מזל טוב לאוריאל :-) מזל טוב לרגל חזרתו לתפקוד של פורום רייקי! בתקווה לשיתוף פעולה פורה בהמשך!!! קורווין - מנהל פורום OCD, הפרעה טורדנית כפייתית.