שלום בנות, אני נוטלת גלולות ברצף מזה 3 חודשים בגלל האנדו,לפני שלושה ימים הופיע לי מחזור לכל דבר! האם למישהי קרה מקרה דומה?אציין כי לא שכחתי אף גלולה במשך אותה תקופה. תודה,
קרה לי עם גלולות ברצף אבל לא ברמה של שיטפונות. ולא העזתי להפסיק גלולות וגם הרופא שהתייעצתי איתו הבין שלא ממש יעזור אם יציע לי להפסיק ולשחרר את המכשפה. אז המשכתי עם הגלולות ומתישהוא זה חלף. אבל חכי לרופא שלך. הוא מכיר אותך ויודע. תתייעצי איתו ובסופו של דבר תחליטי מה לעשות, כשהוא בתמונה.
כשהתחלתי עם דיכוי גלולות שיינמן אמר לי שזה יקרה. ההנחיות שלו היו שאם זה נראה כמו מחזור רגיל להפסיק לשבוע ימים עם הגלולות ועם זה דימום קל אז להמשיך. קרה גם וגם