מחטים סיניות

שור40

New member
מחטים סיניות

שלום לכן אולי יראה לכן מוזר שגבר שואל אבל אני מתעניין לדעת אם מישהי ניסתה טיפול של דיקור סיני והאם זה השפיע לטובה עליה??? פשוט בת זוגי כנראה סובלת מזה ולא רוצה ניתוח. ושמעתי שדיקור סיני עוזר רוצה לדעת מנסיון אישי של אחת מכן האם זה כך בתודה
 

זואילי

New member
דווקא יופי שגבר שואל

כן ירבו גברים דואגים ותומכים בנשותיהם האנדואיות... אני מניחה שאם אתה נכנסת לפה ולא בת הזוג שלך אז הפחד שלה כרגע גדול, לא רק מניתוח, אלא גם מלדעת מה זה אנדו... בכל אופן, לשאלתך - דיקור לא מרפא את המחלה אם אישה אובחנה חולה באנדומטריוזיס. כי אין ריפוי למחלה. הדיקור יכול לעזור מאוד להקלה בסימפטומים היומיומיים, ואולי עם קצת מזל, זה יכול להפוך את ימי הווסת (אם נותנים להם להגיע) לנסבלים מעט יותר. דיקור הוא ממש לא תחליף לניתוח. כשאיכות החיים נפגעת בצורה משמעותית אז אין מנוס מניתוח ושום דיקור לא יוכל להחליף את זה. כדאי מאוד שבתור התחלה תלכו לייעוץ במרפאת האנדו כדי לבדוק אם מדובר בזה.
 

הגולשת3

New member
כפי שזואילי ציינה

דיקור או כל טיפול אחר לא יעלים המחלה ואם יש פגיעה משמעותית באיכות החיים ייתכן ויהיה צורך בניתוח. מניסיוני - חייבים להיות בטיפול ובמעקב מקצועי על האנדו. יחד עם זאת, הטיפולים האלטרנטיביים/משלימים אכן משפיעים. במקרה שלי דיקור הקל מעט והומאופטיה קלאסית עזרה לי מאד. חשוב לי לציין, שאת ההומאופטיה קיבלתי במשך שנים (און אנד אוף) והיא סוג של החזיקה אותי בתקופה הארוכה (20 שנה!!!!) שלא הייתי מאובחנת. החזיקה משמעו = עזרה לי להוריד את רמת הכאבים ואולי יש לה גם חלק בהצלחה להרות.אך בסופו של דבר הגעתי ל 2 ניתוחים. בדיקור נעזרתי בשנה האחרונה כשהמצב כשכבר אני מאובחנת, סובלת עד מצב שהצריך ניתוח ( מספר הימים בחודש שעברו עלי בלי כאב בודדים!) ואולי זה פחות עזר כי כבר הייתי במצב לא טוב/מתקדם של המחלה... זה מה שיש לי לתרום מניסיוני - מקווה שעזרתי שבוע טוב
 
לא מוזר בכלל ../images/Emo45.gif

גם אני למרבה ההפתעה מצטרפת לזואילי, פנו לתה"ש וכתוספת היעזרו ברפואה משלימה,לא כתחליף. מניסיון.
 
למעלה