שלום לכן אולי יראה לכן מוזר שגבר שואל אבל אני מתעניין לדעת אם מישהי ניסתה טיפול של דיקור סיני והאם זה השפיע לטובה עליה??? פשוט בת זוגי כנראה סובלת מזה ולא רוצה ניתוח. ושמעתי שדיקור סיני עוזר רוצה לדעת מנסיון אישי של אחת מכן האם זה כך בתודה
כן ירבו גברים דואגים ותומכים בנשותיהם האנדואיות... אני מניחה שאם אתה נכנסת לפה ולא בת הזוג שלך אז הפחד שלה כרגע גדול, לא רק מניתוח, אלא גם מלדעת מה זה אנדו... בכל אופן, לשאלתך - דיקור לא מרפא את המחלה אם אישה אובחנה חולה באנדומטריוזיס. כי אין ריפוי למחלה. הדיקור יכול לעזור מאוד להקלה בסימפטומים היומיומיים, ואולי עם קצת מזל, זה יכול להפוך את ימי הווסת (אם נותנים להם להגיע) לנסבלים מעט יותר. דיקור הוא ממש לא תחליף לניתוח. כשאיכות החיים נפגעת בצורה משמעותית אז אין מנוס מניתוח ושום דיקור לא יוכל להחליף את זה. כדאי מאוד שבתור התחלה תלכו לייעוץ במרפאת האנדו כדי לבדוק אם מדובר בזה.
דיקור או כל טיפול אחר לא יעלים המחלה ואם יש פגיעה משמעותית באיכות החיים ייתכן ויהיה צורך בניתוח. מניסיוני - חייבים להיות בטיפול ובמעקב מקצועי על האנדו. יחד עם זאת, הטיפולים האלטרנטיביים/משלימים אכן משפיעים. במקרה שלי דיקור הקל מעט והומאופטיה קלאסית עזרה לי מאד. חשוב לי לציין, שאת ההומאופטיה קיבלתי במשך שנים (און אנד אוף) והיא סוג של החזיקה אותי בתקופה הארוכה (20 שנה!!!!) שלא הייתי מאובחנת. החזיקה משמעו = עזרה לי להוריד את רמת הכאבים ואולי יש לה גם חלק בהצלחה להרות.אך בסופו של דבר הגעתי ל 2 ניתוחים. בדיקור נעזרתי בשנה האחרונה כשהמצב כשכבר אני מאובחנת, סובלת עד מצב שהצריך ניתוח ( מספר הימים בחודש שעברו עלי בלי כאב בודדים!) ואולי זה פחות עזר כי כבר הייתי במצב לא טוב/מתקדם של המחלה... זה מה שיש לי לתרום מניסיוני - מקווה שעזרתי שבוע טוב