מזל טוב לבני הספל !!!!

מצב
הנושא נעול.

zvir1

New member
מזל טוב לבני הספל !!!!

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
 

mister K

New member
מזל טוב לבני../images/Emo70.gif

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
מזל טוב לבני
 

אורי404

New member
מזל טוב לבני ולמשפחתו!

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
מזל טוב לבני ולמשפחתו!
 

Golf Bravo

New member
../images/Emo49.gif

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
 
תודה..תודה..וזה השבוע!

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
תודה..תודה..וזה השבוע!
כלומר מחר...יום ששי. טסים ללרנקה ביום ששי בבוקר, מחתנים את הילדה בעיריית לרנקה וחוזרים בשבת בלילה... ובקשר לתארים (שלי)..נו..נו.. אני אביר מסדר עניבת הפרפר, ולא דוקטור אלא פרופ' לגידול בנות מוצלחות (טפו טפו טפו).
 

אוהד11

New member
שכחת את ../images/Emo54.gif

תודה..תודה..וזה השבוע!
כלומר מחר...יום ששי. טסים ללרנקה ביום ששי בבוקר, מחתנים את הילדה בעיריית לרנקה וחוזרים בשבת בלילה... ובקשר לתארים (שלי)..נו..נו.. אני אביר מסדר עניבת הפרפר, ולא דוקטור אלא פרופ' לגידול בנות מוצלחות (טפו טפו טפו).
שכחת את
 
../images/Emo49.gif

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
 
../images/Emo49.gif

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
 
../images/Emo49.gifבני, לך ולזוג הצעיר../images/Emo140.gif

מזל טוב לבני הספל !!!!
מזל טוב לבני הספל.... -------------------------------------------------------------------------------- בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
בני, לך ולזוג הצעיר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה