מחדשות הבוקר הזה....

מחדשות הבוקר הזה....

מסדרונות ביה"מש בנתניה איכלסו דרמה הראוייה לשמש אופרת סבון.גבר הובא להארכת מעצר ואשתו הגיעה לאולם עם שתייה , סנדוויצים ושאר פינוקים, וגם כדי לבקש רחמים מהשופט. לפתע הגיעה עוד אישה בהריון וזאטוט בידיה וגם ידיה מלאים בכל טוב לטובת אותו עציר. חיש מהר קלטו שתי הנשים מי היא מי והאישה החוקית אשר חמתה בערה בה , התקשרה לקרובי משפחתה להגיע לביה"מש כדי " לסגור חשבון " עם המאהבת ועם....בעלה העציר. רק התערבות המשטרה מנעה את האלימות מלגאות. העציר ניצל זמנית "בעזרת" הארכת המעצר שקיבל אך עוד 5 ימים יצטרך להתייצב אל מול המציאות החדשה שיצר....
 
למעלה