מחזור!!!

new sol

New member
מחזור!!!

>עורב אחד יושב על העץ וצופה בנעשה ביער כשלפתע הוא רואה ארנב אדום. >העורב ההמום שואל את הארנב, "למה אתה אדום?" >"הפילה במחזור", מספר לו הארנב, "והיא משתמשת בי בתור טמפון!" >גם ביום למחרת הסיפור חזר על עצמו וגם ביום שאחרי - וככה כל החודש. >יום אחד הארנב יושב על סלע פתאום הוא רואה את העורב כולו אדום. >הארנב שואל את העורב, "למה אתה אדום?" >אז העורב העצבני עונה לו, "חתיכת תחמן! אתה אמרת לפילה שעדיף עם כנפיים..."
 

anati31

New member
או שזוגתך, לא מבינה בכנפים../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif

 

T u v i

New member
../images/Emo13.gif בואי, תתקרבי רגע, ../images/Emo9.gif

איך בדיוק את מכניסה טמפון עם כנפיים?
 

anati31

New member
אתה גדול, כמו תמיד../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif

 

T u v i

New member
אני גם רוצה ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo140.gif

 

new sol

New member
מה אתה רוצה בדיוק?

שלח במסר תמייל שלך רק תציין סיווג הדואר
 

new sol

New member
על איזה הסעה אתה מדבר

מהעבודה הביתה? יש עדיין הסעות כאלה? אתה עובד הסתדרות? טוב שלך תמייל שלך
 

T u v i

New member
סולי, לפי המייל אתה כבר יודע ../images/Emo11.gif

שאני רחוק מההסתדרות מרחק שנות אור... דבר שני, הסעות זה ממש תענוג: אוטובוס תיירות, אחלה מוזיקה בדיסקמן
, קורא מיילים מדליקים
, לפעמים מסתכל בתמונות (בעקר נשים בלבוש חווה אמנו) עם הרבה בריאות... מה צריך יותר מזה בשביל לפתוח ת´בוקר?
 
למעלה