מותר להמתח....

מיקו 42

New member
מותר להמתח....

משפטים (משעשעים) לחילוץ העצמות: כמו שאמר ווינסטון צ'רצ'יל: "אני מתעמל די צרכי בנשיאת ארונות בלוויות של חברי המתעמלים". הליכה יכולה להוסיף דקות לחייך. מה שיאפשר לך בגיל 85 לבלות 5 חודשים נוספים במוסד שיקומי תמורת 5000 דולר לחודש. סבתי החלה לצעוד חמישה ק"מ ביום כאשר הייתה בת 60. היום היא בת 97 והיום אנחנו לא יודעים איפה היא לעזאזל... הסיבה היחידה שיכולה להניע אותי לחדש את שיעורי ההתעמלות שלי היא שאוכל לשמוע שוב קולות התנשפות כבדים. בשנה שעברה הצטרפתי למועדון בריאות, שילמתי 400 דולר אבל לא ירדתי גרם. מסתבר שצריך ללכת לשם. אני מוכרח להתעמל מוקדם בבוקר לפני שמוחי יקלוט מה אני עושה. אני אוהב הליכות ארוכות, בעיקר כאשר ההולכים הם אנשים שמטרידים אותי. הירכיים שלי נפולות, אבל למזלי הבטן שלי מכסה אותן. היתרון של התעמלות יום יומית הוא שאתה מת בריא יותר. אם בא ללכת לצאת לטיול ברחבי הארץ, כדאי שתבחר בהתחלה בארץ קטנה. החלטתי להצטרף לחוג התעמלות אירובי. התכופפתי, התקפלתי, התמתחתי וקפצתי מעלה ומטה במשך שעה. אבל עד שסיימתי ללבוש את בגד הגוף שלי, השיעור הסתיים. באדיבות המייל
 

טאKילה

New member
אני התעמלות ../images/Emo12.gif

מפיתום, רק שפאגט
 

עפיפiנט

New member
אני לו גמישה, והכל כואב לי, איה../images/Emo3.gif

אני הולכת, הולכת, הולכת בסוף חוזרת אז למה לי בכלל. לאלא באמת כשאני עצבנית, ני הולכת בספיד וחוזרת מדדה, אללי. בדיאוק כמו סבתשלו אווצ'. מישו יכול לעשות לי רפלקסולוגיה? אוהו כמה צעדתי היום לאורך החוף, אוח האוויר הזה יאמי והרגליים כואפוט לי היידי מרימה אותם ולא מורידה עד ש...
 
למעלה