מזעזע: רכבת ישראל עושה ניסויים על אנשים

מצב
הנושא נעול.
מזעזע: רכבת ישראל עושה ניסויים על אנשים

אתמול אני עולה על הרכבת מתחנת רחובות לכיוון תל אביב בשיא החום בצהריים. בחוץ תחת השמש לפחות 40 מעלות נכנסים לרכבת שעומדת שם כבר כמה עשרות דקות ו................בום עפים אחורה, אין מזגן ברכבת. היה אולי 45 מעלות בתוך הרכבת אנשים רצים מקרון לקרון כולם נוטפי זיעה, מחפשים קרון עם טיפה יותר אוויר. אי אפשר לפתוח את החלונות, למה? לא יודע. אחרי שעברנו את באר יעקב המזגן התחיל לפעול, נכנסים לתחנה בלוד הפסיק, ממשיכים נדלק בכפר חב"ד המנוע של הרכבת כבה לגמרי ואנשים ממשיכים להתבשל, ככה כמה דקות הרכבת לא זזה, רק אחרי כפר חב"ד המגזן התחיל לעבוד באופן קבוע והחולצה שלי הייתה רטובה כמעט לגמרי. אני מה זה לא מפונק או צריך מזגן אבל אם אין מזגן לפחות שיהיה אפשרות לפתוח את החלון, מה יהיה בשעת שריפה שבכלל לא יהיה אוויר???
 

raminec

New member
מזעזע: רכבת ישראל עושה ניסויים על אנשים

אתמול אני עולה על הרכבת מתחנת רחובות לכיוון תל אביב בשיא החום בצהריים. בחוץ תחת השמש לפחות 40 מעלות נכנסים לרכבת שעומדת שם כבר כמה עשרות דקות ו................בום עפים אחורה, אין מזגן ברכבת. היה אולי 45 מעלות בתוך הרכבת אנשים רצים מקרון לקרון כולם נוטפי זיעה, מחפשים קרון עם טיפה יותר אוויר. אי אפשר לפתוח את החלונות, למה? לא יודע. אחרי שעברנו את באר יעקב המזגן התחיל לפעול, נכנסים לתחנה בלוד הפסיק, ממשיכים נדלק בכפר חב"ד המנוע של הרכבת כבה לגמרי ואנשים ממשיכים להתבשל, ככה כמה דקות הרכבת לא זזה, רק אחרי כפר חב"ד המגזן התחיל לעבוד באופן קבוע והחולצה שלי הייתה רטובה כמעט לגמרי. אני מה זה לא מפונק או צריך מזגן אבל אם אין מזגן לפחות שיהיה אפשרות לפתוח את החלון, מה יהיה בשעת שריפה שבכלל לא יהיה אוויר???
בזמן שריפה אפשר ומותר לשבור חלון
על מנת לחלץ את האנשים בזריזות מהרכבת. בכל זמן אחר, חלון גדול שניתן לפתוח הוא פתח לתאונות של נפילה מן הקרון. והיו דברים מעולם... גם באוטובוסים החדשים אין אפשרות לפתוח את החלונות למעט חריץ קטן בחלקם העליון של חלק מהחלונות.
 

darkshadow1

New member
בזמן שריפה אפשר ומותר לשבור חלון
על מנת לחלץ את האנשים בזריזות מהרכבת. בכל זמן אחר, חלון גדול שניתן לפתוח הוא פתח לתאונות של נפילה מן הקרון. והיו דברים מעולם... גם באוטובוסים החדשים אין אפשרות לפתוח את החלונות למעט חריץ קטן בחלקם העליון של חלק מהחלונות.
נפילות הן לא דבר נפוץ במיוחד,
מה שיותר נפוץ זה אנשים שמוציאים יד/ראש מהחלון ואז כשהאוטובוס עובר קצת יותר מדי קרוב לעמוד, קיר או מכונית אחרת...
 
בזמן שריפה אפשר ומותר לשבור חלון
על מנת לחלץ את האנשים בזריזות מהרכבת. בכל זמן אחר, חלון גדול שניתן לפתוח הוא פתח לתאונות של נפילה מן הקרון. והיו דברים מעולם... גם באוטובוסים החדשים אין אפשרות לפתוח את החלונות למעט חריץ קטן בחלקם העליון של חלק מהחלונות.
אי אפשר לצאת מהחלונות של הרכבת!
פעם שאני זוכר שעוד היה אפשר לפתוח את זה זה פתח ממש צרלכיוון הגג אז בטח שזאת לא הסיבה
 

raminec

New member
אי אפשר לצאת מהחלונות של הרכבת!
פעם שאני זוכר שעוד היה אפשר לפתוח את זה זה פתח ממש צרלכיוון הגג אז בטח שזאת לא הסיבה
לא רק שהיה אפשר ליפול מהרכבת
אני גם הייתי ברכבת שזה קרה בה בנסיעה לירושלים בשנת 92! נוסעת שרצתה לצלם את הנוף מהרכבת העולה לירושלים הוציאה פלג גוף עליון דרך החלון ונפלה החוצה. בקיצור, אתה מדבר על החלונות הקטנים שקיימים כיום ברכבות ואני מדבר על מה שהיה פעם לפני הגעת קרונות המודו.
 
מזעזע: רכבת ישראל עושה ניסויים על אנשים

אתמול אני עולה על הרכבת מתחנת רחובות לכיוון תל אביב בשיא החום בצהריים. בחוץ תחת השמש לפחות 40 מעלות נכנסים לרכבת שעומדת שם כבר כמה עשרות דקות ו................בום עפים אחורה, אין מזגן ברכבת. היה אולי 45 מעלות בתוך הרכבת אנשים רצים מקרון לקרון כולם נוטפי זיעה, מחפשים קרון עם טיפה יותר אוויר. אי אפשר לפתוח את החלונות, למה? לא יודע. אחרי שעברנו את באר יעקב המזגן התחיל לפעול, נכנסים לתחנה בלוד הפסיק, ממשיכים נדלק בכפר חב"ד המנוע של הרכבת כבה לגמרי ואנשים ממשיכים להתבשל, ככה כמה דקות הרכבת לא זזה, רק אחרי כפר חב"ד המגזן התחיל לעבוד באופן קבוע והחולצה שלי הייתה רטובה כמעט לגמרי. אני מה זה לא מפונק או צריך מזגן אבל אם אין מזגן לפחות שיהיה אפשרות לפתוח את החלון, מה יהיה בשעת שריפה שבכלל לא יהיה אוויר???
הרכבת יצאה משימוש בת"א מרכז

נסעתי ברכבת הזו והחלונות היו חסומים ואנשי הבטחון אמרו שעוד כמה דקות יסדרו והכל הבל ורעות רוח.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה