מזל טוב יש לי אינטרנט מהיר!

deep ocean

New member
מזל טוב יש לי אינטרנט מהיר!

מת"ב+ברק. רציתי לעשות בדיקת מהירות, אז הלכתי לאתר שמפורסם למעלה. האם הבנתי נכון? אני אמורה להתחיל רק מהשלב הזה: - לעשות ping לספק שלכם ע"פ כתובת השרת , או לפי האתר או לפי רשימת ה- dns שמופיעה באתר של הפורום : http://users.tapuz.co.il/broadband/guides/isp/settings/ispsettings.asp נכנסתי לכאן והורדתי את קובץ הבדיקה שמופיע שם. אני לא לגמרי מבינה אם פעלתי נכון ומה אני עושה.
 

dov98

New member
לפניכן

ובכדי שתביני מה את עושה, קראי את נהל בדיקת המהירות ששם. הנהל יבהיר לך איך, כמה ולמה. לאחר מכן הפעילי את התוכנה שהיא בעצם פועל יוצא של הנהל.
 

deep ocean

New member
תודה דב ../images/Emo13.gif

תגיד דב, אתה יודע אם אפשר להפעיל שתי תוכנות פירוול ביחד? גם את זו של נורטון וגם את זו שהמלצת לי עליה בפורום בעבר?
 

antidot

New member
---->

אני לא דב, אבל השאלה המתעוררת כאן היא לא "האם אפשר", אלא "למה לכל הרוחות תרצי לעשות דבר כזה ?". קצת קשה לי להבין את ההיגיון שבעניין. פשוט לרצון עז להסתבך, אני לא מוצא סיבה אחרת לשני פירוולים במקביל. מה גם שזה יכול לשבש את tcp/ip stack ... Antid0t (מלא פליאה)
 

dov98

New member
WTF ? למה?

את בנק או משהו? ממש אין צורך. הפעילי את KERIO והרי יש לך רשת, נכון? שימי אותו על השרת בלבד. ואם את רוצה שכלול כך שהשרת לא יהיה פעיל כל הזמן, קני ראוטר ביתי שיש בו גם FW .
 

ליאן.

New member
ואם כבר ראוטר.. אז תוכלי לחבר

גם את המחשב של אביך באותו חיבור האינטרנט המהיר..
 

דריזט

New member
אני אישית ממליץ על זה של נורטון

הרבה יותר ידידותי מ-KERIO ולא פחות משוכלל (אולי יותר?).
 

eladts

New member
יש רק כמה בעיות

שמשותפות לרוב תוכנות ה-FW האישיות המסחריות: נורטון, ZONE ALARM וכו´: 1. כבדות ומצריכות הרבה משאבים מהמחשב 2. פרנואידיות להחריד, כל פינג זה נסיון פריצה נועז 3. עולות כסף חוץ מזה הכל בסדר
 

דריזט

New member
אבל למי שיש כבר נורטון...

את שלי קיבלתי עם הלוח אם. 1. אף שאני נוטה להסכים שקריו קלילה יותר, יש לציין שבסימנטק מספיק מתוחכמים לטעון את הקונטרול פנל בנפרד ע"פ שימוש. אני משער שמקסימום ההפרש בין נורטון לקריו מסתכם במגה אחד, לא כזה ביג דיל. 2. לא מצאתי שהתוכנה פרנואידית. זכור לי שבזון אלרם 2 קיבלתי הרבה יותר הודעות על נסיונות פריצה. עם נורטון אני מוטרד לכל היותר פעמיים ביום, וגם זה לעיתים נדירות. 3. תחליף לוח אם וגם אתה תקבל את התוכנה בחינם :)
 

dov98

New member
אתה לא יודע על מה אתה

מדבר ואתה זורק סתם מילים. אם אתה לא מבין , שאל! אך אנא, אל תטעה אחרים.
וזאת גם לא השאלה שנשאלה כאן!
 

ronenkremer

New member
תוכנות Firewall

ה FW הראשון שהיה לי היה zonealarm שהוא מרשים מבחינת קלות השימוש אבל לא עובד חלק עם תוכנות P2P מסוימות (eMule למשל, והם מציינים זאת באתר שלהם) אח"כ עברתי ל Kerio לפי המלצת הפורום, שהוא ממש טוב אבל מקפיץ מידי פעם חלונות שעל מנת שלא יקפצו צריך להכנס להגדרות התוכנה ולקרוא את המדריך ו...יותר מידי מסובך למי שלא מבין במחשבים ורק רוצה להתקין. אז חזרתי ל Zonelarm אבל השימוש הכבד ב eMule הכריע (מה עוד שבאתר של eMule ה Kerio רשום כמומלץ במיוחד), לכן המנצח הוא: Kerio.
 

ronenkremer

New member
קישורים

לעמוד של eMule בו מוסבר איזה תוכנות מומלצות ואיזה לא: http://www.emule-project.net/faq/firewall.htm (דוב, כדאי לצרף לקישורים): להורדת zonelarm בחינם לשימוש ביתי http://download.com.com/3001-2092-10153456.html להורדת kerio בחינם לשימוש ביתי: http://www.kerio.com/dwn/kpf2-en-win.exe או http://download.kerio.cz/dwn/kpf2-win.exe
 

dov98

New member
תודה ../images/Emo13.gif אבל זה לא הנושא

הנושא הוא: האם 2 FW ! והתשובה חד-משמעית: לא! ואם ראוטר, בכלל אין צורך בFW .
 

deep ocean

New member
תודה

אין לי רשת אגב, רק אני מחוברת לאינטרנט המהיר. בכל אופן, אני אשאר רק עם הנורטון. אני סתם לחוצה חה חה חה. צודק, אני באמת לא בנק
 

xroeeh

New member
~~~~>

אחרי שראיתי אנשים שמתקינים כל תוכנת ריגול שרק צצה (ביחד עם תוכנות השיתוף למינהן) החלטתי ששוה להמליץ על פיירוול למרות שיש ראוטר, הרי הראוטר לא יעזור אם תוכנה מבפנים ניגשת ומוסרת פרטים עליך. הוא טוב להגנה מבחוץ, לא אם יש משתפי פעולה מבפנים וכאן נכנס הפיירול האישי. רועי
 

eladts

New member
תלוי בנתב

באלקטל 510 יש למשל FIREWALL מלא, לא סתם מיפוי פורטים ואפשר להגדיר כללים בדיוק כמו IPCHAINS שב-LINUX.
 

eladts

New member
כמו שכבר כתבתי

כרגע תכנות ה-FIREWALL, מעבד לדברים הטריויאלים שכל LINKSYS יכול, נעשה באלקטל רק דרך ממשק ה-TELNET, כמו ב-F16 אמיתי. אבל באלקטל ישראל עובדים על תוכנת קינפוג ידידותית ל-FIREWALL של ה-510.
 
למעלה