מותר לקטר כאן נכון???

מירי,

New member
מותר לקטר כאן נכון???

אז קודם כל ברכות לפיחת הפורום (עדיף מאוחר מאשר בכלל לא). אני אישה שבמקור שלה שמנה , ועכשיו אני אומנם רזה בגוף אבל אני עדיין שמנה! ונוסף לכל עליתי 1.5 קילואים נוראיים!!! אני שונאת את המשקל! נו טוב הלכו כל פרות הקיץ לשבוע שבועיים הקרובים (ואותם אני מ`זה אוהבת), אני יודעת שזה מה שגרם לי לעלות כל כך הרבה.... עכשיו אני רוצה קצת להגיב על כל דיאטות ה 1000 ק``ק , או דיאטת לחם ודיאטת אבטיח (עם זו הייתי מסתדרת נהדר) - אל תעשו את זה !!! כמות הקלוריות שצורכים צריכה להיות קשורה לגיל , למשקל ההתחלתי ולמשקל הרצוי! כאשר לא אוכלים נכון ומאוזן הגוף נכנס למגננה ובעצם לא יורדים וכאשר יורדים , במקום להוריד מהשומן - מפרקים שריר מה שאומר שאכילה הכי קטנה תעלה אותנו שוב במשקל... אני בדיאטה כזו או אחרת (גם אלה שאני אומרת עכשיו לא!) מאז שאני זוכרת את עצמי, ובתקופות שבהן לא הייתי בדיאטה לא הייתי שמנמונת הייתי ש-מ-נה! בסוף ברוב יאושי עשיתי ניתוח , ועכשיו אני עדיין נלחמת במשקל , הורדתי את כל המשקל העודף - אבל לשמור זה קשה , כך שלמרות שאני שוקלת 60 ק``ג אני מבינה את כל מי שכאן נלחם במשקל. ושיהיה לנו יום קל!
 

ארינה

New member
היי מירי, אני גאה בך על שהורדת

גם אני נכנעתי בסופו של דבר לסכין המנתחים אבל היו לי סיבוכים. הדיאטות הללו הן כלליות אני מתכננת לשים כאן את הטבלה שאומרת את צריכה הקלוריות לאדם לפי גיל ומי שמתאים לו שירוץ עם זה ומי שלא אז.....לא. את הדיאטות האלה לקחתי מהספר של רות סירקיס ואני די בטוחה שהיא יודעת מה שהיא אומרת אבל למרות הכל עדיף לקבל ייעוץ מקצועי ואינדיבידואלי. בכל אופן המון המון בהצלחה ארינה
 

מירי,

New member
למה היא אמורה לדעת?

כמה שאני זוכרת היא אמורה להבין באיך לעשות אוכל , ולכן היא אולי גם יודעת כמה קלוריות יש בתפריטים... רק לא הבנתי איך מדפיסם את זה (נו טוב אני עוד אכיר את הפורמט הכתום) אבל מה לאכול וכמה , אני לא חושבת שהיא יודעת! גם את עבר קיצור קיבה? רוצה לספר?
 

ארינה

New member
לא נכון, דיאטנית מכסה את הכל.

את הסיפור שלי של הקיצור קיבה תוכלי למצוא בפורום של קיצורי קיבה.
 

מירי,

New member
אבל היא לא דיאטנית...

ומצאתי אותך בפורום של המקוצרים , אבל לא מצאתי שסיפרת שם על עצמך (ולא שאת צריכה...)
 
למעלה