מותר לי לשאול שאלה?

morada

New member
מותר לי לשאול שאלה?

בעונה חמישית בפרק "48 שעות" היה לארגון ה-NID גואולד בשבי. מאיפה הוא הגיע אליהם? (אני מניח שמאחד הפרקים בעונה חמישית, כי לפי מה שאני זוכר לא היה להם אותו בעונה 4). ובכלל מה זה הארגון הזה? מה התפקיד שלהם? ומה הקשר של מייבורן אליהם?
 

morada

New member
במחשבה שניה..

קראתי על ה-NID ב gateworld, מה שמוביל לשאלה אחרת: האם הארגון קיים באמת או שהוא המצאה לצורך הסדרה?
 

subatoi

New member
גם אני שאלתי את עצמי.

יכול להיות שפשוט הם היו צריכים "אויב חדש ומסתורי", והמציאו גוף ביון ענק תמנוני, דרקוני, אפל וכל-יכול, כדי שיהיה תסריט.
 

Liam The Beast

New member
אממממ

והSGC קיים במציאות? לא חובה שיהיה משהו קיים במציאות בשביל להשתמש בו בסדרת מדע בדיוני
 

morada

New member
../images/Emo12.gif מה הוא לא קיים?

אל תדאג אני מודע לזה שזה מד"ב, אבל חשבתי שאולי יש באמת ארגון שכזה (כמו ה-FBI וכו'), בכל זאת יש דברים שלקוחים מהמציאות בסדרה. וכמובן אם היה קיים ארגון כזה הממשל היה מכחיש את קיומו אבל חובבי הקונספירציות היו דואגים לנו לפרטים...
 
למעלה