דיברנו על כך בעבר, ואכתוב במלים אחרות
אתה מגיע מכיוון המחשבה של הפתרון האולטימטיבי/אלגנטי וכו' - וגם הנוח לך.
אבל מה שמתאים לך, זה לא בדיוק מה שמתאים ללקוח.
אתה ושיטותיך והרגליך, אבל בפורום שגולשים יותר לקוחות של שירות מזגנים מאשר ספקי שרות למזגנים, כדאי שתתחבר לצרכים שלהם, ולא תנתב ותקדם באופן עיוור את הפתרון של לקנות חדש.
מה שאני מצפה מאנשי מקצוע שאני עובד איתם, שיציגו בפני את כל המידע, את כל האפשרויות, מה שאתה יודע-וגם את אי הוודאות (למשל כמה זמן תיקון יחזיק?) , תן לי המלצה מה לדעתך כדאי לעשות, ואז תן לי כלקוח להחליט!
אתה כספק לא יודע , מה עובר ללקוח שלך בראש - דוגמא נוספת:
אולי הוא בכלל מתכנן למכור סוף השנה את הדירה, והוא מסיבותיו גם לא ירצה לספר לך את זה, וממש הדבר האחרון שהוא צריך זה לקנות מזגן חדש?
שוב, אתה ושיטותיך, לך באשר נראה לך נכון-רק שתדע שלי כגולש, ואולי אחרים שחושבים כמוני, כיוון כתיבה כמו שאתה מפגין, רק מרחיק. אנחנו ממש לא באזור, אבל אני הייתי נרתע ממך כאיש מקצוע שמאוד דוחף לי רעיונות לקנות חדש כשצריך וכשלא...