מזונות לבן 18+
מזונות לבן 18+
שלום אני שילמתי מזונות כפי שנפסק לי במשך שנים עד הגיע הבן לגיל 18. למרות שחשבתי שאוכל להפסיק את התשלום, נשלף למולי החוק/נוהג המחייב אותי להמשיך לשלם שליש לעוד שלוש שנים. שיהיה. אני מסכים לשלם. הבעיה היא שהבן, משום מה, לא מוכן להגיע אלי הביתה לביקורים ובכלל. אנו משוחחים לעתים בטלפון ובזה מתמצה כל הקשר ביננו. יש לו עוד אח ואחות מצידי. הוא החל לפני כחודשיים קורס מטעם הצבא, מגיע הביתה בסופי שבוע ולעיתים גם באמצע - אך אלינו אין הוא מגיע. איני יכול להעלות בדעתי סיבה להתנהגותו. הודעתי לו ולאמו שאמשיך לשלם את המזונות אך ורק לבן עצמו ובמזומן/צ'ק ביד. אם יבוא אלינו לביקורים יקבל, אם יעדיף לנתק מגע - לא יקבל. את התשלום לחודש האחרון לא העברתי לחשבון הבנק של האם כפי שעשיתי בכל השנים האחרונות. אויימתי בתביעה. האם יש לאיום זה ממש??
מזונות לבן 18+
שלום אני שילמתי מזונות כפי שנפסק לי במשך שנים עד הגיע הבן לגיל 18. למרות שחשבתי שאוכל להפסיק את התשלום, נשלף למולי החוק/נוהג המחייב אותי להמשיך לשלם שליש לעוד שלוש שנים. שיהיה. אני מסכים לשלם. הבעיה היא שהבן, משום מה, לא מוכן להגיע אלי הביתה לביקורים ובכלל. אנו משוחחים לעתים בטלפון ובזה מתמצה כל הקשר ביננו. יש לו עוד אח ואחות מצידי. הוא החל לפני כחודשיים קורס מטעם הצבא, מגיע הביתה בסופי שבוע ולעיתים גם באמצע - אך אלינו אין הוא מגיע. איני יכול להעלות בדעתי סיבה להתנהגותו. הודעתי לו ולאמו שאמשיך לשלם את המזונות אך ורק לבן עצמו ובמזומן/צ'ק ביד. אם יבוא אלינו לביקורים יקבל, אם יעדיף לנתק מגע - לא יקבל. את התשלום לחודש האחרון לא העברתי לחשבון הבנק של האם כפי שעשיתי בכל השנים האחרונות. אויימתי בתביעה. האם יש לאיום זה ממש??