מורפיום

LeViD1

New member
בסדר,

אני לא מציע למישהו לקנות רק שאלתי כמה אנשים היו מוכנים לשלם. למי שלא יודע ההשפעה של זה כמו אופיום, שלא תרגישו כמעט כלום למשהו כמו 8 שעות זה אם לוקחים דרך הוריד כמות רצינית. אפשר דרך הפה בכמות קטנה וזה ממש חלש ופחות מסוכן מחומרים אחרים ולא ידועים כמו כל מני עלים שאיזה שבט נידח מעשן
 
ולגאון ששאל על המורפיום-בוא תלמד

אם כבר פתחת את הנושא הזה,שלא קרוב אפילו להחשב סם קל- מורפיום המורפיום מרחיב כלי דם,מאלחש חזק,ומפחית כאבים הקשורים במחלות לב מסויימות,בנוסף עוזר בטיפול בבצקת ריאות. אסור אצל אנשים בעלי לחץ דם נמוך,אנשים שסובלים מבעיות נשימה,מחלות ריאה,מחלת אסטמה,אנשים ששתו אלכוהול,או כאלו שנוטלים חומרים ברביטוריטים. עלול לגרום לדיכוי נשימה,דיכוי קצב לב,בחילות והקאות,ואי מתן שתן. וזה רק על קצה המזלג,כדי שתדע שלא כדאי לך לשחק עם החיים שלך. שיעור קצר לכיתת הגאונים שלנו. סאלאמת.
 

Rubycon

New member
look in the mirror, bitch!

Morphine is plain suicide, life is no object with morphine.
 
הממ.....נכון,אתה גאון...

הצטרפת לכיתת הגאונים שלי בלי מבחנים אפילו... כפיים מותק.. עכשיו תחשוב טוב טוב לפני שאתה עונה לי, אתה יודע..על טעויות משלמים....ואני לא חושבת שבא לך לשבת בפינה בשילוב ידיים,אפילו שיש לך דיבור של אחד כזה. ואני יודעת שיקח לך זמן להפנים את הכתוב,מה לעשות אתה קולט מהר אבל מבין לאט,ואני מוכנה להיות שם בשביל להסביר שוב ושוב עד שיקלט לך באיזה קולטן שעוד פועל במוח המסכיין שלך. ועכשיו תתחיל לצעוד לעבר פינת הריכוז, בוטן מצופה סוכר שכמוך,לפני אני שולפת ת'שוט..
 

j i m m y

New member
It's getting hot in here..

אנשלי, אני חושב שהוא לא התכוון אליך כשהוא אמר 'תסתכל במראה, אתה הכלבה'
 
אז למה לשרשר אלי למה?????????

דווקא מתאים לי ביאאץץ... ואם כבר אז ANSHEL סורי על ההתנפלות ANYWAY....קשה לי עם אנשים שמדברים שטויות על דברים שעלולים בהחלט לגרום לדברים לא כל כך טובים...
 

Rubycon

New member
It's alright

And I didn't refer it to you, but what the hell. And if you wanna fight, anytime...
 
אח שלנו מה הבעיה לכתוב בעברית?

ללא ספק אתה יודע לקרוא את השפה אז בטח שתדע לכתוב אותה. אלא אם כן אתה מניו ג"רסי או משהו כזה ואז זה בהחלט מובן
 
למעלה