מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות

מצב
הנושא נעול.
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
החזית הקדמית של 7622 / 91-689-01
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7622 מקדימה, צד הדלתות
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
חזית אחורית של 7622.
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7622 מאחור, צד הדלתות
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7622 מאחור, צד הנהג
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
המנוע הסגול
של ה-7622
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
סביבת הנהג ב-7622
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
מבט פנימי אחורה ב-7622
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
מבט פנימי לאחור
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
חדש במרכב: מנורות LED במקום ספוטים של הלוגן!
ערן אייל, שים לב!
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
לוחיות הזיהוי של 7622 - למתעדים
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
מוקדש לאביתר - בעקבות הדיון על המזגנים
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
קצת יותר מרחוק
 
מחווה לחברנו עובד חדריה (91008701) + תוספות
מאחר ושרשור המזל טוב המקורי לעובד יפוג הערב ולא יהיה ניתן להקפיצו, התמונות מופיעות כאן, בשרשור חדש. אז כמובן, נפתח בתמונות של המכונה החדשה של עובד: 7622 / 91-689-01. מדובר ב-M.A.N A22 NL 313F תוצרת פולין, עם מרכב הארגז 236. 310 כו"ס, גיר Voith סדרה 5, 4 הילוכים, מנוע העומד בתקן יורו 4 בשיטת ה-EGR למיחזור וקירור גזי פליטה (ללא תוסף אוריאה).
7632 זכתה לצביעה חדשה,מכוערת ונקווה שחד-פעמית
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה