מזגן בחדר ילדים

yaaraes

New member
מזגן בחדר ילדים

מה דעתכן על מזגן בחדר ילדים? אני יודעת שמזגן קצת מייבש אבל יש פתרון לחיסרון הזה (מכשיר אדים קרים). היתרונות, לעומת זאת, רבים: גם מחמם מהר, גם חסכוני בחשמל בהרבה מרדיאטור וגם מאוד מאוד בטיחותי. אז מה אתן אומרות? כדאי?
 

עאמ

New member
יש פתרון אחר-

יש עכשיו תנורי חמום על חשמל שזה נראה כמו ונטילטור ש קיץ אבל זה תנור. זה מחמם מדהים חדרים וגם שטחים יותר גדולים ויש כאלו שאפשר לתלות אותם על הקיר גבוה ולהפעיל עם שלט, עוד יתרון - ברגע שזה נופל התנור נכבה אוטומטית. עוד יתרון - הרבה יותר חסכוני ממזגן חימום. אני אישית לא סובלת מזגני חמום כי זה סותם לי את האוויר ולכן אנחנו עם התנור הזה. היתרון למשל של תנור צלעות בחדר זה שאולי הוא מתחמם קצת לאט אבל ברגע שמתחמם אז שומר את החדר בטמפרטורה נעימה ולא חונקת אפלו אם זה על הכי נמוך, וכך אפשר לשון לילה שלם עם הרדיאטור צלעות, שומר על חדר מאוד נעים. רדיאטור לפי מה שאני יודעת הוא מאוד בטיחותי ואפשר גם לעשות איזה פתרון יצירתי של לשים אותו מאחורי "כלוב" אם את מפחדת שיגעו או משהו. בכל מקרה את התנור חמום הזה שנראה כמו ונטילטור קנינו בהום סנטר וזה עולה בין 200 ל 300 שקל תלוי אם יש על זה מבצע.
 
לנו יש מיני מרכזי

וזה באמת מחמם מצויין, (היובש לא מורגש), העניין הוא שאי אפשר להשאיר מזגן פועל כל הלילה (אולי רק בלילות קיץ....), אז יש מזגן וגם רדיאטור. (והאמת שיש גם מפזר חום- למקרים שבהם אנחנו רוצי םלחמם רק את החדר שלה...). בקיצור.... אני לא יודעת...
 
למעלה