מותו של שוחר שלום

מותו של שוחר שלום

ראיתי בחדשות ערוץ שתיים את הכתבה על מותו של אסיל שוחר שלום שנהרג על ידי הישראלים. אסיל היה חבר בארגון זרעים של שלום, ארגון ישראלי ערבי שנועד לקדם את השלום. אסיל אומנם השתתף בהפגנה של ערביי ישראל אבל הוא לא זרק אבנים ולא סיכן את המשטרה. אפילו סגן הניצב שהתארין בכתבה אמר שזו אשמתכם. עוד פרטנר לשלום מת
 

רונתלה

New member
לערבי ישראלי ולכל הקיצוניים שבינכם

צפיתי בכתבה בערוץ 1 על ערבי שוחר שלום שנהרג במהומות בנצרת, התפרעות פושעת של יהודים מנצרת עילית שאותה אני מגנהבכל תוקף, שגרמה למותו של בחור ערבי שצפה במהומות מהצד. שמעתי את תגובת משפחתו לאירוע המצער בו איבדו את יקירם, כל הכבוד למשפחה זו שעדין מאמינה בדו קיום, אינה מחפשת נקמה למרות שזה מאד אופייני לחברה הערבית, במידה והחברה הערבית תתפכח ותרד מנקמות הדם, ותחפש את הדרך להתפייסות ותפסיק להזדהות עם ערביי השטחים המנוולים והפורעים שותי הדם עם השינאה הבוקעת מעינהם, לא יהיה ישראלי יהודי שלא יקבל את משאלת המשפחה השכולה הערבית.
 

amor

New member
עם כל הצער

הבחור לא הלך למסוק זיתים אלא להפגין ללא כל סיבה. מי שמסתכן ביום כזה לצאת להפגין לוקח על עצמו את הסיכון של פגיעה . אגב לא ברור לחלוטין מה עושים זרעי השלום בהפגנה אלימה.
 

ימני

New member
מאד מפליא

ככל שאני שומע את תגובות הערבים, אף אחד מהם לא זרק אבנים ולא התפרע. אז תסלחו לי ערביי (פלשתינאי) ישראל על כך שהמדינה שוב פגעה בכם ודוקא ליד יישוביכם בנתה תחנות דלק שניצתות מעצמן, עמודי חשמל שקורסים בשל הרוח ובנקים שנהרסים כשעוברים לידם.... די!! הצחקתם אותי...........
 

kobynel

New member
תגובה למות שוחר השלום

עכשיו הראת לנו שאתה רואה בעצמך שונה שאתה רואה בנו שונים ממך שאתה רואה בעם ישראל עם שלא שייך למדינה : אני מצוטט את דבריו: `` שזוהי אשמתכם``. אתה טועה עם ישראל לא ושה שגיאות אנו עם סגולה אנו אור לגויים אור לכם לערבים אור לנוצרים לכולם אנו אור אנו עם נבחר לא יעזור כל ההשמצות כל הניסיונות כל הפעולות הזדוניות שלכם לא יעבדו אנחנו נתקיים לעד אנו עוד נוכיח את רצון אלוהים בחיינו את רצון אלוהים בקיומנו לעד!.
 
למעלה