אפיקורס007
New member
מחדל בחלוקת ה"רב-קו"
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!
שלום! אני קורא בפורום מדי פעם אך לא משתתף בפועל. אבל הפעם קרה דבר שאי-אפשר לעבור עליו לסדר היום. כידוע, ממחר יהיה ניתן להשתמש במנוי חופשי-חודשי של דן רק באמצעות הרב-קו. אז פורסם שמדובר בזינוק אדיר קדימה לשיפור השירות, ושנפתח "מבצע" להנפקה של כרטיסי רב-קו במהירות ובחינם. אז ניגשתי היום לתחנה המרכזית החדשה בת"א כדי להנפיק את הכרטיס המיוחל. היו שם שתי עמדות: בקומה 6 ובקומה 7. אני בחרתי בעמדה של קומה 6, אך המצב בקומה 7 כנראה לא היה טוב יותר. בשתי העמדות היה לחץ אדיר. למרות זאת מהצהרים הופסקה חלוקת פתקי המספרים והתור התנהל כתור רגיל. בערך. מה שקרה באמת היה עקיפות, דחיפות, צעקות, קללות וכמעט מכות. וזה רק הלך והתגבר ככל שהתקרבתי בתוך ה"תור" אל הדוכן. בקרבת הדוכן הצטופפו ונדחפו המון אנשים, כך שבקושי היה שם חמצן לנשימה. אני למזלי איש גבוה, אז זכיתי ליותר חמצן מהרוב. זה היה יכול בקלות להידרדר להתעלפויות ו\או דריסה של אנשים. ומה עשו המאבטחים שמוצבים במקום? ובכן, היו שם שני מאבטחים: אחד ילד שנראה היה שהגיע בטעות לעבודה הזאת. והשני איש די מבוגר שכנראה היה רס"ר בעברו, והוא היה היחיד בכל הסיפור שתיפקד כהלכה - אך לא היה יכול לשנות את המצב לבדו. בשלב מסוים הזמינו משטרה. אז הגיעו שני ילדים ממג"ב שעמדו שם כמה דקות ועזבו... בסופו של דבר, אחרי שעה ו-45 דקות של המתנה, ואובדן של שעתיים ורבע שעות עבודה החלטתי לוותר ולחזור לעבודתי. במקום שירות קיבלתי חשיפה לסכנה של ממש והתעללות לשמה. אגב, לא ראיתי שם אנשים עם ילדים וראיתי מעט מאוד קשישים. אינני חושב שאוכלוסיות אלה יוכלו בכלל להצטייד בכרטיס לקראת חודש פברואר. אני, על כל פנים, לא רוכש החודש חופשי-חודשי. פניתי לאי-מייל האדום של ynet בנושא, בתקווה שהביזיון יקבל חשיפה. ומוניות השירות הרוויחו עוד נוסע. ואני ודאי לא היחיד!