מזל טוב למנהלת החדשה

מזל טוב למנהלת החדשה../images/Emo49.gif

אני לפני כמה חודשים גילתי את הפורום הזה ממש בטעות, בזמן שיטטותי בפורוןמים, יצא לי להיכנס מעט פעמים, מאחר והעמודים לא התקדמו כל הזמן היה אותו הדבר, לא שאני באה להאשים מישהו, אני בעצמי לא הייתי כאן הרבה, לכן מקווה שעכשיו תוכלי לקדם את הפורום הזה לכל אוהבי הרומן הרומנטי, סוף סוף נוכל "לצאת מהארון"
כל אוהבי סגנוןם הספרים האלו. הרבה פעמים יוצא שאנחנו מדברים חברות וחברים על ספרים, אני מתביישת להגיד שאוהבת את הסגנון הרומן הרומנטי, כי כולם מדברים על הסופרים הישראלים <כבודם במקומם מונח> מצטערת אבל זה לא הסגנון שלי, אולי אני יותר מדי רומנטית?!?!? מי יודע?!?!
...אז עכשיו יהיה לי עם מי להעביר רשמיים וחוות דעת על ספרים. יש לי בבית כבר ספריה פרטית משלי. כמעט 400 ספרים (כבר מזמן לא ספרתי, באמת צריכה לעשות רשימת מלאי) אני מאוד מאוד אוהבת את : דניאל סטיל, סנדרה בראון, ג'קי קולינס אלה הן הסופרות, שאיך שאני נכנסת לחנות ספרים קודם כל מחפשת את הספרים החדשים שלהם, לאחר מכן גם קונה, גודית מייקל, גודית קראנץ, סידני שלדון, ליאורה בלייר, ויש לי איזה 2 ספרים רק של נורה רוברטס, הבנתי שהיא התחילה להיות חזקה בתחום ולהיות מפורסמת יותר. אני אוהבת לקנות את הספרים שהם חדשים, לא מסוגלת לקרוא ספרים ישנים ומשומשים, תקראו לזה "שריטה" אולי כן, אבל ממש קשה לי לקרוא ספרים יד שניה, בגלל זה כל המשכורת שלי הולך רק בחניות הספרים. טוב, זה היה ארוך, אבל אני מאוד שמחה להיות איתכן כאן בפורום, מקווה שיהיה לנו כאן
חם ונעים ומהנה. המשך קריאה נעימה לכולן
 

m L m

New member
../images/Emo51.gif ../images/Emo9.gif

תרשי לי להגיד לך ואוו 400+ ספרים?
והחברות שלי עוד טוענות שאני קונה יותר מדי
את אוהבת את אותם סופרים כמוני - כמה מפתיע
בכל מקרה- ברוכה הבאה (או יותר נכון הנמצאת כי מתברר שאת נמצאת פה יותר זמן ממני...) הנה, שוב אני מתחילה לקשקש...
 
למעלה