מחזור עם גלולות

מחזור עם גלולות

שלום בנות, אני נוטלת גלולות ברצף מזה 3 חודשים בגלל האנדו,לפני שלושה ימים הופיע לי מחזור לכל דבר! האם למישהי קרה מקרה דומה?אציין כי לא שכחתי אף גלולה במשך אותה תקופה. תודה,
 

הגולשת3

New member
לא קרה לי באופן אישי אבל אני זוכרת שלכמה בנות

כאן זה קרה. חכי שהן תבואנה לענות. שהמכשושה תעבור בקלות
 
תודה,אמתין לתגובות נוספות

בינתיים רופא הנשים שאני מטופלת אצלו לא חוזר אליי )-:
 

איתנים3

New member
גם אני נטלתי רצוף ארבעה

חודשים וקיבלתי מחזור באמצע, מחזור קצת מוזר אבל בהחלט מחזור
תרגישי טוב
 

זואילי

New member
ברוכה השבה יפתי ../images/Emo24.gif

קרה לי עם גלולות ברצף אבל לא ברמה של שיטפונות. ולא העזתי להפסיק גלולות וגם הרופא שהתייעצתי איתו הבין שלא ממש יעזור אם יציע לי להפסיק ולשחרר את המכשפה. אז המשכתי עם הגלולות ומתישהוא זה חלף. אבל חכי לרופא שלך. הוא מכיר אותך ויודע. תתייעצי איתו ובסופו של דבר תחליטי מה לעשות, כשהוא בתמונה.
 

hilasa6

New member
בהחלט קרה

כשהתחלתי עם דיכוי גלולות שיינמן אמר לי שזה יקרה. ההנחיות שלו היו שאם זה נראה כמו מחזור רגיל להפסיק לשבוע ימים עם הגלולות ועם זה דימום קל אז להמשיך. קרה גם וגם
 
הרופא חזר אליי

וביקש לראות אותי אבל זה רק ביום ב הקרוב,בינתיים אמר להמשיך עם הגלולות. נחכה ונראה מה יגיד בביקור אצלו. תודה,
 
למעלה