מוקדש לmishmish בידידות:

מצב
הנושא נעול.

A r i e T

New member
מוקדש לmishmish בידידות:

מוקדש לmishmish בידידות:
בהתחלה זה נראה כאילו רכבת קומותיים ריקה נוסעת מכפ"ס ללוד כמו שקורה לא מעט.
 

A r i e T

New member
מתי בפעם האחרונה...

מוקדש לmishmish בידידות:
בהתחלה זה נראה כאילו רכבת קומותיים ריקה נוסעת מכפ"ס ללוד כמו שקורה לא מעט.
מתי בפעם האחרונה...
ראיתם קטר בו בו גורר רכבת משא? אני חושב שהרבה זמן לא ראינו בפורום סידור שכזה.
 

A r i e T

New member
אם הקרונות יכלו לדבר...

מוקדש לmishmish בידידות:
בהתחלה זה נראה כאילו רכבת קומותיים ריקה נוסעת מכפ"ס ללוד כמו שקורה לא מעט.
אם הקרונות יכלו לדבר...
הם היו דורשים זיכוי כי הרכבת הזאת שהיתה אמורה להגיע ב11:30 הגיעה ב"איחור" של חצי שעה (ביג דיל, זו רכבת משא).
 

A r i e T

New member
התחלתי לצעוד לכוון דרום

מוקדש לmishmish בידידות:
בהתחלה זה נראה כאילו רכבת קומותיים ריקה נוסעת מכפ"ס ללוד כמו שקורה לא מעט.
התחלתי לצעוד לכוון דרום
בינתיים, הרכבת שצילמתי נעצרה בגלל רמזור אדום שמיד התחלף לצהוב.
 

A r i e T

New member
ועכשיו, שרשור תמונות לאבא של הד"ר

מוקדש לmishmish בידידות:
בהתחלה זה נראה כאילו רכבת קומותיים ריקה נוסעת מכפ"ס ללוד כמו שקורה לא מעט.
ועכשיו, שרשור תמונות לאבא של הד"ר
למוצצים... תחנת ראש העין - האורגינל
 
בניינים בתחנת ראש העין דרום

ועכשיו, שרשור תמונות לאבא של הד"ר
למוצצים... תחנת ראש העין - האורגינל
בניינים בתחנת ראש העין דרום
קודם כל, תודה רבה על התמונות היפות והמעניינות של הבניין הקטן והישן בשולי תחנת ראש העין דרום. ועכשיו הבהרה קטנה אבל חשובה - הבניין הקטן והישן שמצולם כאן איננו ולא היה אף פעם הבניין הראשי של התחנה. הבניין הראשי שבנתה רכבת המנדט (PR) בסוף שנות ה-30/תחילת שנות ה-40 עבור תחנת ראש העין 'המקורית' עדיין קיים ומשולב בבניין התחנה 'המשודרג' ואילו הבניין הקטן שצילמת (ביחד עם מבנה השירותים הקטן שגם כן צילמת) שימש כמגורי עובדים, ככל הנראה לפועלי המסילה אבל צריך לודא זאת. נכון הוא שלפני הבניין הבריטי שעדיין קיים עמד בתחנה בניין תורכי מכובד (בסגנון אלו הקיימים בכפר יהושע ובבאר שבע, בין היתר), אולם הוא נהרס והוחלף בבניין הבריטי התקני - לשם שינוי לא היתה זו רכבת ישראל שפגעה בשימור...
 
יש במקרה תמונות של תחנה טורקית זו

בניינים בתחנת ראש העין דרום
קודם כל, תודה רבה על התמונות היפות והמעניינות של הבניין הקטן והישן בשולי תחנת ראש העין דרום. ועכשיו הבהרה קטנה אבל חשובה - הבניין הקטן והישן שמצולם כאן איננו ולא היה אף פעם הבניין הראשי של התחנה. הבניין הראשי שבנתה רכבת המנדט (PR) בסוף שנות ה-30/תחילת שנות ה-40 עבור תחנת ראש העין 'המקורית' עדיין קיים ומשולב בבניין התחנה 'המשודרג' ואילו הבניין הקטן שצילמת (ביחד עם מבנה השירותים הקטן שגם כן צילמת) שימש כמגורי עובדים, ככל הנראה לפועלי המסילה אבל צריך לודא זאת. נכון הוא שלפני הבניין הבריטי שעדיין קיים עמד בתחנה בניין תורכי מכובד (בסגנון אלו הקיימים בכפר יהושע ובבאר שבע, בין היתר), אולם הוא נהרס והוחלף בבניין הבריטי התקני - לשם שינוי לא היתה זו רכבת ישראל שפגעה בשימור...
יש במקרה תמונות של תחנה טורקית זו
????
 

A r i e T

New member
../images/Emo82.gif

מוקדש לmishmish בידידות:
בהתחלה זה נראה כאילו רכבת קומותיים ריקה נוסעת מכפ"ס ללוד כמו שקורה לא מעט.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo51.gifלך המון תודות על התמונות

מבט לכוון דרום
ברקע הפסים וכביש חוצץ ישראל
לך המון תודות על התמונות
איפה שימור אתרים הרי זה מבנה ישן למה מחכים שה
יפול לבד. שמשהו יתעורר שם. ושוב מלא תודות.
 

A r i e T

New member
3 מסילות

מוקדש לmishmish בידידות:
בהתחלה זה נראה כאילו רכבת קומותיים ריקה נוסעת מכפ"ס ללוד כמו שקורה לא מעט.
3 מסילות
אני זוכר שבתור ילד היו לפחות 8 מסילות בתחנה, רובן היו מכוסות עשב. היתה גם מסילה אחת שנכנסה לתוך בית האריזה והיה צריך לחצות אותה בשביל להכנס לבניין הבריטי של התחנה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה