מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות

מצב
הנושא נעול.

הרדוף3

New member
שוב הרכבת ?
מה הקשר בין רכבת בינעירונית לאוטובוס עירוני ? נכון שהנסיעה בהם די זוועתית. אף אחד לא אמר לך לעלות על MAN NL בקו 909 מנהריה לת"א, או בקו 910 מת"א לחיפה...
לפני כמה חודשים פירטטי היטב מה הקשר,
יותר מפעם אחת. ועכשיו אני יאלץ לחזור על כך שנית בקצרה. במקרה ותנועת הרכבות לנהריה או ממנה מושבתת, עקב החלטת ועד העובדים או עקב החלטת הנהלת הרכבת בכבודה ובעצמה או מכל סיבה אחרת, באגד מסרבים להפעיל אוטובוסים ישירים מתל אביב ומנהריה לנקודה שממנה יש אוטובוסים לנהריה או לתל אביב, והנוסעים נאלצים לנסוע באוטובוס מתווך בין תחנת היעד של האוטובוס מתל אביב או מנהריה אל תחנת המוצא של האוטובוס לנהריה או לתל אביב. האוטובוסים המתווכים בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ (קו 103) הם אוטובוסים שרובם עירוניים שרבות נכתב עליהם בשרשור זה שהם אינם נוחים לנסיעה והנסיעה בהם היא סיוט, ובוודאי שמי שנוסע מחתל אביב לנהריה או מנהריה לתל אביב לא צריך לנסוע באוטובוסים כאלה שהנסיעה בהם אינה נוחה. ובנוסף אין תזמון של הרמזורים בחיפה (וגם לעולם לא יהיה) לטובת התחבורה הציבורית והאוטובוסים בקו 103 הם מאספים, מה שהופך את הנסיעה לסיוט.
 

scooby5

Member
לפני כמה חודשים פירטטי היטב מה הקשר,
יותר מפעם אחת. ועכשיו אני יאלץ לחזור על כך שנית בקצרה. במקרה ותנועת הרכבות לנהריה או ממנה מושבתת, עקב החלטת ועד העובדים או עקב החלטת הנהלת הרכבת בכבודה ובעצמה או מכל סיבה אחרת, באגד מסרבים להפעיל אוטובוסים ישירים מתל אביב ומנהריה לנקודה שממנה יש אוטובוסים לנהריה או לתל אביב, והנוסעים נאלצים לנסוע באוטובוס מתווך בין תחנת היעד של האוטובוס מתל אביב או מנהריה אל תחנת המוצא של האוטובוס לנהריה או לתל אביב. האוטובוסים המתווכים בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ (קו 103) הם אוטובוסים שרובם עירוניים שרבות נכתב עליהם בשרשור זה שהם אינם נוחים לנסיעה והנסיעה בהם היא סיוט, ובוודאי שמי שנוסע מחתל אביב לנהריה או מנהריה לתל אביב לא צריך לנסוע באוטובוסים כאלה שהנסיעה בהם אינה נוחה. ובנוסף אין תזמון של הרמזורים בחיפה (וגם לעולם לא יהיה) לטובת התחבורה הציבורית והאוטובוסים בקו 103 הם מאספים, מה שהופך את הנסיעה לסיוט.
קו 103
לפחות 50% מהנסיעות בו (כמו גם בקו 108) מבוצעות ע"י אוטובוסים בינעירוניים. לדעתי, ממה שאני רואה בתקופה האחרונה בחיפה, במידה ותהיה שוב השבתה שכזו, יופעל קישור ישיר בין המרכזיות של חיפה (אני מסתמך עלשיפור בשירות של 103 לאחר משחקי כדורגל, עת יוצאות נסיעות מהקיוסק בסמוך לאיצטדיון ישירות למרכזית המפרץ).
 

הרדוף3

New member
קו 103
לפחות 50% מהנסיעות בו (כמו גם בקו 108) מבוצעות ע"י אוטובוסים בינעירוניים. לדעתי, ממה שאני רואה בתקופה האחרונה בחיפה, במידה ותהיה שוב השבתה שכזו, יופעל קישור ישיר בין המרכזיות של חיפה (אני מסתמך עלשיפור בשירות של 103 לאחר משחקי כדורגל, עת יוצאות נסיעות מהקיוסק בסמוך לאיצטדיון ישירות למרכזית המפרץ).
לפחות 50% !! ומה עם השאר ??
50% זה לא 100% !! ומה לגבי כל השאר ? למה ומדוע אדם המעוניין לנסוע מתל אביב לנהריה או מנהריה לתל אביב צריך לנסוע באוטובוס מתווך שאינו נוח לנסיעה והנסיעה בו היא סיוט ? רבות נכתב על אי נוחות הנסיעה באוטובוסים העירוניים בשרשור זה.
 

scooby5

Member
לפחות 50% !! ומה עם השאר ??
50% זה לא 100% !! ומה לגבי כל השאר ? למה ומדוע אדם המעוניין לנסוע מתל אביב לנהריה או מנהריה לתל אביב צריך לנסוע באוטובוס מתווך שאינו נוח לנסיעה והנסיעה בו היא סיוט ? רבות נכתב על אי נוחות הנסיעה באוטובוסים העירוניים בשרשור זה.
אתה בתוך העיר
ומטבע הדברים, כשצריך תחלופה מהירה של נוסעים - משתמשים באוטובוסים עירוניים. הם לא מיועדים לנסיעות ארוכות. השינוי היחיד שיש לבצע, לטעמי, הוא בסוג המושבים. קו עירוני כמו 103 לא מיועד לנסיעות של 100% אוטובוסים בינעירוניים. הצורך בתיווך ? זה מערך התחבורה בחיפה, ולטעמי הוא טוב, ורק הולך ומשתפר עם הזמן. לגבי נסיעה מתל אביב לנהריה ? את מוזמן לפנות לאגד בקשר להפעלת חלופות בקו 909 (ללב המפרץ או לנהריה) כשאין רכבות. אתה לא יכול לצפות מאגד להפעיל קווי תחבורה מכל מקום ולכל מקום...
 

הרדוף3

New member
אתה בתוך העיר
ומטבע הדברים, כשצריך תחלופה מהירה של נוסעים - משתמשים באוטובוסים עירוניים. הם לא מיועדים לנסיעות ארוכות. השינוי היחיד שיש לבצע, לטעמי, הוא בסוג המושבים. קו עירוני כמו 103 לא מיועד לנסיעות של 100% אוטובוסים בינעירוניים. הצורך בתיווך ? זה מערך התחבורה בחיפה, ולטעמי הוא טוב, ורק הולך ומשתפר עם הזמן. לגבי נסיעה מתל אביב לנהריה ? את מוזמן לפנות לאגד בקשר להפעלת חלופות בקו 909 (ללב המפרץ או לנהריה) כשאין רכבות. אתה לא יכול לצפות מאגד להפעיל קווי תחבורה מכל מקום ולכל מקום...
אבל שוב, למה אדם שמעוניין לנסוע מת"א לנהריה
או מנהריה לת"א צריך לנסוע באוטובוס מתווך שאינו נוח לנסיעה ? ורבות נכתב על אי נוחות זו בשרשור זה. ולגבי פנייה לאגד, פניתי רבות לאגד בנושא, וקיבלתי תשובה בסגנון : "אגד לא אמורה לספק שירות למי שבחרו מרצונם החופשי לא להיות לקוחותיה". ולגבי מערך התחבורה בחיפה, הוא בוודאי לא טוב ובוודאי לא הולך ומשתפר. אין תזמון של הרמזורים, והרמזורים לא מקבלים זכות מעבר ברמזורים. ודבר זה גם לא אמור להשתנות בקרוב ! טוב היה, שהיתה בחיפה תחנה מרכזית אחת בבת גלים, וכל האוטובוסים הבינעירוניים הגיעו אליה ויצאו ממנה. ואז אדם שרצה לנסוע מתל אביב לנהריה יכל להחליף אוטובוס בתחנה מרכזית בת גלים ולא היה צריך אוטובוס מתווך שהנסיעה בו היא סיוט !!! לדעתי ולדעת רבים, מאז שהפעילו בחיפה את המתמ"ז והמתח"כ, קברו בחיפה את התחבורה הציבורית ואנשים רבים מעדיפים לנסוע עם הרכב הפרטי במקרה ואין חלופה טובה יותר.
 

scooby5

Member
אבל שוב, למה אדם שמעוניין לנסוע מת"א לנהריה
או מנהריה לת"א צריך לנסוע באוטובוס מתווך שאינו נוח לנסיעה ? ורבות נכתב על אי נוחות זו בשרשור זה. ולגבי פנייה לאגד, פניתי רבות לאגד בנושא, וקיבלתי תשובה בסגנון : "אגד לא אמורה לספק שירות למי שבחרו מרצונם החופשי לא להיות לקוחותיה". ולגבי מערך התחבורה בחיפה, הוא בוודאי לא טוב ובוודאי לא הולך ומשתפר. אין תזמון של הרמזורים, והרמזורים לא מקבלים זכות מעבר ברמזורים. ודבר זה גם לא אמור להשתנות בקרוב ! טוב היה, שהיתה בחיפה תחנה מרכזית אחת בבת גלים, וכל האוטובוסים הבינעירוניים הגיעו אליה ויצאו ממנה. ואז אדם שרצה לנסוע מתל אביב לנהריה יכל להחליף אוטובוס בתחנה מרכזית בת גלים ולא היה צריך אוטובוס מתווך שהנסיעה בו היא סיוט !!! לדעתי ולדעת רבים, מאז שהפעילו בחיפה את המתמ"ז והמתח"כ, קברו בחיפה את התחבורה הציבורית ואנשים רבים מעדיפים לנסוע עם הרכב הפרטי במקרה ואין חלופה טובה יותר.
לא מסכים
האוטובוסים העירוניים הופעלו בעבר כמעט בכל הקווים שחיברו את חיפה לסביבותיה ומופעלים כך גם היום. לדוגמא, פעם נסעת ב-O305 (עירוני) מקרית מוצקין דרך הסיוט החיפאי ששמו הדר וירדת לבת גלים. להזכירך, שירות העירה היה קיים רק בשעות הבוקר, ובכיוון ההפוך אחה"צ, וגם זה לא בכל הקווים. רוב הקווים נסעו דרך הדר !!! היום, אתה מסיים את נסיעתך במרכזית המפרץ, גם באוטובוסים עירוניים וממשיך ללא כל תוספת מחיר לכל יעד שתחפוץ בו בחיפה, כמעט ללא סיבובים מיותרים. דווקא הכרטיס השעתי היחיד שקיים היום בארץ, עושה עבודתו בצורה טובה מאוד. מערך התחבורה הולך ומשתפר. לצערי, לא בקצב הרצוי, אבל יש שינוי. בארצנו הקטנטונת, לכל דבר "יש לתת קצת זמן", טרם הוא מופעל בצורה אידיאלית.
 

הרדוף3

New member
לא מסכים
האוטובוסים העירוניים הופעלו בעבר כמעט בכל הקווים שחיברו את חיפה לסביבותיה ומופעלים כך גם היום. לדוגמא, פעם נסעת ב-O305 (עירוני) מקרית מוצקין דרך הסיוט החיפאי ששמו הדר וירדת לבת גלים. להזכירך, שירות העירה היה קיים רק בשעות הבוקר, ובכיוון ההפוך אחה"צ, וגם זה לא בכל הקווים. רוב הקווים נסעו דרך הדר !!! היום, אתה מסיים את נסיעתך במרכזית המפרץ, גם באוטובוסים עירוניים וממשיך ללא כל תוספת מחיר לכל יעד שתחפוץ בו בחיפה, כמעט ללא סיבובים מיותרים. דווקא הכרטיס השעתי היחיד שקיים היום בארץ, עושה עבודתו בצורה טובה מאוד. מערך התחבורה הולך ומשתפר. לצערי, לא בקצב הרצוי, אבל יש שינוי. בארצנו הקטנטונת, לכל דבר "יש לתת קצת זמן", טרם הוא מופעל בצורה אידיאלית.
אבל לנהריה או ממנה רוב האוטובוסים הם...
בינעירוניים. ואלה הקווים שבהם אני משתמש בנסיעותיי לנהריה או ממנה.
 

scooby5

Member
אבל לנהריה או ממנה רוב האוטובוסים הם...
בינעירוניים. ואלה הקווים שבהם אני משתמש בנסיעותיי לנהריה או ממנה.
אם כך, נקודת המבט שלך
צרה ואנוכית (אני לא בא בטענות, אלא מקצין לטובת ההסבר). הנוחיות שלך נפגעת (אגב, קו 271 וגם קו 272 מופעלים לא אחת ע"י אוטובוסים עירוניים) ועל כך תלונתך האמיתית. אין פה שום בעיה עם קווים אחרים. אם כל כך מפריע לך - סע ברכבת או במוניות השירות.
 

הרדוף3

New member
אם כך, נקודת המבט שלך
צרה ואנוכית (אני לא בא בטענות, אלא מקצין לטובת ההסבר). הנוחיות שלך נפגעת (אגב, קו 271 וגם קו 272 מופעלים לא אחת ע"י אוטובוסים עירוניים) ועל כך תלונתך האמיתית. אין פה שום בעיה עם קווים אחרים. אם כל כך מפריע לך - סע ברכבת או במוניות השירות.
רוב האוטובוסים לנהריה או ממנה הם בינעירוניים
הבעייה היא רק מתי שתנועת הרכבות לנהריה או ממנה מושבתת מכל סיבה שהיא, ובאגד לא מוכנים להפעיל אוטובובסים ישירים מתל אביב עד לנקודה שממנה יש אוטובוסים לנהריה או לחילופיו אוטובוסים ישירים מנהריה עד לנקודה שממנה יש אוטובוסים לתל אביב. המצב הזה לא הולך להשתנות בקרוב, באגד בשום פנים ואופן לא מוכנים לשרת את מי שבחרו מרצונם החופשי לא להיות לקוחותיהם, ואת משרד התחבורה לא מעניין תחבורה ציבורית. לפחות לגבי נסיעה מנהריה לירושלים או מירושלים לנהריה יש כיום חידוש באגד, קו 960 מהמתמ"ז לירושלים. אני מאוד מקווה שבאגד לא יחליטו לבטל את הקו הזה בגלל מיעוט נוסעים.
 

scooby5

Member
רוב האוטובוסים לנהריה או ממנה הם בינעירוניים
הבעייה היא רק מתי שתנועת הרכבות לנהריה או ממנה מושבתת מכל סיבה שהיא, ובאגד לא מוכנים להפעיל אוטובובסים ישירים מתל אביב עד לנקודה שממנה יש אוטובוסים לנהריה או לחילופיו אוטובוסים ישירים מנהריה עד לנקודה שממנה יש אוטובוסים לתל אביב. המצב הזה לא הולך להשתנות בקרוב, באגד בשום פנים ואופן לא מוכנים לשרת את מי שבחרו מרצונם החופשי לא להיות לקוחותיהם, ואת משרד התחבורה לא מעניין תחבורה ציבורית. לפחות לגבי נסיעה מנהריה לירושלים או מירושלים לנהריה יש כיום חידוש באגד, קו 960 מהמתמ"ז לירושלים. אני מאוד מקווה שבאגד לא יחליטו לבטל את הקו הזה בגלל מיעוט נוסעים.
אתה מהצפון או באמת מאזור המרכז???
עד כמה אתה משתמש בשירותיה של אגד באיזור נהריה או חיפה ? אתה פשוט נתפס כאן, ולא בפעם הראשונה, לאירוע קטן ודי נדיר. אגד כבר לא מונופול, ומשרד התחבורה מנסה לנשל אותה מחלק מנכסיה, ולכן כגוף פרטי, הם בוחרים שלא לתת שירות מיוחד בימים שהרכבת שובתת. זוהי כנראה סוג של מחאה, והיא בהחלט לגיטימית. זכותם המלאה. זה שלמשרד התחבורה לא איכפת מתחבורה ציבורית - אנחנו יודעים כבר מתחילת העשור לפחות. לגבי חוסר הרצון בתגבור השירות - אני מציע לך לבדוק את שביתת הפתע של עובדי הרכבת באחר הצהרים של יום חמישי לפני כשנתיים (לא זוכר תאריך מדויק) ואת התארגנות הבזק של אגד, שהוציאה כל אוטובוס שזז ושלא זז בקווים 900 ו-910, כולל מפרקיות שהמשיכו בקו 103, ואף בקווי הקריות הפנימיים מספר ימים לאחר מכן (אני זכיתי לראות במו עיני את אחד המראות הנדירים ביותר - מפרקית בקו 3 בקריות). אנא ממך - דייק בדבריך. חוץ מזה, יש גם נסיעות בקו 909 לתל אביב מהמרכזית (בשעות הבוקר בהתאם לביקוש, והוא לא כזה גדול) ומנהריה (במוצ'ש). כנראה שלאגד לא משתלם להפעיל נסיעות נוספות, ולכן הן לא קיימות. רוב האנשים, ואני די איתם בעניין, מעדיפים להשתמש ברכבת על פני האוטובוס, כיוון שזו מהירה יותר. לגבי קו 960, עד כמה שאני ראיתי, בשני שעבר בבוקר, הנסיעה של 0800 יצאה עם כ-30 איש מחיפה.
 

הרדוף3

New member
אתה מהצפון או באמת מאזור המרכז???
עד כמה אתה משתמש בשירותיה של אגד באיזור נהריה או חיפה ? אתה פשוט נתפס כאן, ולא בפעם הראשונה, לאירוע קטן ודי נדיר. אגד כבר לא מונופול, ומשרד התחבורה מנסה לנשל אותה מחלק מנכסיה, ולכן כגוף פרטי, הם בוחרים שלא לתת שירות מיוחד בימים שהרכבת שובתת. זוהי כנראה סוג של מחאה, והיא בהחלט לגיטימית. זכותם המלאה. זה שלמשרד התחבורה לא איכפת מתחבורה ציבורית - אנחנו יודעים כבר מתחילת העשור לפחות. לגבי חוסר הרצון בתגבור השירות - אני מציע לך לבדוק את שביתת הפתע של עובדי הרכבת באחר הצהרים של יום חמישי לפני כשנתיים (לא זוכר תאריך מדויק) ואת התארגנות הבזק של אגד, שהוציאה כל אוטובוס שזז ושלא זז בקווים 900 ו-910, כולל מפרקיות שהמשיכו בקו 103, ואף בקווי הקריות הפנימיים מספר ימים לאחר מכן (אני זכיתי לראות במו עיני את אחד המראות הנדירים ביותר - מפרקית בקו 3 בקריות). אנא ממך - דייק בדבריך. חוץ מזה, יש גם נסיעות בקו 909 לתל אביב מהמרכזית (בשעות הבוקר בהתאם לביקוש, והוא לא כזה גדול) ומנהריה (במוצ'ש). כנראה שלאגד לא משתלם להפעיל נסיעות נוספות, ולכן הן לא קיימות. רוב האנשים, ואני די איתם בעניין, מעדיפים להשתמש ברכבת על פני האוטובוס, כיוון שזו מהירה יותר. לגבי קו 960, עד כמה שאני ראיתי, בשני שעבר בבוקר, הנסיעה של 0800 יצאה עם כ-30 איש מחיפה.
אני מאיזור המרכז ואני נוסע לפעמים לעכו ונהריה
קרה לי פעמים רבות מאוד שכשרציתי לנסוע מתל אביב לנהריה לא היו רכבות לנהריה בגלל השבתת תנועת הרכבות. ולגבי שביתת הפתע של עובדי הרכבת, אם באגד באמת היו רוצים לשפר את תדמיתם השלילית ואם באמת היה ברצונם לתגבר וליעל את השירות, היה באפשרותם במקרה ומושבתת תנועת הרכבות לנהריה להפעיל קווים ישירים (909) למרכזית המפרץ למען תושבי הקריות, עכו, כרמיאל, ונהריה, ולא לטרטר אותם בקו 103 שהנסיעה בו היא סיוט. אבל באגד בחרו להתעלל במי שבחרו מרצונם החופשי לא להיות לקוחותיה. ולגבי קו 960 , שוב, אני מאוד מקווה שלא יבטלו אותו בגלל חוסר בנוסעים.
 

amit1270

New member
אני מאיזור המרכז ואני נוסע לפעמים לעכו ונהריה
קרה לי פעמים רבות מאוד שכשרציתי לנסוע מתל אביב לנהריה לא היו רכבות לנהריה בגלל השבתת תנועת הרכבות. ולגבי שביתת הפתע של עובדי הרכבת, אם באגד באמת היו רוצים לשפר את תדמיתם השלילית ואם באמת היה ברצונם לתגבר וליעל את השירות, היה באפשרותם במקרה ומושבתת תנועת הרכבות לנהריה להפעיל קווים ישירים (909) למרכזית המפרץ למען תושבי הקריות, עכו, כרמיאל, ונהריה, ולא לטרטר אותם בקו 103 שהנסיעה בו היא סיוט. אבל באגד בחרו להתעלל במי שבחרו מרצונם החופשי לא להיות לקוחותיה. ולגבי קו 960 , שוב, אני מאוד מקווה שלא יבטלו אותו בגלל חוסר בנוסעים.
"פעמים רבות"... כמה פעמים??
 

הרדוף3

New member
"פעמים רבות"... כמה פעמים??
7 פעמים. לא מספיק ?
בשתי הפעמים האחרונות, שזה קרה לי נכוותי פעמיים שבוע אחרי שבוע. מאז אמרתי זהו, פעם הבאה שקורה כזה דבר אני נוסע לנהריה עם הרכב הפרטי או עם אוטובוס דרך עפולה. אני לא נוסע יותר מת"א לנהריה עם קו 900/910 ולא עם קו 940.
 

mister K

New member
7 פעמים. לא מספיק ?
בשתי הפעמים האחרונות, שזה קרה לי נכוותי פעמיים שבוע אחרי שבוע. מאז אמרתי זהו, פעם הבאה שקורה כזה דבר אני נוסע לנהריה עם הרכב הפרטי או עם אוטובוס דרך עפולה. אני לא נוסע יותר מת"א לנהריה עם קו 900/910 ולא עם קו 940.
שוב פעם עפולה?! לך לטיפול דחוף!!!
 

אורי404

New member
אתה מהצפון או באמת מאזור המרכז???
עד כמה אתה משתמש בשירותיה של אגד באיזור נהריה או חיפה ? אתה פשוט נתפס כאן, ולא בפעם הראשונה, לאירוע קטן ודי נדיר. אגד כבר לא מונופול, ומשרד התחבורה מנסה לנשל אותה מחלק מנכסיה, ולכן כגוף פרטי, הם בוחרים שלא לתת שירות מיוחד בימים שהרכבת שובתת. זוהי כנראה סוג של מחאה, והיא בהחלט לגיטימית. זכותם המלאה. זה שלמשרד התחבורה לא איכפת מתחבורה ציבורית - אנחנו יודעים כבר מתחילת העשור לפחות. לגבי חוסר הרצון בתגבור השירות - אני מציע לך לבדוק את שביתת הפתע של עובדי הרכבת באחר הצהרים של יום חמישי לפני כשנתיים (לא זוכר תאריך מדויק) ואת התארגנות הבזק של אגד, שהוציאה כל אוטובוס שזז ושלא זז בקווים 900 ו-910, כולל מפרקיות שהמשיכו בקו 103, ואף בקווי הקריות הפנימיים מספר ימים לאחר מכן (אני זכיתי לראות במו עיני את אחד המראות הנדירים ביותר - מפרקית בקו 3 בקריות). אנא ממך - דייק בדבריך. חוץ מזה, יש גם נסיעות בקו 909 לתל אביב מהמרכזית (בשעות הבוקר בהתאם לביקוש, והוא לא כזה גדול) ומנהריה (במוצ'ש). כנראה שלאגד לא משתלם להפעיל נסיעות נוספות, ולכן הן לא קיימות. רוב האנשים, ואני די איתם בעניין, מעדיפים להשתמש ברכבת על פני האוטובוס, כיוון שזו מהירה יותר. לגבי קו 960, עד כמה שאני ראיתי, בשני שעבר בבוקר, הנסיעה של 0800 יצאה עם כ-30 איש מחיפה.
לדעתי במקרה של השבתת רכבות, מן הראוי שהיו
מפעילים בכלל שאטלים מתחנות הרכבת, כפי שנעשה באחת ההשבתות בין קרית גת לכיוון דרום. שם היה שירות שאטלים מתחנת רכבת קרית גת לעבר באר שבע וחזרה.
 

הרדוף3

New member
לדעתי במקרה של השבתת רכבות, מן הראוי שהיו
מפעילים בכלל שאטלים מתחנות הרכבת, כפי שנעשה באחת ההשבתות בין קרית גת לכיוון דרום. שם היה שירות שאטלים מתחנת רכבת קרית גת לעבר באר שבע וחזרה.
אני מאוד מקווה שאכן יופעלו שאטלים, אבל....
אם אכן יופעלו השאטלים (ולא בטוח בכלל שיופעלו), הן יופעלו רק אם השבתת תנועת הרכבות היא עקב עבודות פיתוח תשתית !! ומה יקרה אם השבתת תנועת הרכבות לא תהיה בגלל עבודות פיתוח ? באגד ימשיכו לטרטר את הנוסעים לנהריה והגליל המערבי בקו 103 ? באגד לא מוכנים בשום פנים ואופן להפעיל את קו 909 למרכזית המפרץ, או לחילופין את קו 271 ממרכזית חוף הכרמל או לחילופין את קווי 900/910/940/947/921 עד מרכזית המפרץ.
 

אורי404

New member
אני מאוד מקווה שאכן יופעלו שאטלים, אבל....
אם אכן יופעלו השאטלים (ולא בטוח בכלל שיופעלו), הן יופעלו רק אם השבתת תנועת הרכבות היא עקב עבודות פיתוח תשתית !! ומה יקרה אם השבתת תנועת הרכבות לא תהיה בגלל עבודות פיתוח ? באגד ימשיכו לטרטר את הנוסעים לנהריה והגליל המערבי בקו 103 ? באגד לא מוכנים בשום פנים ואופן להפעיל את קו 909 למרכזית המפרץ, או לחילופין את קו 271 ממרכזית חוף הכרמל או לחילופין את קווי 900/910/940/947/921 עד מרכזית המפרץ.
כמה שביתות רכבת יש בגלל ועד עובדים
או הסתדרות עובדים? לרב מה, שהועד עושה זה "שביתה איטלקית", כמו למשל עצירות או פגיעות אחרות בשירות, אבל לא שביתה מוחלטת. מה גם, שאני מניח שבמקרה של שביתת הסתדרות "אגד" מתגבר את שירות קווי 900/910 ואולי גם 103. בכל מקרה, מי שנוסע לצפון, יכול לנסוע עם קו 826 ליוקנעם, משם אוטובוס ללב המפרץ. כמובן שזה לא צריך למנוע הפעלת קו 909.
 

הרדוף3

New member
כמה שביתות רכבת יש בגלל ועד עובדים
או הסתדרות עובדים? לרב מה, שהועד עושה זה "שביתה איטלקית", כמו למשל עצירות או פגיעות אחרות בשירות, אבל לא שביתה מוחלטת. מה גם, שאני מניח שבמקרה של שביתת הסתדרות "אגד" מתגבר את שירות קווי 900/910 ואולי גם 103. בכל מקרה, מי שנוסע לצפון, יכול לנסוע עם קו 826 ליוקנעם, משם אוטובוס ללב המפרץ. כמובן שזה לא צריך למנוע הפעלת קו 909.
אבל שוב, למה נסיעה באוטובוס עירוני ???
למה לא להפעיל את קו 909 עד למרכזית המפרץ, או לחלופין את קו 271 להוציא מחוף הכרמל, או את קווי הדרום להמשיך ללב המפרץ ?? למה ומדוע, אם מחר תפרוץ שביתה כללית במשק, כל מי שרוצה להגיע מת"א לנהריה צריך לנסוע בקו 103 במקום שהאוטובוס מת"א יביא אותו עד הנקודה שממנה יוצא האוטובוס לנהריה ולגליל המערבי ??
 

down under

New member
כמה שביתות רכבת יש בגלל ועד עובדים
או הסתדרות עובדים? לרב מה, שהועד עושה זה "שביתה איטלקית", כמו למשל עצירות או פגיעות אחרות בשירות, אבל לא שביתה מוחלטת. מה גם, שאני מניח שבמקרה של שביתת הסתדרות "אגד" מתגבר את שירות קווי 900/910 ואולי גם 103. בכל מקרה, מי שנוסע לצפון, יכול לנסוע עם קו 826 ליוקנעם, משם אוטובוס ללב המפרץ. כמובן שזה לא צריך למנוע הפעלת קו 909.
אורי, אתה לא משוגע, אז מדוע אתה בכלל
עונה לו?!?!?!? אתה לא רואה שהוא מחורפן על כל הראש וכותב שטויות שמבזות את עצמו???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה