מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
למה התלונות הן תלונות מטופשות ??
אדם שרוצה להגיע מתל אביב לנהריה במקרה ומושבתת תנועת הרכבות, צריך לנסוע באוטובוס עירוני שהנסיעה בו אינה נוחה ?? אגד לא יכולים במקרה ומושבתת תנועת הרכבות להפעיל אוטובוס ישיר מת"א עד למרכזית המפרץ ?? במקרה ויש שביתה כללית במשק, אגד לא יכולים להפעיל אוטובוסים בלילה מנתב"ג לנהריה ??
אתה באמת לא קולט שאתה מאוד אבל מאוד
ננ--וו--דד--ננ--יי--קק וגם טט--רר--חח--ןן ???
 
לך לראות פסיכולוג/פסיכיאטר והפסק
לכתוב לנו את אותן תלונות מטופשות בפעם המאה או המאתיים. הבנו אותך אחרי פעם אחת, בטח שאחרי פעמיים. אבל לא, אתה מקשקש את אותן שטויות מטופשות כבר מעל 100 פעמים!!!
אלף פסיכולוגים לא יצליחו לרפא אותו...
אני כבר צריך בעצמי פסיכיאטר...
 

Rubim88

New member
אלף פסיכולוגים לא יצליחו לרפא אותו...
אני כבר צריך בעצמי פסיכיאטר...
הדבר היחיד שיצליח זה לפתוח קו בשם "הרדוף3"
שנוסע מתל אביב לנהריה באוטובוס בינעירוני..(אבל רק כשאין רכבת..) אה..וצריך להנמיך את השמש כדי שהקרינה תהיה נמוכה..
 
הדבר היחיד שיצליח זה לפתוח קו בשם "הרדוף3"
שנוסע מתל אביב לנהריה באוטובוס בינעירוני..(אבל רק כשאין רכבת..) אה..וצריך להנמיך את השמש כדי שהקרינה תהיה נמוכה..

אני כבר לא יודע איזה אמוטיקון מתאים... אם הוא ימשיך לטרטר בשכל אני הופך לאוהד הפועל ת"א, מצטרף לחיזבאללה ויורד מהארץ...
 

הרדוף3

New member
הדבר היחיד שיצליח זה לפתוח קו בשם "הרדוף3"
שנוסע מתל אביב לנהריה באוטובוס בינעירוני..(אבל רק כשאין רכבת..) אה..וצריך להנמיך את השמש כדי שהקרינה תהיה נמוכה..
בשעות היום לא חייבים קו ישיר מת"א לנהריה...
בשעות היום ניתן להפעיל את קו 909 מת"א למרכזית המפרץ, או לחילופין להוציא את קו 271 ממרכזית חוף הכרמל, או לחלופין שהקווים 900/910/921/940/947 ימשיכו עד מרכזית המפרץ. יש להפעיל אוטובוס מת"א לנהריה בלילה במקרה ותנועת הרכבות מושבתת.
 

scooby5

Member
אני באופן אישי אוהב הרבה יותר אוטובוסים
עירוניים. הם יכולים להיות זריזים וקלילים הרבה יותר מאוטובוס בינעירוני כבד. הם מוארים יותר ובאופן כללי, פשוט מעניינים יותר. נסיעה באוטובוס בינעירוני בקו עירוני היא בד"כ סיוט. לעומת זאת, נסיעה באוטובוס עירוני בקו פרברי כדוגמת 202 חיפה - פרדס חנה יכולה להיות תענוג. אחת הנסיעות שהכי נהניתי בהן בחיי הייתה נסיעה שכזו מפרדס חנה לחוף הכרמל. ישנם רבים שאוהבים אך ורק אוטובוסים עירוניים משום שצורותיהם עדינות יותר, מאשר המפלצים התיירותיים שדומים לפעמים למפרדעים יותר מאשר לכלי רכב. הגדילו לעשות אפילו באנגלית, כשנתנו שם שונה לאוטובוסים עירוניים - Bus ולביינעירוניים - Coach. ישנם, לדעתי, הרבה יותר Bus enthusiasts מאשר Coach enthusiasts.
אני כמעט מסכים
בעיני, הבעיה המהותית באוטובוסים העירוניים (מלבד המזגן עליו כבר דנו רבות) היא חוסר הנוחות המשווע בנסיעה, ואני מתכוון בעיקר למאן NL. בכל נסיעה יש תחושה של אינקוויזיציה מהישיבה על הכיסאות שלהם. אילו בכל האוטובוסים העירוניים או לפחות לאלו שאתה מציע להפעיל בקווים פרבריים (271/202 ועוד) היו מתקינים כסאות לבני אדם כמו ב 87-591-01 הדברים היו נראים אחרת, ניתן ואולי אף רצוי, היה ליישם את דבריך. באורח מוזר, נוח לי בהרבה לשבת באותם מושבים ממש ב-O405 לעומת ה-NL באגד (לא יודע להסביר למה).
 

אורי404

New member
אני כמעט מסכים
בעיני, הבעיה המהותית באוטובוסים העירוניים (מלבד המזגן עליו כבר דנו רבות) היא חוסר הנוחות המשווע בנסיעה, ואני מתכוון בעיקר למאן NL. בכל נסיעה יש תחושה של אינקוויזיציה מהישיבה על הכיסאות שלהם. אילו בכל האוטובוסים העירוניים או לפחות לאלו שאתה מציע להפעיל בקווים פרבריים (271/202 ועוד) היו מתקינים כסאות לבני אדם כמו ב 87-591-01 הדברים היו נראים אחרת, ניתן ואולי אף רצוי, היה ליישם את דבריך. באורח מוזר, נוח לי בהרבה לשבת באותם מושבים ממש ב-O405 לעומת ה-NL באגד (לא יודע להסביר למה).
גם אני מרגיש כך ולא רק O405 בהשוואה לNL,
אפילו הEL-ים השונים (ולמעשה גם EL202F ולצדו EL262F לא בדיוק האוטובוסים הטובים, שיש) הישיבה נוחה יותר (באופן יחסי) ל-NL. זה כי המושבים נמצאים בגובה הגיוני יותר ולא מושבים במיקום נמוך מדי או גבוה מדי ללא פרופורציות. כמובן המושבים המוגבהים ב-O405 הם הכי נוחים (למעט אולי בNL-ים עם מושבים מוגבהים, בהם לא יצא לי לנסוע). אוטובוס אחר, שיצא לי לנסוע בו פעם אחת ולכן לא להכיר אותו מספיק הוא מרצדס OC500LE נמוך כניסה של "נתיב אקספרס". הנסיעה בו מאזור אור עקיבא לחדרה הייתה נעימה. עם קשר ובלי קשר מעניין כיצד הם באיכות הנסיעה, בתפעול ובאמינות והאם אנו מפסידים אותם מהעדרם בחברות אוטובוסים אחרות, או שלא כך המצב.
 

JayZed

New member
אני כמעט מסכים
בעיני, הבעיה המהותית באוטובוסים העירוניים (מלבד המזגן עליו כבר דנו רבות) היא חוסר הנוחות המשווע בנסיעה, ואני מתכוון בעיקר למאן NL. בכל נסיעה יש תחושה של אינקוויזיציה מהישיבה על הכיסאות שלהם. אילו בכל האוטובוסים העירוניים או לפחות לאלו שאתה מציע להפעיל בקווים פרבריים (271/202 ועוד) היו מתקינים כסאות לבני אדם כמו ב 87-591-01 הדברים היו נראים אחרת, ניתן ואולי אף רצוי, היה ליישם את דבריך. באורח מוזר, נוח לי בהרבה לשבת באותם מושבים ממש ב-O405 לעומת ה-NL באגד (לא יודע להסביר למה).
נראה לי, העניין פה הוא בולמי הזעזועים.
ה-NL מהדור הקודם הוא אוטובוס נוקשה מאד, מאד לא סלחני במהמורות על הכביש - שבארץ, כידוע, יש אותן לא מעט. אבל, ב-NL יורו 4 ומעלה המצב שופר משמעותית - הנסיעה רכה הרבה יותר והאוטובוס כבר לא מנסה לפרק את עמוד השדרה של הנוסעים לחוליות נפרדות
 

הרדוף3

New member
אני באופן אישי אוהב הרבה יותר אוטובוסים
עירוניים. הם יכולים להיות זריזים וקלילים הרבה יותר מאוטובוס בינעירוני כבד. הם מוארים יותר ובאופן כללי, פשוט מעניינים יותר. נסיעה באוטובוס בינעירוני בקו עירוני היא בד"כ סיוט. לעומת זאת, נסיעה באוטובוס עירוני בקו פרברי כדוגמת 202 חיפה - פרדס חנה יכולה להיות תענוג. אחת הנסיעות שהכי נהניתי בהן בחיי הייתה נסיעה שכזו מפרדס חנה לחוף הכרמל. ישנם רבים שאוהבים אך ורק אוטובוסים עירוניים משום שצורותיהם עדינות יותר, מאשר המפלצים התיירותיים שדומים לפעמים למפרדעים יותר מאשר לכלי רכב. הגדילו לעשות אפילו באנגלית, כשנתנו שם שונה לאוטובוסים עירוניים - Bus ולביינעירוניים - Coach. ישנם, לדעתי, הרבה יותר Bus enthusiasts מאשר Coach enthusiasts.
דווקא נסיעה באוטובוס עירוני היא סיוט !!
אוטובוסים עירוניים אינם נוחים לנסיעה, המושבים בהם אינם נוחים, הקרינה בהם חזקה מאוד ואין שום אפשרות להוריד את הוילונות או לסגור את התריסים, אם הנהג מסרב להפעיל את מערכת הקירור אז הנסיעה באוטובוסים העירוניים זה כמו נסיעה בתנור. בימי החורף הבהירים כשיש קרינה חזקה והנהג מסרב להפעיל את מערכת הקירור הנסיעה באוטובוס עירוני זה כמו נסיעה בתנור. אוטובוסים עירוניים לא נועדו למי שאוהב נסיעות.
 

amit1270

New member
דווקא נסיעה באוטובוס עירוני היא סיוט !!
אוטובוסים עירוניים אינם נוחים לנסיעה, המושבים בהם אינם נוחים, הקרינה בהם חזקה מאוד ואין שום אפשרות להוריד את הוילונות או לסגור את התריסים, אם הנהג מסרב להפעיל את מערכת הקירור אז הנסיעה באוטובוסים העירוניים זה כמו נסיעה בתנור. בימי החורף הבהירים כשיש קרינה חזקה והנהג מסרב להפעיל את מערכת הקירור הנסיעה באוטובוס עירוני זה כמו נסיעה בתנור. אוטובוסים עירוניים לא נועדו למי שאוהב נסיעות.
מאיפה אתה יודע את כל זה?
חשבתי שאתה לא נוסע באוטובוסים עירוניים...
 

הרדוף3

New member
מאיפה אתה יודע את כל זה?
חשבתי שאתה לא נוסע באוטובוסים עירוניים...
נסעתי כמה פעמים וראיתי את ההבדל בין
אוטובוס עירוני שהנסיעה בו זה סיוט, לבין אוטובוס בינעירוני שהנסיעה בו נעימה, נוחה ואפילו מענגת. אני נוסע רק נסיעות בינעירוניות. מרחקים קצרים אני הולך ברגל, ואם לא ניתן ללכת ברגל, אני נוסע עם הרכב הפרטי.
 

אורי404

New member
אני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסים
העירוניים.. בכל פעם שאני רואה עירוני מתקרב לתחנה בא לי למות. אין כמו נסיעה באוטובוס בין עירוני. הלוואי ואגד ימשיכו לשרת את תושבי חיפה כדי שלא נצטרך לראות את המכונות העירוניות. גם ככה הנהגים לא יודעים להפעיל את הרמפה לנכים.. אז כל המטרה של העירוני נמוך רצפה.. נעלמת.
בעירוניים של כיום יש בעיות מסויימות
לא צריך ללכת רחוק על מושבים עם חצאי משענת, אלא על מיקומם. בחלק הקדמי המושבים ממוקמים נמוך מדי. כך, שאם היו מעט מגביהים את מיקומם היה נוח יותר. בחלק האחורי הם ממוקמים על הכיפאק מבחינת גובה המושב על הרצפה. אולם הרצפה למטה די גבוהה, כך שראש ממוצע עובר את גובה החלון ויש מן הרגשה לא הכי נעימה בעת נסיעה. ברגע, ששני אלה ייפתרו הנסיעה לדעתי תשתפר פלאים.
 

sl 3977

New member
בעירוניים של כיום יש בעיות מסויימות
לא צריך ללכת רחוק על מושבים עם חצאי משענת, אלא על מיקומם. בחלק הקדמי המושבים ממוקמים נמוך מדי. כך, שאם היו מעט מגביהים את מיקומם היה נוח יותר. בחלק האחורי הם ממוקמים על הכיפאק מבחינת גובה המושב על הרצפה. אולם הרצפה למטה די גבוהה, כך שראש ממוצע עובר את גובה החלון ויש מן הרגשה לא הכי נעימה בעת נסיעה. ברגע, ששני אלה ייפתרו הנסיעה לדעתי תשתפר פלאים.
תודה על התמונות אנדי
 

Rubim88

New member
אני לא מבין מה אנשים מתלהבים מהאוטובוסים
העירוניים.. בכל פעם שאני רואה עירוני מתקרב לתחנה בא לי למות. אין כמו נסיעה באוטובוס בין עירוני. הלוואי ואגד ימשיכו לשרת את תושבי חיפה כדי שלא נצטרך לראות את המכונות העירוניות. גם ככה הנהגים לא יודעים להפעיל את הרמפה לנכים.. אז כל המטרה של העירוני נמוך רצפה.. נעלמת.
בטח בגלל שמרגישים בהם כמו במתקני
הדמייה האלה בקניונים(החלליות עם המסך שזזות) ובמיוחד בחיפה עם העליות..
 

Rubim88

New member
בטח בגלל שמרגישים בהם כמו במתקני
הדמייה האלה בקניונים(החלליות עם המסך שזזות) ובמיוחד בחיפה עם העליות..
ונצל"ש לשאלה..כמה אוטובוסים חדשים של אגד ודן
עולים לכביש כל שנה?
 
ונצל"ש לשאלה..כמה אוטובוסים חדשים של אגד ודן
עולים לכביש כל שנה?
זה משתנה כל שנה, למרות שכדאי לציין שבשנתיים-
שלוש שנים האחרונות הקצב הואץ. בדן ידוע לי על כ-60-70 מכונות חדשות השנה. גם באגד מגיעים עשרות אוטובוסים חדשים מדי שנה.
 

Rubim88

New member
זה משתנה כל שנה, למרות שכדאי לציין שבשנתיים-
שלוש שנים האחרונות הקצב הואץ. בדן ידוע לי על כ-60-70 מכונות חדשות השנה. גם באגד מגיעים עשרות אוטובוסים חדשים מדי שנה.
תודה. אני שואל בגלל סבסוד הרכישה שהן מקבלות..
הסכם הסבסוד קיים רק עם אגד ודן והסכום משתנה כל שנה.. הנה הנתונים מה10 שנים האחרונות: שנה תקציב אחוז ניצול 1999 338 90 2000 360 75 2001 303 87 2002 275 103 2003 250 103 2004 240 168 2005 342 99 2006 324 90 2007 321 104 2008 401 82 2009 331 42 לפי הכמויות שרשמת..נראה שזה לא סבסוד אלא השתתפות מלאה, וכנראה גם חלפים ודברים אחרים..
 

Rubim88

New member
תודה. אני שואל בגלל סבסוד הרכישה שהן מקבלות..
הסכם הסבסוד קיים רק עם אגד ודן והסכום משתנה כל שנה.. הנה הנתונים מה10 שנים האחרונות: שנה תקציב אחוז ניצול 1999 338 90 2000 360 75 2001 303 87 2002 275 103 2003 250 103 2004 240 168 2005 342 99 2006 324 90 2007 321 104 2008 401 82 2009 331 42 לפי הכמויות שרשמת..נראה שזה לא סבסוד אלא השתתפות מלאה, וכנראה גם חלפים ודברים אחרים..
*והתקציב הוא ביחידות של מיליונים
 
תודה. אני שואל בגלל סבסוד הרכישה שהן מקבלות..
הסכם הסבסוד קיים רק עם אגד ודן והסכום משתנה כל שנה.. הנה הנתונים מה10 שנים האחרונות: שנה תקציב אחוז ניצול 1999 338 90 2000 360 75 2001 303 87 2002 275 103 2003 250 103 2004 240 168 2005 342 99 2006 324 90 2007 321 104 2008 401 82 2009 331 42 לפי הכמויות שרשמת..נראה שזה לא סבסוד אלא השתתפות מלאה, וכנראה גם חלפים ודברים אחרים..
הנתונים הללו הם של קרן ההצטיידות בלבד, או של
כלל הסובסידיה עבור אגד ודן?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה