מזה זה סמיגול?

אתה מתכוון להוביט סמיגול ?

גולום הוא סמיגול... ואת זה הבנתי רק מחיפוש זריז בגוגל http://e.walla.co.il/?w=/214/643047 פה יש תמונה שלו
 

מוריקה

New member
אני בת קודם כל

תודה אבל את הקישור הזה מצאתי בגלל זה רצית תמונה אחרת ופרוט על היצור הזה כי לא מצאתי.... בכתבה ששלחת לי רשום על חיה בסרט שר הטבעות....
 

בסג

New member
זו דמות מהספר שר הטבעות

דמות דמיונית, כמו כל הספר. בין היצורים שנמצאים שם, בטרילוגיה של טולקין, יש גם הוביטים. יצורים תבוניים, כמו בני האדם, יותר נמוכים ויותר שעירים. סמיאגול (ובשמו הנוסף: גולום) הוא דמות בספר, שבמקורה היא הוביט. הוא קצת התעוות. על זאת ועוד - ויקיפדיה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%9D
 

מוריקה

New member
../images/Emo2.gifמה??דמיונית???

אבל אבל... ראיתי לפני שעתיים בערך סרטון באינטרנט על שני מטיילים שראו סמיגול ביער....או משהו דומה.... אמיתיי אמיתייי כנס לקישורר זהה אכן מפחידד
 

בסג

New member
תקראי טוב

"סמיגול, או לפחות משהו/מישהו מאוד דומה לו, התגלה באמצע הלילה ביער בקטלוניה ליד העיר קמפדבה, וצולם על ידי שני מקומיים מפוחדים" מי שכתב את זה לא חושב שיש יצור כזה באמת, זו צורת ניסוח שכזו. ואגב, צפיתי בסרט, וחוץ מכמה עלים ואדמה, לא ראיתי שום דבר.
 

מוריקה

New member
כן קראתי טוב

לא אמרתי בוודאות שזה זה פשוט עניין אותי מה זה "החיה" הזאת ומצאתי שזה לא ממש חיה דמיונית אכן יש דבר כזה זה חיה שנקראת "הוביט" או יותר נכון הומו-פלורסינסיס וזה חיה בגובה עד מטר עם ידיים ארוכות אוזניים מחודדות ולא זוכרת מה עוד....אבל היא די נכחדה מהעולם.... בכל מקרה לקראת סוף הסרטון תראה שהמצלמה מתמקדת במשהו ומישהו פותח עניים ואז המטיילים רצים.
 
מישהי שהראתי לה את זה טוענת שזה

משהו בשם מוזלמן בויקיפדיה מצאתי שזה אדם על סף מוות עקב מחלת רעב שהוא סוג של חי- מת שכזה. זה עדיין לא נראה הגיוני, מאחר והעיניים האלו זהרו בחושך בצורה לגמרי לא אנושית.. ואני עדיין רועדת
 

קישקשתא

New member
מוזלמן

היה כינוי לצלי אדם מזיי הרעב בשואה. אני מקווה שאת מכירה את התמונות לפחות. הסרטון הזה - מבויים.
 
ה"הוביט" שמדברים עליו

זה שלד יחיד שנתגלה במקום מבודד (ומאד רחוק מאירופה), סומאטרה אם אני זוכר נכון, ועכשיו יש דיון שלם אם הוא שייך למין נפרד של יצורים טרום-אנושיים, או שמדובר בתופעה אחרת. כינו אותו "הוביט" ע"ש החבר'ה שטולקין המציא. והאזניים המחודדות וכל היתר זה די שטויות. מצאו מאובן אחד, לא ברור. מזה לא עושים עכשיו גזע שלם של שדונים שמשוטטים ביערות ספרד.
 

naps

New member
הלווווו. להתעורר שם...

לא חשבתם על זה שזה מבויים? מצטער על הסקפטיות אבל אני לא מאמין שזה אמיתי.
 

מוריקה

New member
שמע יש מצב זה מבויים אי אפשר לדעת

אבל לרגע זה,אני חושבת שזה נראה אמיתי
 
סימן שזה מבויים היטב.

גם ל"מלחמת הכוכבים" את מאמינה? זה סרט, ותמיד אפשר לעשות טריקים ולשים איפור ומסכות, ותמיד אפשר לצלם את זה כאילו זה תיעודי. ראית "פרוייקט המכשפה מבלייר"? אותו סיפור.
 

מוריקה

New member
ראיתי ובלי לזלזל אני די מבינה בסרטי

למדתי ניתוח סרטים 3 שנים ואני מתגייסת למשהו כזה בצבא .... אז אני די מבינה... ובלי קשר לזה אני חושבת שזה נראה אמיתי ,כל אחד לפי מה הוא חושב.. אתה חושב שזה מבויים שיהיה לך בכיף! אי אפשר לקבוע שזה מבוים או שזה אמיתי כי אין הוכחות...אתה רק "חושב" וגם אני רק "חושבת".
 
לא מדוייק.

ההנחות שלנו נשענות על בסיסים קצת שונים: ההנחה שלי היא שזה מבויים. זה דורש: כמה אנשים שרצו לעשות משהו נחמד ומבהיל, מצלמה, יער, איפור ואפקטים מיוחדים. ההנחה השניה היא שזה עשוי להיות אמיתי. זה דורש: קיום של מין חדש לחלוטין למדע, שמסתתר באירופה (איזור מיושב למדי, ואפילו באיזורים המיוערים), דמוי אדם, שהצליח עד כה לשרוד ללא השארת זכר, עקבות, תצפיות, וכן הלאה. יש המון המון תנאים נחוצים לצורך זה (יש לי קצת ידע בביולוגיה ואבולוציה.). שני ההסברים "אפשריים". אבל ההסבר שלי פשוט הרבה יותר ומניח הכי מעט הנחות מראש. ההסבר השני דורש המון דברים חדשים. המושג "התער של אוקם" מוכר לך? זה כלי מחשבתי מאד שימושי. מהותו, בקיצור רב: כל עוד אין הוכחות לצד זה או אחר, ההסבר הפשוט יותר מתקבל. לכן אם יש לנו ברירה בין הסבר שדורש כמה חבר'ה עם חוש הומור וזמן פנוי, והסבר שני שדורש להפוך על הראש הרבה ממה שידוע לנו עד כה על העולם, ההסבר הראשון מתקבל עד שיובאו עוד הרבה עדויות תומכות. זה לא "רק חושב". דוגמא: אם אשתי נכנסת הביתה יום אחד ומוצאת אותי עירום במיטה ואת השכנה עומדת עם שוט וחזיית-עור מעלי, אני יכול לטעון שיש לזה הסבר הגיוני (שקשור בפיל מאולף שברח מגן-החיות, צינור מפוצץ באמבטיה, גלולות-שינה וטלסקופ), אבל אני חושב שההסבר שיתקבל על דעתה יותר יהיה שאני יצור בוגדני והיא תעיף אותי מהבית. טענה כמו "את רק 'חושבת' שזה מה שקרה, אין לך הוכחות" לא תתקבל על דעתה. ההסבר הפשוט לוקח.
 

מוריקה

New member
אוקי אתה בא פה להסביר לי

שזה מבוים לפי דעתך... לא שללתי את דעתך בכלל ...יש מצב שזה מבוים אני חושבת שזה נראה אמיתי.
 
למעלה