מזל שלא נגמר באסון

BazukaGirl31

New member
מלבב ../images/Emo20.gif

איזה סיפור כיפי של אלימות על הבוקר. רק לא הבנתי למה שיחררו אותו למעצר בית? כדי לתת לו צ'אנס להכות שוב?
 
../images/Emo192.gifלקח....

כדאי לבדוק טוב , מי הבן/בת זוג של הבן /בת זוג שלך.
 
למעלה