מזל טוב על הפורום

Tali1912

New member
כאילו מה הקטע

אני רואה שהיתה נוכחות של המנהלים כאן ונתנו תשובות למרבית ההודעות כאן? אבל לבעיה הכי מרכזית שלכם והפאשלנית לא הגבתם? על הג'יבריש ב o.k . מתעלמים?
 

Master Boo

New member
אהלן

מצטער על חוסר התגובה, קצת עמוסים פה
א. האם הבעיה עדיין קיימת? ב. מה הדפדפן בו את משתמשת? ג. האם הבעיה מתרחשת בכל הדפים שלך, או בדף ספציפי? ד. האם היא מתרחשת עם עלייתו של העמוד או לאחר פעולה/פעולות מסויימת?
 

Tali1912

New member
וסהלן

הבעיה קיימת כבר כמה ימים וזה דיי מטריד, כל פעם לנסות למחוק קוביה אולי זה יסתדר, או לנסות להחליף קידוד ואז זה יותר סמתוכה ממה שהיה. זה קורה כשאני נכנסת לאוקי גם אם העליה של העמוד הדפדפנים שלי הם אקספלורר 7 ו אוונט ברואסר וגם מוזילה. לפי החשק אני בוחרת איזה דפדפן להשתמש בו ובכולם אותה בעיה. בעיה נוספת מתחילת ההשקה של OK זה חוסר פרופורציה בקוביות אחת עולה על השניה בפרט בצד שמאל עם האמצע.
 

Master Boo

New member
../images/Emo26.gif

לצערי OK לא נבדק על אוונט, אשמח אם תיצרפי תמונת מסך מIE או מFF.
 

Tali1912

New member
טוב אז ככה

הצילום מסך הראשוני ששמתי כאן למעלה הוא מאקספלורר שבע, והנה דוגמיות של צילום מסך מאוונט ברואזר ואחרי מוזילה
 

Master Boo

New member
לפי איך שזה נראה

הבעיה רק בקובייה מסויימת (שלה מולטי בלוג). אנחנו נבדוק מה יכול לגרום לקובייה הספציפית הזאת להופיע כג'יבריש. כמו כן נבדוק את הבעיה של גודל התמונה שמעלים.
 

Tali1912

New member
אז זהו שלא...

הבעיה היא בעוד קוביות שלא נראות כאן בצילום מסך, כמו קובית קישורים שכותרות הקישורים מופיעות בג'יבריש בתוך הקוביה וגם כותרת הקוביה וכן גם בכותרות למשל בוקר טוב צהריים טובים ערב טוב מופיע גם בג'יבריש כולל השם, זה עוד איך שהוא הסתדר אבל זה קיים.
 

Master Boo

New member
תבדקי בבקשה את זה ../images/Emo26.gif

תצוגה
קידוד איזה קידוד מסומן?
 

Tali1912

New member
נו יופי ואז...

נראה לך שזה יראה יותר טוב או יותר גרוע.... וחוץ מזה אמרתי שניסיתי את כל הקידודים שיש ושום דבר לא משנה את העובדה שה O.K הוא בג'יבריש
 

Master Boo

New member
בודקים

את היחידה שדיווחה על כזו בעיה, אנחנו בודקים מה יכולה להיות הבעיה
 
למעלה