מזל"ט לילדונת~

מזל"ט לילדונת~ ../images/Emo65.gif ../images/Emo104.gif

שחוגגת ומציינת היום שנה בצבא יאפ. לא נדון כאן כמה ימים מתוך ה-365 היית במדים... רק אבטיח לך חגיגה ענקית ענקית ביום השיחרור. א-מ-ן. אוהבת אותך המון וגאה בך על כל יום שעובר.
 
ובהזדמנות זו- מזל"ט לאמא של ילדונת~

שחוגגת היום יומולדת. המון ברכות. מגיע לך.
 

ילדונת~

New member
אמא שלייייייייייייי

כן כן לא שכחכו אותך כאן כייוון שאת קוראת ואני מקווה שנהנת לקרוא אותנו.. כל החבורה מאחלת לך מזל"ט ענקי.. והם בכלל אוהבים אותך מאוד... (גמני שלא תחשבי אחרת) אמא! אני רוצה לאחל לך המוני מזל טוב שתדעי כבר נחת ממני ושבכלל יהיה לך רק טוב שתצליחי לראות את עצמך מאושרת ולהנות מכל מה שיש סביבך אמא שלי תודה על הכל תודה ששאת סובלת אותי כל כך הרבה שנים.. ושבכלל עוד לא נמאס לך ממני ושאת מחייכת כשמעירים אותך בשלוש בבוקר 3 כונפות לשתות איתך קפה... ושתשארי כזאת חמודית.... תמיד.. שיהיה לך יומולדת מקסים אוהבת אותך המון...
 
צעירה.

יש כאלה שצריכים לעשות עוד המוני זמנים בצבא ויש כאלה שלא. לדוגמא אני. כפרות. מזל טוב, שיהיה לך בהצלחה. עד עכשיו לא טחנת הגיע העת לטחון. שלך, הפזמניקית המאושרת.
 

מיכל..~

New member
סימן טוב ומזל טוב ../images/Emo70.gif

ברכות ואיחולים!
מממ.. אני גם רוצה כבר צבא! וגם כבר רוצה לסיים! ו.. ווואעעעעעע.. חחחחח אוהבת אותך הרבה הרבה מוווואה
 

מיכל..~

New member
לאימא של ילדונת !

מזל טוב
המון המון אושר בריאות אהבה עושר שמחה רינה גיל דיצה וחדווה
 

ילדונת~

New member
תודה לכל המברכים...

חיחיחיחיחיחיחי אני יש לי פז"ם שנה אני כבר לא צעירה חחחח ובכלל נדמה לי שהייתי אולי 3 חודשים בצבא.... אז מע????! העיקר הכוונה
ולכל הפזמניקים כאן (ולך דובונית מתלהבת זה שאת משתחררת לפני בכמה חודשים לא אומר כלום את עדיין הרבה יותר עמה ממני... חיחיחיח אני מתה עלייך) ותודה שלא שכחתם שאני חיילת חחחחחחחח אפילו היום עליתי על מדים אחרי המוני זמנים שלא עליתי עליהם.. ומישהו קרא לי חיילת ולא הסתובבתי כי לא הבנתי שזה אלי... חחחחחחח שכחתי שאני חיילת... וסתם הכל בצחוק הצבא חשוב תתרמו למדינת ישראל אני חיילת מצטיינת אל תאמינו לאף מילה.. אני מעולם לא הייתי בגימלים ואני בכלל מתנדבת לעשות שבתות וחגים אין אין אני החיילת הכי מצטיינת שיש..!
 

מיכל..~

New member
טיפשת!

צחקתי בגללך בקול רועם מול המסך ואנשי הבית פחדו.. חחח עלאק חיילת מצטיינת :) חחחח
 
למעלה