מזרן פעילות

  • פותח הנושא 12344
  • פורסם בתאריך

12344

New member
מזרן פעילות

יש לי מתוקה קטנה ושובבה ונורא בא לי לקנות לה מזרן פעילות טוב. משיטוטים בפורום ראיתי המלצות על המזרן של פעלתון. יש למישהי המלצות אחרות? נוספות? הסתייגויות? ההסתייגות שלי בינתיים היא אחת- לא הצלחתי לראות מחירים באתר שלהם, אבל נראה לי שהוא יקר מאד. וגם הצבעים, והצורות הגיאומטריות, מבאסים אותי קצת. חשבתי על עוד רעיון- לקנות מזרן פעילות רגיל, כלומר- עם ציפוי בד כותנה כביס, ו'לרפד' אותו בשעוונית שקופה דקה, כדי לתת לו את אפקט העמידות במים ובלכלוך, וקלות הניקוי, שמייחדים את המזרן של פעלתון. נשמע ריאלי? אשמח על כל תובנה והמלצה! תודה
 
אנחנו קנינו אחד רגיל ואני לא הייתי מרוצה

איכות הבד גרועה, להוריד את הכיסוי לכביסה ואחר כך לשים בחזרה, זה סיפור לא פשוט. הוא גם די דק והנפילות הראשונות הוא לא ספג כמו שצריך. שמעתי על פעלתון, אבל מבירורים הבנתי שהוא יקר מאוד ולא רציתי להשקיע דווקא בזה. אחרי שכבר קנינו את שלנו, חברה מצאה מזרון התעמלות בחנות ספורט יעודית, עם ציפוי עמיד שקל לנקותו, עבה וקשיח יחסית. החסרון היחיד שלו שהציפוי לא כל כך נעים למגע של עור חשוף. זה הפריע בעיקר בהתחלה, והיא פתרה את זה על ידי סדין מעל. אבל היתרון הגדול הוא עמידותו ושאפשר להשתמש בו גם כשילד גדל, כמזרן התעמלות, ולא רק לילד בעצם. גם לישון עליו אפשר, אם יש צורך. קיצר, הרבה יותר שימושי בעיניי.
 

kanga

New member
לנו יש אחד רגיל

באמת נורא מבאס לנקות אותו. הפתרון שלנו - הוא תמיד היה בתוך ציפה של שמיכת חורף - משהו עם ציורים חמודים שעשה לנו שמח ואז נורא קל להוריד ולכבס. חוץ מזה - הוא משמש בהתלהבות רבה כבר ילדה שלישית
 

POOH*

New member
לנו יש של פעלתון

שווה עכל אגורה שהשקענו בו. יש עלךיו אחריות לכל החיים והבאמת לא נראה לי שנצטרך.. קנינו לפני 5 שנים והוא עדיין במצב מעולה. כל פעם שיש תינוק/ת בבית הם מתחילים עליו אימוני התהפכות וזחילה והגדולים קופצים עליו ועושזים אימוני גילגולים וקפיצות. בעיני זו אחת הקניות הכי טובות שעשינו. מזרן פעילות רגיל הוא בד"כ יותר דק ופחות מרופד. ולא יודעת אם ציפוי שעוונית רגיל יהיה אותו דבר במגע ובעמידות כמו הציפוי שלהם... POOH
 

mimimie

New member
מ/tapuzforum/images/Emo207.gifת ציפוי המזרן שלנו נקרע

מה אפשר לעשות? היכן אפשר לתקן? האם אפשר לתקן לבד? איך? תודה
 
למעלה