מזדה לנטיס 2001

uri simon

New member
מזדה לנטיס 2001

לנטיס 2.5 שנים על הכביש 40k החלפתי 5 פעמים נורת ברקס!
 

fazer

New member
תפסיק לבלום כל כך הרבה...

ולא תישרף הנורה בכזו תכיפות...
Fazer
 

sronis

New member
מה?? לא יאומן!!

חוסר אמינות מדהים!! בחיים אני לא קונה יותר מזדה!!
רוני
 

Rשף

New member
קצת רצינות

גם לי בלנטיס 96 היתה בעיה דומה, ובנוסף גם פנס ראשי שנשרף אחת לחצי שנה. פתרון אין לי
 
למעלה