מחזור שלישי של טורניר אמצע העונה

Krit123

Well-known member
ת'כלס טורניר פתיחת העונה. החולשה המובנית בו היא שהמון משחקים משודרים באותו הלילה.


ספרס - סאקרמנטו
חגיגה התקפית במשחק מלא תהפוכות שהסתיים בתוצאה 129-120 (64 אס' משותפים) לטובת הקינגס. נקלעו לפיגור דו ספרתי כבר מהפתיחה והחלו לכרסם בו במעין שקט נפשי שכזה. פוקס הוביל את הדרך, קלע 43 ללא מאמץ מיוחד, סאבוניס הוסיף 27-14-7 משלו ומאליק מונק היה מצוין מהספסל עם 20-4-7. ההתקפה שלהם אדירה, תענוג לצפות בהם, מכילה כמות מינימלית של מבטים לא רצויים במונחים מודרניים. השמירה שלהם באזור הצבע הרבה פחות טובה אמנם, אפשר לספרס להישאר במשחק ואף לקחת את ההובלה מספר פעמים. וומבי וקולינס עשו ימבה נזק עם 55 נק' משותפות, ג'ונסון במשחק אול אראונד יפה סיפק 21-9-7 בעוד שתפזורת נאה מהספסל נתנה פייט לעומק של הקינגס. בהעדר רכז פופ השתדל להעמיד הרכבים ריווח כלשהו.
היה גם את זה

אטלנטה - פילי
אמביד וטובי רמסו את ההוקס שבתורם עדיין מחכים למשחק יעיל של טריי טריי. טוביאס עזר לסיקסרס לשמור על הפער בדקות המנוחה של ג'ואל-טיירס בפתיחת הרבע האחרון, ובכך נסתם הגולל. אמביד חד העונה במצבים של 4 על 3 ובתגובה לשמירות הכפולות, בין השאר תודות לפעלתנות מוגברת של הסובבים, בעיקר בכל הנוגע לחיתוכים לאורך קו הבסיס. רוב הסגל שלהם מורכב משחקנים בעליי אורנטציה הגנתית, בינתיים נרס מצליח לחלץ מהם יופי של ערך.
ההוקס החליפו בהצלחה יתרה את קולינס בג'יילן ג'ונסון, שווה להרחיב עליהם בפוסט נפרד.

שארלוט - באקס
האין הגנה של שארלוט התפרקה לבסוף ברבע האחרון, אותו מילווקי ניצחה 38-18. הבאקס מהטירו 22 שלשות לאורך ההתמודדות, מאליק ביזלי עם 50 נקודות בשתי המשחקים האחרונים, ואולי שתי השלשות הכי חשובות נקלעו בעצם על ידי הרוקי אנדרה ג'קסון והאפרו הנדיר שלו. ההורנטס יורדים למאזן 1-5 בבית ו3-8 כללי, במידה ויצאו אפילו מהמירוץ לפלייאין מדובר בכישלון אדיר. מיילס ברידג'ס חזר והקהל הביתי לא הקשה עליו, בכורה מחודשת יפה.

ניו אורלניס - דנבר
משחקים מול הפליקנס מקיימים את ההבטחה. עד ההפסקה הם חגגו בצבע, כאשר יונאס משמש כ-release valve לחדירות על מנת להציק ליוקיץ', ומסיים ביעילות. זאיון פתח יפה ואפילו האחרים הצטרפו לטיילת. במפגש הקודם דיברתי על הדגש ששמו על קליעה, ובכן רצף תבוסות לאחר מכן הוביל לשינוי סכמה - הרב ג'ונס ודייסון דניאלס (שחקן בסגנון של דריק ווייט/לונזו בול) לחמישייה, הגאנרים עולים מהספסל. לא נלחצנו, הדקנו שורות במחצית השנייה, גנבנו עזרה מהאנשים הנכונים, והם הסתפקו ב-46 נקודות בלבד, בזכות מאמץ מופתי של AG וקולדוול פופ בשמירה האישית על ציון/אינגרם, אליהם הצטרף כריסטיאן בראון במשחק שיא של 25 נקודות באגרסיביות רצויה. ג'וקר מצא אנשים בצבע לאורך המשחק, סיים עם שורה סטטיסטית תקדימית של 26-16-18, איכשהו בהפסד. ריצת 8-0 שלהם שלוש דקות לסיום כמעט הובילה לדגל לבן, אמנם החזרנו בריצה משלנו שכמעט הספיקה, רק שהגענו למבט מעפן בניסיון להשוות.

עוד הערת כלליות-
*קואץ' מיזולה אפקטיבית מצמצם את הרוטציה ל-8 וחצי שחקנים, 12 משחקים לתוך העונה. נייס.

*5 מ7 הניצחונות של הלייקרס הגיעו מול פורטלנד (X2), הרכבים חסרים של הסאנס (X2) וממפיס. לא הכי מרשים.

*דני ממשיך פתיחת עונה מצוינת עם זינוק רוחבי באחוזים, ההתנהלות שלו בוגרת ואחראית בהרבה מהזבל שסובב אותו. כמובן שהניקס ממשיכים להיות בלתי ניתנים לצפייה.
 
נערך לאחרונה ב:

Rapgamer

Well-known member
המבנה של טורניר הפליי אין שם דגש על הפרש הסלים, זו הדרך היחידה לעלות סיבוב מהמקום השני בבית. לכן ה30 הפרש של מילווקי עשוי להיות משמעותי. נשאר להם משחק ביתי נגד וושינגטון ואם גם שם הם נותנים 20 הפרש אפשר להכריע שהם יעברו סיבוב אפילו אם יפסידו למיאמי במשחק האחרון.

מסכים איתך לגבי ג'יילן ג'ונסון. אין לו את הסטט' כדי להיכנס לדיון של השחקן המשתפר אבל בפועל הוא ממש מצא את הנישה שלו ותורם הרבה יותר. משחקן שלא ברור מה המקום שלו בליגה הוא התפתח לtwo way wing נהדר עם סייז.

תודה לדנבר על המותן נגד הפליקנס, סביר להניח שלולא המשחק הקשה נגדכם היה נשאר להם יותר כוחות לבק טו בק שהפסידו לנו הלילה. איזה כיף שמינסוטה הפכה לאחת הקבוצות האלה שגונבות משחקים מפיגור דו ספרתי ברבע האחרון. היה שם סיום wild, המומנטום היה בצד שלנו, שלשה ענקית של טאונס העלתה אותנו ליתרון ראשון אבל אינגרם קלע מיד ריינג' בלתי אפשרי עם הקרש. 30 שניות לסיום גובר על העונשין ואני מתפלל שרק ישים אחת מהן, כמובן שזה 0/2 ואז אנט בהגנה אגרסיבית על אינגרם סופג reach in foul שזו גם עבירה שישית שלו. צריך להודות שעם איך ששפטו את המשחק זו הייתה שריקה קלה לשופטים. אינגרם שם רק 1/2, אני פסימי לגבי פוזשן אחרון במשחק בלי אנט אבל טאונס מתעלה על עצמו עם ראנר קשה-
לא היה לנו ריווח בכלל במהלך האחרון, פינץ' אשכרה בנה על הריב' התקפה עם הנוכחות של גובר על המגרש. הסטט' האהוב עלי מהמשחק הוא 9 אסיסטים מול 0 איבודים של טאונס, אולי סופסוף הוא לומד לשחק יותר חכם מעמדה 4.

מילווקי גם ניצחה הלילה את דאלאס במשחק שהוכרע בקלאץ'. אין ספק שלילארד משדרג אותם בתחום אבל לראות בהגנה את דיים וביזלי בתור הprimary defenders של קיירי ולוקה- לא נעים. גרנט השמן עשה עבודה הגנתית פחות טובה על יאניס מבדרך כלל, זה ממחיש את החשיבות של הteam defense בבניית קיר מולו. פט קונתון סגר גם הוא את המשחק לבאקס והיה רשום על כמה מהסלים היותר חשובים.

הבולס מוצאים דרכים חדשות להתעלל בניר. פתחו בפיגור 20-1 אתהמשחק נגד מיאמי אבל הפעם נלחמו חזרה וניצחו עם סל אדיר של דרוזן 20 שניות לסיום. הייתי מעלה לכאן אבל יש רק shorts מזעזעים בסגנון טיקטוק אז אחסוך מכם.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה