מזה סקסי כאן?

מזה סקסי כאן?

כי שמתי לב שיש ניקים מסוימים שרק הניקניים שלהם מרטיט משו..
ואם מצרפים לזה את הכתיבה השנונה הסיגנון הבטוח, הקצר וההחלטי - מתקבלים קווי מתאר לגבר המסוקס מהסרטים.
בואו נתבל אתזה בקצת מידע יבש של גיל, עידה ומקצוע - וכבר הצמדנו לו תכונות אופי מהפנטות.
וקצת מחליפים טלפונים וישלו קול נמוך ועמוק, כמו של ההוא בסרטי פורנו.
ואם ישלך פטיש על קרחים ממש במקרה הוא קירח. ואם ישלך פטיש על כפות ידיים גדולות ממש במקרה ישלו כאלה.
כמובן שרצנו לדייט מטורף על עיוור או תמונה או משו, כי מי יגיד לא לפנינה שכזו?!
ואז מתבאס לכם הת*ת כי דמיינתם את בראד פיט יוצא בתחתונים מאחרי וילון מספר 1.. וקיבלתם את מיסטר בין עם פטרוזיליה בשיניים ועוד קצת זוועות.
מעניין אותי מה קורה עם האלה האפורים, שהניק שלהם פסדר כזה, והכתיבה שלהם לא שוס, ואפחד לא באמת שם לב אם הם נעלמו לכמה שנים וחזרו..
האם הם חתיכים מסוקסים כמו בסרטים או בעצם כל מי שמגיע לכאן זה בגלל שהוא 90% פצוע או מוגבל פיזית?


זו רק אני ששיטחית כמו דיקט של סוכה, או שיש כאן עוד כמה כאלה?
 

אביeג7

New member
יש עוד כאלה


איזה כיף לשמוע
את ניראת הרבה יותר מעולה מאשר בתמונות
 

שKקירה

New member
קודם כל את שטוחה כמו

הבייגלה שטוחים..
ואם אני 90% פצועה או מוגבלת לדעתך אז כן כולם כאן כאלה..
 
זה רק

נדמה לי או שקמת קרבית?
סתם אגב, מתי נפגשנו שאת מעבירה ביקורת על המראה שלי?
וסתם אגב 2, בייגלה שטוחים זה אחד הדברים המגעילים.
 

שKקירה

New member
שוהם. .

מה את עושה את עצמך את רזה בטרוף.. את דו ממדית מרוב שאת רזה .
ולא קמתי קרבית אני כזאת תמיד

וסתם אגב בייגלה שטוחים זה טעים.
 

שKקירה

New member
סתם ..

לא קשור.
אמרת שטחי נזכרתי בשטוחים. .

לא הייתה לי כוונה להעביר עליך ביקורת. . סליחה אם זה נראה/נשמע/נקרא/הובן/התפרש/התקבל ככה..
אז מתי נפגשים שהביקורת תהיה אמינה?
 
רשעה


אני בירושלים כמעט כל יום כל היום. עובדת מהבוקר עד הערב..
ציינתי בפייס שעות ערות שמומלצות לצרכן. לאחריהן אני נהפכת למפלצת ומגרשת את כולם מעל פני ופונה לישון
 

שKקירה

New member
טוב אני

לא באמת עוקבת בפייס..
אבל אפשר מתישהו להיפגש..
גם יהודה חייב לי יומולדייט..
 
אל

תהרגי אותי אבל אנלא יודעת אם אנחנו ביחד בפייס כי אנלא זוכרת איך קוראים לך בכלל

יודה חייב להרבה.. שמישי תתחתן איתו כבר כדי שיפסיק להטריד מינית גברים תמימים.
 

שKקירה

New member
חחחחחחחחחי

הרגתותי עכשיו.
חצופה לא זוכרת את שמי הא.. היה לי את המספר שלך בפון הקודם לא נראה לי שהעברתי אותו לפון עכשיו..
בפייס אנחנו לא.. אבל אני רואה את התגובות אצל החברים המשותפים
 
מנוולה!

סורי שאנלא זוכרת.. השם שלך מתחיל בר'?
אנלא יודעת איזה מס' היה לך כי החלפתי כמה פעמים..
ושלחי לי חברות אם באלך
 

mri10

New member
קודם כל את לא לגמרי טועה.

אבל עוד שני דברים.

1.כל עולמינו עולם של שקר הוא,העולם הווירטואלי רק מעצים את מה שכבר קיים ממילא.

2.הלא אנו הגברים מאוד רגישים למוניטין שלנו,אז למה להתגולל רק עלינו?!וכי בנות המין השני חפות מפוזות ושיקולי תדמית?!
התרגלנו הגברים לקבל את האיפור ושאר האביזרים כדבר מובן מאליו,אבל אם נתבונן אז כן,גם זה סוג של הונאה..

כך שבסופו של יום מוטב להכיל את המציאות הזאת,מאשר להתפרק ממנה. פשוט תלמדי,אלמד,נלמד. להתנהל עם מציאות השקר הזאת.

לא??
 
זהו

השאלה היא האם כל האנשים שמגיעים לעולם הוירטואלי פונים לנישה הזו אחרי שהתייאשו מהאופציות האחרות?
האם המראה החיצוני של כולם כאן פגום בצורה כזו או אחרת? (פגום - יכול להתפרש באלפי צורות)

ולגבי 2, זה הגברים אשמים. סיפורשקרהבאמת #362
את הדייט הראשון שלי בחיים סידרה חברה שלי, לא משנה שרק לפי הפרטים הראשוניים ידעתי שזלא יתאים, אבל זרמתי כדי שלא יגידו שאני סנובית או משו..
נוצר מצב שהדייט נקבע מעכשיו לעכשיו וזה היה היום הכי עמוס שלי בעבודה, כי זה מה שהתאים לנסיך.. זרמתי 2.
סיימתי לעבודה ורצתי להתקלח ולהתארגן, תוך כדי הוא מתקשר אלי ושואל מה קורה וזה.. עניתי שעוד כמה דקות אני מוכנה הוא שאל בהתפלאות כבר הספקת להסתרק ולהתאפר?! אז עניתי לו שלא. אנלא מסתרקת או מתאפרת.
התגובה שלו "איכ. מזה בחורה שלא מתאפרת? תשקיעי לכבודי. תתאפרי בשבילי" סוף ציטוט.

לסקרנים - הדייט נמשך שעה רק בשביל הנימוס.
 

dori78

New member


לא הייתי יוצאת מהבית לכבודו.
מעדיפה לשבת לסרוג מול הטלויזיה, מאשר לשבת מול מישהו שמצפה שאני אעשה דברים לכבודו בלי להכיר אותו.
 


לא משו ספציפי, סתם תהיות שעלו בי בנוגע לכמה.. לאו דווקא מכאן.
מהמרחב האינטרנטי הוירטואלי בכלל.
 
אם השאלה היא כללית על הוירטואל

אז לא נראה לי. באתרי היכרויות חלק מהנשים והגברים מאוד אטרקטיביים חיצונית. אולי פעם זה היה נכון, אבל לא היום.
 
כן

כולנו יצורים פצועים, שוכני ביבים, עכברושי צ'אטים, נזלת ירוקה יורדת לנו מהאף, מוחאי כפיים עם גב מכופף וכובע מצחייה עם מאוורר, יש לנו פאוץ', אנחנו מסתובבים עם ג'ינס שלושת רבעי וגרבי ספורט מתוחים.
איכס אנשים מהאינטרנט?
גועל נפש מרוכז!!!

האנשים היפים נמצאים בחוץ.

 
למעלה