מחדל בחלוקת ה"רב-קו"

מצב
הנושא נעול.
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
 

Image of me

New member
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
עברתי שם ולא האמנתי!
עברתי בקומה 6 וראיתי קהל אדיר של אנשים שעומד ומחכה למשהו. הם עמדו שם בכזאת התמדה שזה נראה כמו תור לחלוקת תלושי מזון או תור לאיזו הופעה. עד שראיתי שיש להם טפסים של רב קו ביד. לא נתפס איך אנשים מבזבזים כל כך הרבה זמן יקר כדי לעמוד בתור הענק הזה.
 

connex

Active member
עברתי שם ולא האמנתי!
עברתי בקומה 6 וראיתי קהל אדיר של אנשים שעומד ומחכה למשהו. הם עמדו שם בכזאת התמדה שזה נראה כמו תור לחלוקת תלושי מזון או תור לאיזו הופעה. עד שראיתי שיש להם טפסים של רב קו ביד. לא נתפס איך אנשים מבזבזים כל כך הרבה זמן יקר כדי לעמוד בתור הענק הזה.
יום שישי עברתי שם
באמת תמהתי מה קרה שפתאום יש תור ענק לאחר שבפעמים קודמות שעברתי שם הבחורה הנחמדה התחננה שאקדיש כמה דקות מזמני כדי לשמוע על הרב קו ולא היה נעים לי להגיד לה שאני בכלל לא צריך אותו כי אני נוסע בעיקר עם אגד וויאוליה ולא עם דן
 
יום שישי עברתי שם
באמת תמהתי מה קרה שפתאום יש תור ענק לאחר שבפעמים קודמות שעברתי שם הבחורה הנחמדה התחננה שאקדיש כמה דקות מזמני כדי לשמוע על הרב קו ולא היה נעים לי להגיד לה שאני בכלל לא צריך אותו כי אני נוסע בעיקר עם אגד וויאוליה ולא עם דן
פורסם באוטובוסים שהרב קו הכרחי
ואין דרך אחרת לרכישת חפשי חדשי, או כרטיסיות. עוד דרך להתעלל בציבור החלש.
 

mister K

New member
פורסם באוטובוסים שהרב קו הכרחי
ואין דרך אחרת לרכישת חפשי חדשי, או כרטיסיות. עוד דרך להתעלל בציבור החלש.
די לבכות. זו לא התעללות.
לשם שינוי זהו דווקא מהלך חכם, אי אפשר להישאר מאחור בנושא הכירטוס. אנשים יתרגלו עם הזמן.
 

urilei

New member
די לבכות. זו לא התעללות.
לשם שינוי זהו דווקא מהלך חכם, אי אפשר להישאר מאחור בנושא הכירטוס. אנשים יתרגלו עם הזמן.
אני דווקא לא מסכים איתך
אני עוד לא נתקלתי במדינה שבה יש רק כרטוס אלקטרוני. הנחות גדולות יותר באלקטרוני? כן חופשי ליותר תקופות? כן הפיכת נסיעות רטרואקטיבית לחופשי יומי/חודשי רק באלקטרוני? גם כן אבל בכל מקום שהייתי אפשר לקנות כרטיס שבועי או חודשי מנייר, אני לא רואה איך זה "להישאר מאחור" ואם כבר - תאמין לי שאם היו אומרים שכל מי שינפיק רב-קו בחודש הקרוב יקבל חופשי-חודשי בחצי מחיר - הציבור היה מתלונן הרבה פחות ועדיין רץ להנפיק את הכרטיס.
 

Image of me

New member
אני דווקא לא מסכים איתך
אני עוד לא נתקלתי במדינה שבה יש רק כרטוס אלקטרוני. הנחות גדולות יותר באלקטרוני? כן חופשי ליותר תקופות? כן הפיכת נסיעות רטרואקטיבית לחופשי יומי/חודשי רק באלקטרוני? גם כן אבל בכל מקום שהייתי אפשר לקנות כרטיס שבועי או חודשי מנייר, אני לא רואה איך זה "להישאר מאחור" ואם כבר - תאמין לי שאם היו אומרים שכל מי שינפיק רב-קו בחודש הקרוב יקבל חופשי-חודשי בחצי מחיר - הציבור היה מתלונן הרבה פחות ועדיין רץ להנפיק את הכרטיס.
הרעיון של החצי מחיר (או אפילו 20% הנחה)
הוא רעיון גדול. אולי כדאי שתציע את זה לחברות שעוד לא עברו מעבר מלא לרב קו.
 

אורי404

New member
עברתי שם ולא האמנתי!
עברתי בקומה 6 וראיתי קהל אדיר של אנשים שעומד ומחכה למשהו. הם עמדו שם בכזאת התמדה שזה נראה כמו תור לחלוקת תלושי מזון או תור לאיזו הופעה. עד שראיתי שיש להם טפסים של רב קו ביד. לא נתפס איך אנשים מבזבזים כל כך הרבה זמן יקר כדי לעמוד בתור הענק הזה.
אותו עומס קיים במסוף 2000 ובקניון איילון
במסוף 2000 היה בשבוע שעבר עומס רב, ש"דן" העמידו אוטובוס, כדי שהציבור ימתין תחת מחסה מן הקור ומן הגשם. אתמול הייתי במסוף קניון איילון וגם שם היה עומס. אמנם לא כמו בתחנה המרכזית ובמסוף 2000, אבל עדיין היה עומס. המצב האידיאלי, היה שהנהג לא מתעסק עם כספים, אלא נוסעים נכנסים עם הרב-קו ומכניסים למכונה. בפועל בעמדות מנפיקים את הכרטיס ללא טעינה. טעינה היא רק בחלק שעות היום ולא כל היום וכך הנהג עוסק זמן רב עם טעינה. לא מדובר בלשלם ולקבל, אלא התעסקות עם המכשיר, טעינה מחודשת וכו'.
 

kalil

New member
אותו עומס קיים במסוף 2000 ובקניון איילון
במסוף 2000 היה בשבוע שעבר עומס רב, ש"דן" העמידו אוטובוס, כדי שהציבור ימתין תחת מחסה מן הקור ומן הגשם. אתמול הייתי במסוף קניון איילון וגם שם היה עומס. אמנם לא כמו בתחנה המרכזית ובמסוף 2000, אבל עדיין היה עומס. המצב האידיאלי, היה שהנהג לא מתעסק עם כספים, אלא נוסעים נכנסים עם הרב-קו ומכניסים למכונה. בפועל בעמדות מנפיקים את הכרטיס ללא טעינה. טעינה היא רק בחלק שעות היום ולא כל היום וכך הנהג עוסק זמן רב עם טעינה. לא מדובר בלשלם ולקבל, אלא התעסקות עם המכשיר, טעינה מחודשת וכו'.
איך זה שהנהג לא מתעסק עם כספים?
על מנת לטעון את הרב קו משלמים לנהג לא ככה?
 

Tutti86

New member
עברתי שם ולא האמנתי!
עברתי בקומה 6 וראיתי קהל אדיר של אנשים שעומד ומחכה למשהו. הם עמדו שם בכזאת התמדה שזה נראה כמו תור לחלוקת תלושי מזון או תור לאיזו הופעה. עד שראיתי שיש להם טפסים של רב קו ביד. לא נתפס איך אנשים מבזבזים כל כך הרבה זמן יקר כדי לעמוד בתור הענק הזה.
שאלה לגבי רב קו/חופשי חודשי דן-רכבת/קווים?!
האם מי שקונה כרטיס חופשי חודשי ברכבת משולב עם דן, יכול לסוע איתו גם בחברת קווים? מדובר על למשל כפ"ס-ת"א משולב עם דן?! ועוד שאלה-איך נקרא הכרטיס חופשי חודשי של הרכבת בדן? ז"א אזורי באיזה צבע?? תודה לכם מראש!
 

Image of me

New member
שאלה לגבי רב קו/חופשי חודשי דן-רכבת/קווים?!
האם מי שקונה כרטיס חופשי חודשי ברכבת משולב עם דן, יכול לסוע איתו גם בחברת קווים? מדובר על למשל כפ"ס-ת"א משולב עם דן?! ועוד שאלה-איך נקרא הכרטיס חופשי חודשי של הרכבת בדן? ז"א אזורי באיזה צבע?? תודה לכם מראש!
חופשי חודשי אזורי אדום.
 

elians

New member
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
אני עשיתי אותו
לפני כמה חודשים טובים ... ממש שיצא אז.... והשבוע השתמשתי בו אחרי כל כך הרבה זמן ,ולמען האמת, כבר שכחתי מקיומו.
 

Master18

New member
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
כמה מתאים לישראלים...
חודש כבר מפרסמים ומספרים שצריך להוציא רב קו, (חודש!!!). מה הישראלי החכם יעשה? יחכה לרגע האחרון. מה קיבלנו? מתכון לתורים ארוכים ולחץ היסטרי. אני ממש לא מצדיק את דן ואפילו מאשים גם אותה שדבר כזה קורה, היא הייתה צריכה לדעת שיהיה לחץ כזה, הרי אנחנו במדינת ישראל. אני מקווה שחברת דן תלמד לקח לקראת חודש מרץ שבו כבר לא יהיה ניתן לרכוש כרטיסיות. תסלח לי אם אין לי אמפטיה מלאה אליך, אבל קשה לי לקבל את זה שאנשים מחכים לרגע האחרון ואז עוד מתלוננים. יום טוב.
 

mister K

New member
כמה מתאים לישראלים...
חודש כבר מפרסמים ומספרים שצריך להוציא רב קו, (חודש!!!). מה הישראלי החכם יעשה? יחכה לרגע האחרון. מה קיבלנו? מתכון לתורים ארוכים ולחץ היסטרי. אני ממש לא מצדיק את דן ואפילו מאשים גם אותה שדבר כזה קורה, היא הייתה צריכה לדעת שיהיה לחץ כזה, הרי אנחנו במדינת ישראל. אני מקווה שחברת דן תלמד לקח לקראת חודש מרץ שבו כבר לא יהיה ניתן לרכוש כרטיסיות. תסלח לי אם אין לי אמפטיה מלאה אליך, אבל קשה לי לקבל את זה שאנשים מחכים לרגע האחרון ואז עוד מתלוננים. יום טוב.
דן לא אשמים, הם מנפיקים רב-קו כבר יותר משנה.
האשם היחיד הוא הישראלי המצוי שמחכה תמיד לשנייה האחרונה.
 

Master18

New member
דן לא אשמים, הם מנפיקים רב-קו כבר יותר משנה.
האשם היחיד הוא הישראלי המצוי שמחכה תמיד לשנייה האחרונה.
אני לא מסכים איתך לגמרי
האשם העיקרי הוא ללא ספק, מי שמחכה לדקה ה-90, אך מצד שני, אנחנו במדינת ישראל ודן יודעת איפה אנחנו נמצאים ומכירה כבר את העם היושב בציון (במקרה זה בגוש דן). חברת דן יכלה לדעת שיהיה לחץ אסטרונומי היום ספיצפית, בנוסף אני לא חושב שהפריסה שלהם של תחנות ההנפקה היא מספיקה.
 
דן לא אשמים, הם מנפיקים רב-קו כבר יותר משנה.
האשם היחיד הוא הישראלי המצוי שמחכה תמיד לשנייה האחרונה.
מה הקשר ללחכות?
אני (לדוגמה) ידעתי שמפסיקים למכור כרטיסיות מנייר ו\או חופשי חודשי רק לפני ימים בודדים. מעבר לזה לא הייתה שום דרך לדעת שדן יפסיקו למכור כרטיסיות \ חופשי חודשי מנייר בשלב כלשהו (צעד די מיותר לדעתי) בשנה האחרונה, ולכן לאף אחד שאין לו צורך ברב קו - לא היה טעם להוציא כרטיס כזה. במקום לפשט את הכרטוס בתח"צ בארץ - הוא רק הופך מסובך ומטופש. לא ברור בכלל למה צריך להשקיע בכרטיסים שלא תורמים כלום, ולא משקיעים ברטיסים אזוריים ומשותפים.
 

Master18

New member
מה הקשר ללחכות?
אני (לדוגמה) ידעתי שמפסיקים למכור כרטיסיות מנייר ו\או חופשי חודשי רק לפני ימים בודדים. מעבר לזה לא הייתה שום דרך לדעת שדן יפסיקו למכור כרטיסיות \ חופשי חודשי מנייר בשלב כלשהו (צעד די מיותר לדעתי) בשנה האחרונה, ולכן לאף אחד שאין לו צורך ברב קו - לא היה טעם להוציא כרטיס כזה. במקום לפשט את הכרטוס בתח"צ בארץ - הוא רק הופך מסובך ומטופש. לא ברור בכלל למה צריך להשקיע בכרטיסים שלא תורמים כלום, ולא משקיעים ברטיסים אזוריים ומשותפים.
אני דווקא נתקלתי בהמון פרסום בנושא
הפרסום היה בתחנות האוטובוס, באוטובוסים עצמם (לפחות 2 מודעות), באתר האינטרט של דן, באתרי אינטרנט (אני ראיתי רק ב-YNET), בתחנות רדיו (אני שמעתי ב-103FM) ובעיתונות. ההודעה לגבי חופשי חודשי שיפסיק להמכר נתנה רק חודש מראש אא"לט, יתכן וזה לא מספיק, אבל מי שיש לו חופשי חודשי ככל הנראה נוסע כל יום והיה שם לב לאחד מהפרסומים השונים. אז היה זמן לאותו אדם לדעת שצריך להנפיק רב קו. לגבי כרטיסיות יש הודעה של חודשיים שנראה לי שזה מספיק והותר, במיוחד שנתקלתי בנהגים שאומרים לאנשים שקונים שבקרוב לא יהיה ניתן לקנות כרטיסית נייר וצריך רב קו. אני לא חושב שכרטיס הרב קו מסבך את הכרטוס, הוא צעד לכיוון העולם המערבי (למרות שהוא צעד עקום...).
 
אני דווקא נתקלתי בהמון פרסום בנושא
הפרסום היה בתחנות האוטובוס, באוטובוסים עצמם (לפחות 2 מודעות), באתר האינטרט של דן, באתרי אינטרנט (אני ראיתי רק ב-YNET), בתחנות רדיו (אני שמעתי ב-103FM) ובעיתונות. ההודעה לגבי חופשי חודשי שיפסיק להמכר נתנה רק חודש מראש אא"לט, יתכן וזה לא מספיק, אבל מי שיש לו חופשי חודשי ככל הנראה נוסע כל יום והיה שם לב לאחד מהפרסומים השונים. אז היה זמן לאותו אדם לדעת שצריך להנפיק רב קו. לגבי כרטיסיות יש הודעה של חודשיים שנראה לי שזה מספיק והותר, במיוחד שנתקלתי בנהגים שאומרים לאנשים שקונים שבקרוב לא יהיה ניתן לקנות כרטיסית נייר וצריך רב קו. אני לא חושב שכרטיס הרב קו מסבך את הכרטוס, הוא צעד לכיוון העולם המערבי (למרות שהוא צעד עקום...).
וגם ב-99 FM
חולקו עלונים באוטובוס ע"י הנהגים לכל מי שקנה כרטיסיות וחופשי חודשי מנייר. בנוסף הודבקו מדבקות ליד דלת הכניסה לאוטובוס, בתוך האוטובוס ברחבת העמידה וגם במס' תחנות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה