מזל שלא נגמר באסון http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3954306,00.html
T trainspotter New member 15/9/10 #1 מזל שלא נגמר באסון http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3954306,00.html
B BazukaGirl31 New member 15/9/10 #4 מלבב ../images/Emo20.gif איזה סיפור כיפי של אלימות על הבוקר. רק לא הבנתי למה שיחררו אותו למעצר בית? כדי לתת לו צ'אנס להכות שוב?
מלבב ../images/Emo20.gif איזה סיפור כיפי של אלימות על הבוקר. רק לא הבנתי למה שיחררו אותו למעצר בית? כדי לתת לו צ'אנס להכות שוב?
מ מנהל התחנה New member 15/9/10 #5 ../images/Emo192.gifלקח.... כדאי לבדוק טוב , מי הבן/בת זוג של הבן /בת זוג שלך.