מוקפץ

מוקפץ

בוקר טוב, יש לי המלצה ושאלה
אני רוצה להמליץ על המוקפץ המושקע שהציעה כאן Pirge הכנתי בסופ"ש ויצא ממש טעים וטוב וכולם נהנו. ושאלה לגבי המוקפץ, חברה שרוצה להכין ואין ברשותה מחבת ווק יכולה להכין במחבת חשמלית? (המחבת הגדולה למי מביניכן שמכירה) תודה רבה.
 

pirge

New member
ה-1 תודה על ההמלצה. אפשר להכין

במחבת השף ואפילו בסיר או מחבת שטוח ורחב. שמחה שנהניתם. חן חן ויום נפלא.
 
אגב, לגבי הנודלס

אני מצאתי איזה סוג של נודלס שהם לא דקים כמו אטריות אבל אם יש מישהי שמכירה את הנודלס שמגישים למשל ב-RIVER או ב-COME SOON שהם די עבים, דומים מאוד לספגטי. רציתי לדעת איזה נודלס אלה ואיפה אפשר לקנות אותם? תודה
 
אני קונה נודלס שכתוב שהוא מיוחד למו

למוקפץ אני קונה אותו בחצי חינם הוא עבה ודווקא במקרה היום אני מכינה אותו לארוחת צהריים
 
את יכולה לומר לי של איזה חברה

או אם זה לא מסבך מידי להעלות תמונה שלו, ככה יהיה הכי טוב. תודה
 
וואי, ממש תודה לך ../images/Emo13.gif

אבל אלו נראים כמו אטריות.. יש כאלה שלאחר ההכנה נראים יותר דומה לספגטי איך אלה יוצאים בסוף ההכנה?
 
אני חושבת שלא הבנת אותי

אני מחפשת את העבות, לא אטריות ביצים דקות. התכוונתי שאלו ששמת בתמונה נראים כמו אטריות ואני מחפשת את אלו שדומים יותר לספגטי בסיום ההכנה. מכירה?
 
למעלה