מותר גם לא תפירה?

מותר גם לא תפירה?

הי בנות יקרות. לא העליתי עבודות כמה זמן, וקפצתי רק לתגובות. בגלל שאני מרגישה פה בבית...רוצה לשתף במשהו אחר, לבנתיים, עד שאיחזור הזמן לתפירה.
 
תודה

גווני הירוק כיכבו
 

sue444

New member
פיה יקרה

כבר הגבתי בבלוג שלך אבל כרגיל כל מעשה ידיך מקסימים! מזל טוב ושנה טובה :)
 

mika113

New member
יפים מאוד.

גם אני בשלבי הכנה אבל מאוד אהבתי את הצבעים והקישוטים שלהם
 
למעלה