"מזל טוב" בסינית?? איך כותבים....?? תודה..
M Mei11 New member 8/5/06 #4 אז זה ככה 祝你生日快乐 Zhu ni shengri kuaile התרגום הוא פשוט - מאחלים יום הולדת שמח