מושכים אש?
אולי לא אתי, הגבה ממחוז אחר, מחוז שכן, ומוצא לנכון להביאה כאן. אני מוצא זאת לנכון כיוון שמביא את תגובתי אני למי שהתייחס בעקיפין לכאן לפורום פנטזיות. אני מודע לבעית ההבנה אלי. ישנה בעיה. היי לכך אני מקדים ואומר, אין בי בקורת לגולש, להפך, ממש כפי שהגבתי לו, אני מחזר אחריו ובכל כולחי שיהיה כאן. כגולש. ככותב. כותרת: ******... אתה כותב מוכשר גוף ההודעה: ומכתיבות מיופיפות ברובן במקום "ההוא" כפי שכינת את פורום פנטזיות מיניות, כן, אני קורא לילד בשמו, כתיבות מיופיפות וטובות, השאירו אותו רדום זמן רב מידי. הוא מיתעורר. כך אני מקווה. ואני אהיה הנבל והרע והמופרע והסרוט שירים אותו. נשמע מגולמני, לא? שיהיה. ואני אומר את זה בהערכה אליך, כי רוצה כותבים כמוך, לתת את הקשת המלאה המלאה המלאה. ללא מיגוון, ללא קשת, ללא מלאות, איך זה בדרביניזם? השונות? השונות, בלעדיה ישנה התאבנות.
אולי לא אתי, הגבה ממחוז אחר, מחוז שכן, ומוצא לנכון להביאה כאן. אני מוצא זאת לנכון כיוון שמביא את תגובתי אני למי שהתייחס בעקיפין לכאן לפורום פנטזיות. אני מודע לבעית ההבנה אלי. ישנה בעיה. היי לכך אני מקדים ואומר, אין בי בקורת לגולש, להפך, ממש כפי שהגבתי לו, אני מחזר אחריו ובכל כולחי שיהיה כאן. כגולש. ככותב. כותרת: ******... אתה כותב מוכשר גוף ההודעה: ומכתיבות מיופיפות ברובן במקום "ההוא" כפי שכינת את פורום פנטזיות מיניות, כן, אני קורא לילד בשמו, כתיבות מיופיפות וטובות, השאירו אותו רדום זמן רב מידי. הוא מיתעורר. כך אני מקווה. ואני אהיה הנבל והרע והמופרע והסרוט שירים אותו. נשמע מגולמני, לא? שיהיה. ואני אומר את זה בהערכה אליך, כי רוצה כותבים כמוך, לתת את הקשת המלאה המלאה המלאה. ללא מיגוון, ללא קשת, ללא מלאות, איך זה בדרביניזם? השונות? השונות, בלעדיה ישנה התאבנות.