הפיה לולית
New member
מותר גם לא תפירה?
הי בנות יקרות. לא העליתי עבודות כמה זמן, וקפצתי רק לתגובות. בגלל שאני מרגישה פה בבית...רוצה לשתף במשהו אחר, לבנתיים, עד שאיחזור הזמן לתפירה.
הי בנות יקרות. לא העליתי עבודות כמה זמן, וקפצתי רק לתגובות. בגלל שאני מרגישה פה בבית...רוצה לשתף במשהו אחר, לבנתיים, עד שאיחזור הזמן לתפירה.