מחזור ממוצע הוא סביב ה-28 יום, עם ביוץ ביום ה-14.
אני מבייצת סביב הממוצע והקו מתחיל להתחזק אצלי רק בכמה ימים שלפני. בהנחה שאת מבייצת סביב היום ה-14 (או אחריו) עדיין מוקדם מדי לראות קו, תמשיכי לבדוק.
חישבתי רק את הזמן שעבר מהוסת ועד למתי שהתחלת לבדוק, לא לקחתי בחשבון את הימים הנוספים עד היום...
בכל מקרה, לפעמים יש סטיות אז תמשיכי לבדוק עוד כמה ימים, אבל אני יכולה להגיד לך מהנסיון שלי שהיו פעמיים-שלוש שהבדיקות לא עבדו אצלי וממש קשה לי להאמין שלא בייצתי באותו חודש.
אני ממליצה להתייחס אליהן רק כאמצעי עזר וכן לקיים יחסי מין סביב המועד הרגיל של הביוץ שלך, למקרה ובאמת הבדיקה פספסה.