מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.