Emo45.gif תחושה לא רק שלך.

מסכים לגמרי עם מה שכתבת ומעדיף לא להוסיף מילה מעבר כי הריח לא נעים.
 
למעלה